Ga naar inhoud

Prothesen met varkenshuid als interne bh!


saartje1989

Aanbevolen berichten

AMSTERDAM - Vrouwen die door kanker een borst hebben verloren, kunnen tegenwoordig een prothese krijgen die bedekt wordt met varkenshuid, waardoor de borst er natuurlijker uitziet. In Groot-Brittannië is de prothese bij al meer dan duizend vrouwen ingebracht.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/10340765/__Borsten_van_varkenshuid__.html?p=25,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik eet ook geen varkensvlees, maar ik denk dat ik toch heeeel blij zou zijn dat als mijn borst(en) eraf zouden moeten deze oplossing bestaat en ze een mooie borst kunnen reconstrueren...

Daarbij wordt voor dit soort operaties niet 'zomaar' varkenshuid gebruikt, dit is voor medische doeleinden geschikt gemaakt.

En dat het varken is, ja, dat lijkt nu eenmaal het meeste op onze celstructuur...Ik kan me voorstellen dat als ik zou moeten kiezen tussen geen tiet of een tiet van varkenshuid, doe mij dan maar een varkentje, hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.