Ga naar inhoud

Drs. W.G. van Selms


Pat71

Aanbevolen berichten

Drs. Van Selms is plastisch chirurg in de breedste zin van het woord, met als aandachtsgebieden met name alle aspecten van de borstchirurgie (borstvergroting, borstverkleining, borstreconstructie, symmetriecorrectie) liposuctie onder locale verdoving (tumescente liposculptuur), buikwandcorrectie.

Vanaf 1992 is hij werkzaam in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam en in het Medisch Centrum Jan van Goyen:

Drs. Van Selms heeft mij in 1998 voor het eerst geopereerd. Ik kreeg via een vriendin zijn naam door. Destijds ging ik voor een borstvergroting. Hij heeft fantastisch werk geleverd. Daarnaast vind ik hem een keigoed arts omdat hij de tijd voor me heeft genomen, me op mijn gemak wist te stellen, met me mee denkt en goed naar me luistert, maar ook heel fijn is dat hij probeert tegemoed te komen aan mijn wensen.

Mede omdat ik zo'n goed gevoel heb overgehouden aan mijn eerste ontmoetingen met deze arts, heb ik geen moment getwijfelt maar ben nu na 11 jaar voor mijn prothesewissel weer direct naar hem toegegaan. Ook voor de 2e keer heeft hij mij uitstekend geholpen. Ik heb alle respect voor hem.

Hierbij het linkje naar de site van de Jan van Goyen kliniek, waar je de verschillende artsen kunt vinden, waaronder meer info over Drs. van Selms. :105:

http://www.esthetischcentrumamsterdam.nl/

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo

Ik ben in feb.2009 geholpen ,door drs.van Selms ,in het Sint Lucas-Andreas ziekenhuis in Amsterdam.

Super vriendelijke man ,die zich alle tijd voor je neemt en alle vragen in rust beantwoord

Mijn Bv is super verlopen en drs.van Selms heeft van mijn mini 70 AAAA een super mooie 70 C getoverd.

Ik heb Mcghan TRF rond ,links 220 en rechts 240 ,dual plane,geplaatst gekregen.

Alles was goed geregeld en iedereen was super vriendelijk.

Vanaf het eerste consult tot aan de laatste controle, enkele weken geleden ,heb ik mij bij dr.van Selms en in het ziekenhuis zelf ,100% op mijn gemaak gevoeld.

Ik heb wel foto's maar is nog niet gelukt ze erop te zetten.

Ik ga daar binnenkort mee aan de slag.

groetjes Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sam!

Welkom op dit forum! Wat geweldig dat je je bv al gehad hebt! Ik ben wel erg benieuwd naar jou foto's, hihi. Ik ben van 70aaaa naar 70B gegaan met 290 cc. Ik vraag me altijd af hoe vrouwen dat voor elkaar krijgen met minder cc's en dan een C cup krijgen!

Toen ik 18 was wilde ik al een bv maar door geldgebrek en slechtere technieken ging het toen niet door. Toen vertelde men mij dat het voor de spier moest en dat dat toen veel risico's met zich mee bracht. Nu zitten mijn protheses achter de spier. Resultaat is aardig alleen hadden ze een maatje groter gemogen van me!

Maargoed, fijn om te horen dat jij hele goede ervaring hebt en dat alels perfect is verlopen!

Borstvoeding geven met protheses schijnt gewoon te kunnen en tegen de tijd dat je klaar bent met kindjes kan je altijd kijken hoe je er dan uitziet en of een nieuwe bv nodig is. Doordat ik 14 maanden borstvoeding heb gegeven is er van mij A cup NIKS overgebleven dus met protheses is het ook heel goed mogelijk dat je de vorm gewoon behoudt!

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sam,

Wat leuk om op dit forum ook wat geluks/lot genoten tegen te komen! :rolleyes:

Ik ben iedere dag opnieuw meer tevreden met het resultaat van mijn 2e borstvergroting en dr. Van Selms is en blijft voor mij een topper!

