Ga naar inhoud

ervaring liposculptuur/liposuctie te Antwerpen??


jasemine

Aanbevolen berichten

is er iemand die me haar ervaringen over liposuctie of liposculptuur wil meedelen?in het Anwerpse aub.

ik zou graag een ingreep aan de buik,maag en lovehandles laten doen.heeft er iemandvan jullie iets aan haar armen laten doen ??

het gaat me om een goed resultaat,niet om de goedkoopste dokter..

Heeft er iemand van jullie een ingreep laten doen bij Dr. Paul Vanstraelen (Prins Boudewijnlaan te Berchem).Wat was jullie ervaring met hem?

Of heeft er iemand een liposuctie of liposculptuur laten doen bij dr.Hubert Tytgat bij Maria Middelares te Deurne?Ik woon er vlakij,verkies eigenlijk hem, las goede recensies en dan kan ik naar huis wandelen......ehm....strompelen

:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Jasemine,

Nee niet bij beide dokters die je opnoemt. Ik heb een volledige buikwandcorrectie en borstlift gehad bij Kliniplast in Brasschaat. De dokter (Jo Vanoorbeek) opereert in het St-Augustinus. Echt een super pc! Je kunt foto's zien in de galerij onder de borstlift van mij. Ik laat binnenkort mijn armen en benen ook nog liften (ben heel veel afgevallen).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.