Ga naar inhoud

Waarom slinken je borsten? We hebben het antwoord :D


Aanbevolen berichten

Nou omdat regelmatig de vraag komt hoe kunnen je borsten nou slinken? Heb ik hier het antwoord (mede dankzij femmy die het aan nio heeft gevraagt :136:)

Je borsten gaan na verloop van tijd wat meer hangen ''zakken'' hierdoor neemt je omvang wat af. Daardoor ''slinken'' ze een beetje. Bij sommige kan het alleen wel het gevolg zijn van 1 of 2 cupmaten minder :(

Maar sommige hebben er helemaal geen last van!

Bij mij is het pas gebeurd na 9 maanden (dus hoeft niet in het begin) 2 cm een halve cup minder maar valt mee gelukkig :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik moet eerlijk zeggen dat die van mij echt helemaal niet zijn geslonken! Gelukkig maar... Nog een keertje 4250 euro neerleggen vind ik geen grap!

Maar wel fijn dat het nu eindelijk echt bekend is! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou...dus iedereen die net een BV heeft ondergaan ,knoop maar in je oren......ga dr maar vanuit dat je boobs kleiner worden na een maand of 2 tot 6 ............

Bij wie dat niet gebeurd heeft geluk.

En als je op dieet gaat slinken je boobs ook mee natuurlijk.

Ik had veel vocht in t begin dat ik dacht : SO hallo,hoeveel CC denk je dat ik gevraagd heb hahaha 152.gif

Maar daar kwam al snel verandering in ghehe.. slink slink..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hulde aan Dr. Nio :136:

Helaas helemaal waar zeker 2-6mnd.... nou ga maar uit van 6mnd (in mijn geval dan he)!!

Slink, slink, slink = not fun :83:

Maaaar er bestaan bofkontjes die dat dus niet hebben :35:

Onze lijfjes zijn maar vreemd als je het met elkaar gaat vergelijken, iedereen is toch weer anders en hersteld weer anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther,

Ik zit met men 450cc nu op een volle 75D. Iets meer als een maand geleden was het nog een kleine F. Het is niet echt verliezen in cupmaat, maar mijn boobs zijn nu 2cm kleiner ten opzichte van 2 weken po ;) Alleen als je het vergelijkt met vorige maand is het wel veel geslonken natuurlijk…. De maat die ik 2 weken po had, heb ik nu dus weer ;)

Ik zou sowieso voor de 450cc kiezen, heb ik uiteindelijk 6 dagen voor men bv ook gewijzigd :11:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje

Het hoeft niet bij iedereen te gebeuren!!!

Het valt mee op dat meiden met meer hang ook meer verliezen? Kan ook aan mij liggen :blush:

450 is ook een mooie maat hoor, maar wie weet krijg je wel meer als een D valt bij iedereen anders :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.