Ga naar inhoud

hoe zien je borsten eruit na een BV onder de spier als je je spieren aanspant??


Aanbevolen berichten

Nou hier ben ik dus heel benieuwd naar, zou dat ook wel graag willen zien verschild dat per vrouw? heb nl wel 1 foto in de galerij gezien, vervormen ze al bij lichte aanspanning hoe zit dat??? zie je dat in je kleding als je bezig bent?? wat een vragen he? als je bijvoorbeeld zwemt gebruik je je spieren toch ook best wel... klim je uit een zwembad dan zeker ook, maar ook met sex hahhaha vertel vertel (of laat het zien.. :141:) hoe hebben jullie dat??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mn protheses achter de spier, maar kan ze echt niet zien/voelen of iets dergelijks. gisteren gezwommen ook niets van gezien.

als ik mn borstspieren aanspan dan beweegt mn borst gewoon mee , net als vroeger, maar misschien als je heel slank bent dat het anders is???

of bedoel jij voor de spier? dan lijkt het me logischer dat je randen ziet/voelt en de beweging van de spieren er niet heel natuurlijk uit ziet??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mn protheses achter de spier, maar kan ze echt niet zien/voelen of iets dergelijks. gisteren gezwommen ook niets van gezien.

als ik mn borstspieren aanspan dan beweegt mn borst gewoon mee , net als vroeger, maar misschien als je heel slank bent dat het anders is???

of bedoel jij voor de spier? dan lijkt het me logischer dat je randen ziet/voelt en de beweging van de spieren er niet heel natuurlijk uit ziet??

xx

nee bedoel wel achter de spier, en jah ik denk wel dat als je heel slank bent het meer opvalt, maar dat weet ik niet zeker...de spier ligt toch over de prothese en als je je spieren gebruikt oevend dit druk uit op de prothese, heb jij nog veel eigen borstweefsel op je spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas een wissel gehad en bij mijn oude protheses die achter de spier zaten had ik bij aanspanning van mijn borstspieren ook platte gekke borstjes.

Idd als je tijdens de sex op je armen leunt geen gezicht :blink: of uit het zwembad komen snel weer op de kant :blink: is echt zo irritant.

Ik zei dat tegen mijn pc voor mijn wissel van laatst.

En wat hij mij vertelde is dat dan de spier niet voldoende los is gemaakt.

Klonk wel logisch :rolleyes:

Hopelijk heb ik er nu geen last meer van. Ik kan het nog niet uitproberen omdat ik pas 2weken en 2 dagen po ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik had idd nog wel wat eigen weefsel (kleine b cup) dus misschien maakt dat ook het verschil?? en idd wat sabia zegt als de spier niet los genoeg is gemaakt lijkt me ook heel logisch dat ie dan een "vreemde"vorm door druk geeft.

moet zeggen dat ik tijdens sex niet echt naar mn eigen borsten aan het kijken ben dus geeen flauw idee :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha maar je man kijkt toch wel ? En dan is het heel vreemd om te zien dat je borsten als sneeuw voor de zon verdwijnen omdat ze tegen je borstkas geplet zitten :P

moet ik het dan zo zien dat ze gewoon kleiner worden dan? en niet echt driehoekige vierkant... puntig.. bedenk het maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afhankelijk van hoe je eigen borst eruit zag voor de bv.

Bij mij was dat plat dus bij spieraanspanning ook plat.

Maar heb je theezakjes voor de bv dan zie je ook die theezakjes weer terug komen bij aanspanning.

Driehoek? Zou dat niet bij dual plane zo eruit zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afhankelijk van hoe je eigen borst eruit zag voor de bv.

Bij mij was dat plat dus bij spieraanspanning ook plat.

Maar heb je theezakjes voor de bv dan zie je ook die theezakjes weer terug komen bij aanspanning.

Driehoek? Zou dat niet bij dual plane zo eruit zien?

dual plane ik weet het niet....

