Ga naar inhoud

Meer pijn na BVK :(


Suri

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Sinds de operatie krijg ik steeds meer en meer pijn in mijn nek, schouders en het midden van mijn rug.

Alles verkrampt.

Ik ben weer begonnen met werken, maar ik red het gewoon niet tot het einde van de dag.

Ik kan niet meer zitten en het helpt dan ook niet meer als ik een rondje ga lopen ofzo.

Fietsen voelt ook pijnlijk.

Het blijft de rest van de dag aanhouden en als ik` s ochtends wakker wordt gaat het pas weer even beter.

De belangrijkste reden voor de operatie was juist de pijn en nu dus dit.

Ben vandaag wel bij de huisarts geweest en ik krijg een doorverwijzing voor fysiotherapie.

Ligt het misschien aan het wennen aan een nieuw lichaam en nieuwe houding ofzo?

Heeft iemand hier ervaring mee?

XO Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid , wat vervelend !

Ik heb zelf geen ervaring met een bvk , maar kan me voorstellen dat het

inderdaad te maken heeft met het feit dat je lichaam er aan moet wennen .

Waarschijnlijk heb je nu een compleet andere houding en gebruik je spieren die

je voorheen niet gebruikte , of in ieder geval op een heel andere manier .

Ikzelf heb een bv gehad en kwam van (letterlijk) niks naar een D/E

Ben in eind januari geopereerd en heb zeker t/m eind april last gehad van mijn onder/middel(?) rug .

dit is nu een half jaar+ echt over .

Heb je al een beetje ge-googled of dit misschien vaker voorkomt ?

Ik hoop in ieder geval voor je dat het snel weggaat ! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Jee wat vervelend zeg! Zelf heb ik ook geen bvk gehad maar een bv maar heb ook nooit zulke pijn ervaren.

Natuurlijk moet je lichaam eventjes wennen, zou zeggen neem je rust meid

Mischien toch even contact opnemen met je arts lijkt me helemaal niet fijn voelen :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,