Jij bent in het Lucas Andreas ziekenhuis geholpen, ik in de Jan van Goyen kliniek, dr. Van Selms werkt bij beiden. Op het NL forum is hij al

veel langer bekend. Fijn om te lezen dat jij ook super tevreden bent met het resultaat. Ik heb ze ook dual plane gekregen, zag er eerst heel

erg tegenop, maar het resultaat nu... ! :blush:

Ben benieuwd naar je foto's.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zou graag willen weten of het finincieel gezien nog uitmaakt of je bij Sint Lucas Andreas gaat of de Jan v Goyenkliniek? OOk niet onbelangrijk toch!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tumtum,

Ik zou zeggen pak de telefoon... :rolleyes: Het lijkt mij dat er verschil is. Maar ik ben enkel in de Jan van goyen kliniek geholpen, dus kan het je niet met zekerheid zeggen. Maar informeer er gerust naar. Bij mijn topic over de Jan van Goyen kliniek heb ik een linkje toegevoed naar de site, daar vindt je ook de prijslijst. Maar bel gerust naar het Sint Lucas Andreas en vraag naar de poli plastische chirurgie. Zij kunnen je vast meer vertellen...

Groetjes en succes!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast hangertje

:126: WAUW PAT WAT EEN PRACHTIGE FOTO'S

ik wordt 13 augustus geopereerd door dr selms.... ik ga van een lege 70dd (lifitng en prothese) naar een 70c/d

ik vind het echt onwijs spannend maar heb geweldige verhalen (en eindresultaten gezien) en ben zeer blij dat dr selms mij gaat opereren..

hij vertelde mij dat ik een nacht moet blijven, de volgende dag al een sportbh aan kan en dat ik na een week weer kan gaan werken...

in mijn spanning heb ik niet ees gevraagd, hoe lang je een sportbh aan moet voor je een gewone bh aan kan..?

hoe lang het duurt voor je borsten (zwelling) eruit zien zoals bedoeld is?

gebruiken jullie nog speciale littekencreme?

wanneer konden jullie weer autorijden?

oeffff nog 3 weken.. .de spanning stijgt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Had je reactie helemaal nog niet gezien... :rolleyes: Thanks voor je lieve compliment!!! :blush:

Ja, Van Selms is ook echt mijn TOPPER!

Vwb het dragen van de sport bh, volgt bij iedereen een ander advies geloof ik. Ik moest de bh dag en nacht gedurende 6 weken dragen, maar vanwege de bolling die nofgaal aanwezig was direct na het verwijderen van het verband/ tape (Van Selms houdt van intapen hahaha) is er beslotemn dat ik enkel nog maar een strakke borstband zou dragen voor 7 weken achtereen (dag en nacht) . de bh bleef dus uit...

De zwelling is bij de meeste onder ons binnen 4 weken stukken minder. Bij 6 a 8 weken zien je borsten er steeds meer natuurlijk uit, maar je borsten echt zacht en in de vorm dat ze nog maar weinig veranderen, kan wel een jaar duren.

Littekencreme is voor iedereen weer anders. De meeste van ons begonnen zodra de hechtingen eruit waren en het ergste rood weg was, zo na 4 weken. Iedere dag. Maar er zijn veel verschillende cremes op de markt, ook verschillende prijsklassen. Check anders even bij het vragenhoekje hier op het forum. Staat vast wel een topic over lettekencremes...

Autorijden heb ik geen idee van. Volgens mij is het t beste wanneer je 6 weken wacht. Sommige meiden doen het wel eerder al, maar het schakelen en sturen kan toch nog best zwaar zijn. Ik denk dat zo lang mogelijk wachten het beste is.

Liefs! :119:

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hallo Pat,

Mijn eerste reactie was Wooowww wat gigantisch! Haha ;)

Ik heb respect voor je keus, iedereen moet gaan voor wat jezelf het mooist vind.

800cc is bijna dubbele van wat ik wil en ik durfde al bijna niet tegen arts te zeggen wat voor cup ik graag wil. Vind ook moeilijk om in mijn directe omgeving aan te geven dat ik best grote borsten wil. Ben dan toch bang voor negatieve reacties. Wat is jou ervaring daar mee.

Goed om te lezen dat gelukkig met je nieuwe boobs bent...

Liefs

Sab :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Fruitdruifje

Hallo,

Is er iemand recentelijk geholpen door dokter van Selms in het Sint Lucas Andreas? Dus niet via de Jan van Goyenkliniek maar direct via de poli in het SLAZ....

Groetjes

Fruitvlieg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.