Ga naar inhoud

Kids tillen na borstlift???


Aanbevolen berichten

Hallo!

op 2 augustus heb ik een borstlift gehad (zonder prothese)! Gelukkig is mijn man momenteel thuis om te helpen met het huishouden en vooral om te helpen met mijn zoontje van 2.5.

Deze week ben ik al terug aan het werk en dat gaat prima. 's avonds ben ik wel moe maar ik heb een kantoorbaan dus ik zit bijna een hele dag achter de computer.

Maar volgende week gaat mijn man weer aan het werk en sta ik er 's morgens alleen voor met ons zoontje!

Dus ik vroeg me af of ik hem wel ga kunnen tillen? (13kg)

Hij moet namelijk naar het kinderdagverblijf/creche dus ik moet hem in zijn autostoeltje zetten. Hij moet in zijn stoel gezet worden om te eten, op het verschoonkussen voor een propere luier, ...

Hoe hebben jullie dit ervaren? Is het te doen of ben ik té positief ingesteld?

Groetjes

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik tilde mijn jongste ook weer na 2 wkn, maar zij was maar 8 kilo.

Mijn pc raadde mij aan om haar zo dicht mogelijk tegen mijn borst te houden bij het tillen. Ik tilde haar nog niet uit haar bedje, want dat kon alleen met gestrekte armen.

Dus eerst je zoontje tegen je borst drukken en dan tillen :6:

Als je het voorzichtig doet, moet het vast wel lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle antwoord...dat heeft me wat gerustgesteld.

Ik heb hem bewust een maand geleden een groot bed gegeven zodat hij er zelf uitkan.

En ik heb aan zijn commode een klein trapje van de ikea staan zodat hij al iets hoger staan en ik niet van heel diep moet heffen.

Alleen de auto gaat lastig worden denk ik. Misschien kan ik dit weekend met hem oefenen om er zelf in te kruipen. Wie weet lukt dat wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.