Ga naar inhoud

Meer pijn na BVK :(


Suri

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Sinds de operatie krijg ik steeds meer en meer pijn in mijn nek, schouders en het midden van mijn rug.

Alles verkrampt.

Ik ben weer begonnen met werken, maar ik red het gewoon niet tot het einde van de dag.

Ik kan niet meer zitten en het helpt dan ook niet meer als ik een rondje ga lopen ofzo.

Fietsen voelt ook pijnlijk.

Het blijft de rest van de dag aanhouden en als ik` s ochtends wakker wordt gaat het pas weer even beter.

De belangrijkste reden voor de operatie was juist de pijn en nu dus dit.

Ben vandaag wel bij de huisarts geweest en ik krijg een doorverwijzing voor fysiotherapie.

Ligt het misschien aan het wennen aan een nieuw lichaam en nieuwe houding ofzo?

Heeft iemand hier ervaring mee?

XO Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid , wat vervelend !

Ik heb zelf geen ervaring met een bvk , maar kan me voorstellen dat het

inderdaad te maken heeft met het feit dat je lichaam er aan moet wennen .

Waarschijnlijk heb je nu een compleet andere houding en gebruik je spieren die

je voorheen niet gebruikte , of in ieder geval op een heel andere manier .

Ikzelf heb een bv gehad en kwam van (letterlijk) niks naar een D/E

Ben in eind januari geopereerd en heb zeker t/m eind april last gehad van mijn onder/middel(?) rug .

dit is nu een half jaar+ echt over .

Heb je al een beetje ge-googled of dit misschien vaker voorkomt ?

Ik hoop in ieder geval voor je dat het snel weggaat ! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Jee wat vervelend zeg! Zelf heb ik ook geen bvk gehad maar een bv maar heb ook nooit zulke pijn ervaren.

Natuurlijk moet je lichaam eventjes wennen, zou zeggen neem je rust meid

Mischien toch even contact opnemen met je arts lijkt me helemaal niet fijn voelen :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me dat je natuurlijk al die jaren een behoorlijke spanning op je spieren hebt gehad en nu je dat gewicht van je borsten niet meer meedraagt moeten je spieren weer ontspannen/herstellen en het lijkt me dat je daar best last van kunt krijgen.

Zie het als een elastiek die je continu jaren onder spanning houdt en dan zo ineens haal je de spanning eraf . . . . dat elastiek moet weer langzaam zijn veerkracht herstellen en dat gebeurd nu denk ik ook met jou spieren en daarbij moeten ze wel al jou bewegingen opvangen en steun geven aan jou rug en nek!!

Hopelijk heb je iets aan mijn antwoord en ik hoop echt dat het snel wat beter gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie antwoorden meiden!

Ik denk dat jullie er zeker gelijk in kunnen hebben dat mijn rug/nek spieren enzo verslapt zijn, omdat ik zo lang krom heb gelopen en gezeten.

En nu opeens is er 2 kilo weg aan de voorkant en hebben mijn schouders en nek niet zoveel meer te dragen.

Mijn lichaam zal daar wel aan moeten wennen.

Werd vandaag gebeld door de fysio, ik kan er a.s. vrijdag al terecht. Echt fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had cup 85 H dus het zou o.a. wel met mijn borsten te maken moeten hebben gehad.

De chirurg in het ziekenhuis schrok er ook van en zei dat de operatie hard nodig was.

Maar ik heb natuurlijk al die jaren een slechte houding gehad dus de klachten zullen niet 1,2,3 verdwijnen denk ik.

Ik ben benieuwd wat de fysiotherapeut ervan zegt morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.