Ga naar inhoud

Lyla : Welkom girls: op zoek naar PC


Lyla

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben Lyla en 28 jaar. Ik ben nog momenteel op zoek naar een PC in buurt Gent-Antwerpen of in West-Vlaanderen in buurt van Kortrijk/Roeselare. Ik ben aan het twijfelen of ik Bruno De Meyere zou nemen en ook in algemeen nog of ik eenBV zou laten doen. Ik wil nog kindjes en borstvoeding geven, maar ik kan maar als ik 30 plus dan een BV doen en ik vind dit dan een beetje te laat voor mij. Mijn vriend betaalt mijn BV, maar ik wil nu ook niet dat het te duur wordt voor hem. Ik wil dat mijn vorm zeker behouden wordt, ik heb 75 a en ik zou graag een 75 c, maar heel natuurlijk. Ik ben bang dat mijn BV lelijk zou zijn en opgezet en zo. Ik wil geen balonnen-borsten. Voor mij is meer de kwaliteit van de operatie/resultaat/consultaties dan meer de luxe van een privékliniek belangrijk. Ik ben maar gewoon, ik wil niet terecht komen in te luxe ziekenhuis waar ik me niet op mijn gemak zou voelen. k zou liever in een gewoon ziekenhuis opereert worden dan in een privékliniek, maar mss is het toch beter dan de privékliniek van Bruno-De Meyere. Ik wil zeker geen dikke nek PC die enkel maar BV's doet om geld te verdienen. By the way ik wil natuurlijke borsten en mss een bescheiden PC, waarbij de BV het belangrijkste is en niet de luxe van een mooie ziekenhuiskamer. Ik betaal het liefst meer geld voor mijn operatie dan een luxe zh-kamer, begrijpen jullie mij??? En ik wil zeker zijn dat de operaties op een correcte/hygiënische wijze gebeuren, eveneens het implantaat moet van een bedrijf komen met kwaliteitslabel.

Grtz,

L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben Lyla en 28 jaar. Ik ben nog momenteel op zoek naar een PC in buurt Gent-Antwerpen of in West-Vlaanderen in buurt van Kortrijk/Roeselare. Ik ben aan het twijfelen of ik Bruno De Meyere zou nemen en ook in algemeen nog of ik eenBV zou laten doen. Ik wil nog kindjes en borstvoeding geven, maar ik kan maar als ik 30 plus dan een BV doen en ik vind dit dan een beetje te laat voor mij. Mijn vriend betaalt mijn BV, maar ik wil nu ook niet dat het te duur wordt voor hem. Ik wil dat mijn vorm zeker behouden wordt, ik heb 75 a en ik zou graag een 75 c, maar heel natuurlijk. Ik ben bang dat mijn BV lelijk zou zijn en opgezet en zo. Ik wil geen balonnen-borsten. Voor mij is meer de kwaliteit van de operatie/resultaat/consultaties dan meer de luxe van een privékliniek belangrijk. Ik ben maar gewoon, ik wil niet terecht komen in te luxe ziekenhuis waar ik me niet op mijn gemak zou voelen. k zou liever in een gewoon ziekenhuis opereert worden dan in een privékliniek, maar mss is het toch beter dan de privékliniek van Bruno-De Meyere. Ik wil zeker geen dikke nek PC die enkel maar BV's doet om geld te verdienen. By the way ik wil natuurlijke borsten en mss een bescheiden PC, waarbij de BV het belangrijkste is en niet de luxe van een mooie ziekenhuiskamer. Ik betaal het liefst meer geld voor mijn operatie dan een luxe zh-kamer, begrijpen jullie mij??? En ik wil zeker zijn dat de operaties op een correcte/hygiënische wijze gebeuren, eveneens het implantaat moet van een bedrijf komen met kwaliteitslabel.

Grtz,

L

meer geld betekend niet altijd betere kwaliteit.. soms betaal je mee voor reclame, het pand van de kliniek etc alles zit bij jou prijs in zeg maar... ik ben nu meer dan 1500 goedkoper uit en naar mijns inziens heb ik ook nog eens meer kwaliteit, als ik naar mijn voorgangers kijk... want ik moet nog..., ik heb volgens mij alle klinieken en veel pc's bekeken en vergeleken, ik ben een angsthaas en laat echt niet zomaar door iemand in mijn snijden, de Bergman kliniek zou door de consumenten bond als eerste getest zijn.... toch ging alles en het gesprek, de indruk en ook de resultaten die ik heb kunnen zien beter in Gent, ik moet hiervoor meer dan 3 uur rijden dat doe ik niet zomaar...

Voor mij ook al ben ik nog niet zelf geopereerd komt de Meyere op de 1e plek en ik denk Plovier wel op de 2e plek, ga je voor natuurlijk denk ik dat de Meyere voor jou wel de beste is...al kan maar 1 iemand dat echt bepalen en dat ben jijzelf, jij moet je goed voelen bij alles.. dat is het belangrijkste..

de Meyere gebruikt natrelle, Mcghan en Mentor, niks mis mee toch?

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lyla,

Welkom hier! :D

Ik denk dat je een beetje een vertekend beeld hebt van wat een privékliniek voorsteld, het gaat hem niet zozeer om de luxe, al heb je natuurlijk wel een meer persoonlijke aanpak in een privékliniek, maar wat belangrijker is dat in een privékliniek enkel mensen komen voor een cosmetische operatie en niet mensen met allerlei ziektes die eventueel besmettelijk kunnen zijn zoals in een gewoon ziekenhuis wel het geval is. Daarom ging ik persoonlijk liever naar een privékliniek.

Dr. De Meyere is overigens een heel vriendelijke voorkomende man, die zeker niet hooghartig/arrogant overkomt, in tegendeel. Je voelt je vast meteen om je gemak bij hem. Ten minste zo heb ik het ervaren bij m'n eerste consult. Onder aan dit postje in m'n handtekening, vind je een linkje naar de privékliniek van dr. De Meyere, daar kun je alvast een beeld krijgen van de kliniek en de chirurg. :D Gewoon eens langsgaan zou ik zeggen! ^_^

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.