Ga naar inhoud

Liposculpture < voor bvk


Gast jessy

Aanbevolen berichten

Ik las dat je je borsten kan laten verkleinen door liposculpture.Mij lijkt dit ideaal geen littekens en veel sneller op de been.Maar zijn er ook mensen hier op het forum die dat hebben laten doen of weet je er misschien meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo jessy

Ik heb een lipoescultuur laten doen maar dat was niets met mij borsten , is voor je taille dus je buik de rug de boven benen en je billen. de vet die ze er uit kunnen halen wordt soms voor je billen gebruik. om een mooie kontje te maken. maar ik heb nog nooit iets horen zeggen over de borsten bij een lipoescultuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Jessy,

Liposculptuur kan je borsten maar een klein beetje kleiner maken, afhankelijk van de hoeveelheid vet die zich in je borsten bevindt. Daarnaast kan dmv liposculptuur er geen lift van je borsten plaatsvinden terwijl dat in veel gevallen wel nodig is. Als je meer wilt weten kun je het beste bij een kliniek informeren. Hier op het forum zijn bij mijn weten geen mensen die op die manier een bvk hebben gehad.

groetjes Annemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo jessy

Ik heb een lipoescultuur laten doen maar dat was niets met mij borsten , is voor je taille dus je buik de rug de boven benen en je billen. de vet die ze er uit kunnen halen wordt soms voor je billen gebruik. om een mooie kontje te maken. maar ik heb nog nooit iets horen zeggen over de borsten bij een lipoescultuur.

http://www.mcgooi.nl/borstverkleining/

in dze kliniek doen ze dat wel met je borsten ,maar ik heb meerdere klinieks nog niet gevonden.Mijn borsten zijn niet veel tegroot maar ik zou wel een maat kleiner willen.En als je het zo leest snap ik niet waarom er niet meer klinieken het zo doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.