Dames met dual plane hoe zien jullie borsten eruit tijdens het aanspannen??

maar die spier aan spanning slechts een kleine aanspanning of?? hoe snel is dat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze dual-plane en als ik ze aanspan springen ze wel wat naar de zijkant en worden ze platter gedrukt! Maar ik kan me eigen borst er niet meer in terug zien. maar niet zoals volledig achter de spier ;)

Tijdens zwemmen en uit het water komen nergens last van en met seks hihi ook alles prima in orde :D

Je moet je spieren ook sterk aanspannen wil je iets zien hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke! ga ik weer, ik was vorige week nog aan het twijfelen tussen plovier en de meyere, van dr de meyere krijg ik geheel onder de spier, ik weet niet of hij ervaring heeft met dual plane dit heeft hij iig niet met mij besproken, hij heeft wel gezegt dat onder de spier de prothese vervormd met het inspannen van je borstspier.., ik kan ook geen dame hier vinden die door bruno geholpen is en protheses achter de spier heeft, ik twijfel niet aan dr Bruno, ben ervan overtuigd dat hij bij de TOP hoort, maar of hij voor mij de juiste PC is dat is wel een kleine twijfel... als het bij mij had gekund voor de spier had ik helemaal geen twijfel, daar is hij zeker naar mijn mening de beste PC voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Zoals ik weet doet Bruno geen dual-plane dit vind hij onzin heb ik ergens eens gelezen? Plovier plaats wel dual-plane maar alleen als er ook voldoende weefsel is bij sommige doet hij ook onder de spier ^_^

Ik weet zeker dat je in goede handen bent ik zou bij een wissel ook zeker langs bruno gaan, komt goed meid dit zijn een beetje de twijfels die komen maar zodra je je boobies hebt geloof me dan ben je helemaal happy

Of de prothese vervormd lijkt mij aan je spierkracht te liggen? Meiden met sterke spierontwikkeling (kijk maar bij roosie) word de prothese plat gedrukt en heb je meer vervorming. Zelf heb ik bijna geen arm/borst spier ontwikkeling en is het ook minder ;)

Komt goed meisje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Zoals ik weet doet Bruno geen dual-plane dit vind hij onzin heb ik ergens eens gelezen? Plovier plaats wel dual-plane maar alleen als er ook voldoende weefsel is bij sommige doet hij ook onder de spier ^_^

Ik weet zeker dat je in goede handen bent ik zou bij een wissel ook zeker langs bruno gaan, komt goed meid dit zijn een beetje de twijfels die komen maar zodra je je boobies hebt geloof me dan ben je helemaal happy

Of de prothese vervormd lijkt mij aan je spierkracht te liggen? Meiden met sterke spierontwikkeling (kijk maar bij roosie) word de prothese plat gedrukt en heb je meer vervorming. Zelf heb ik bijna geen arm/borst spier ontwikkeling en is het ook minder ;)

Komt goed meisje!

dank jewel voor je lieve berichtje...

mijn spiertjes daar zijn voor mijn postuur wel een beetje ontwikkeld, met name van oksel naar borst, moet meestal ook een maatje groter van een bloesje omdat het anders bij mijn okstel te krap ik ik heb een klein vleugeltje en borspiertje waardoor het dan niet past.. ik had zo gehoopt voor op de spier, maar helaas bovenop echt een kippenborst, ik hoop dat het niet met alle handelingen extreem vervormd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd, maar het kan ook nadelen hebben zo heb ik bij bruno een foto gezien van een vrouw die had een BV ondergaan op de spier, ze was daarna zwanger geweest, en in gewicht afgevallen, het resultaat was ook niet leuk voor haar want haar weefsel was weg, er lag huid over de prothese en dat rimpelde, dus ze moest een wissel, die vrouw heeft toen een speciale mcghan prothese gekozen weer op de spier die niet kan rimpelen, je borsten voelen dan wel steviger aan maar je ziet geen randen, die wou ik niet want je kan hier geen volle boezem mee creeren..

Ik wissel ook wel in mijn gewicht, ik val zomaar af nooit lager dan 50 kg en zo ineens weeg ik weer 55, dan weer 50 daar schommel ik vaak tussen, dus met die 55 kg kan het misschien net en als ik dan weer 50 weeg lijkt het er niet op..dus ik heb geen keuze..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook weer waar meid!! En als je veel wisselt van gewicht is op de spier minder ideaal ;)

Stiekem heb je nu ook een extra bh hihi zo voorkom je hang :136:

Ik moet nog kinderen krijgen dus ben ergens ook wel blij dat ze half achter de spier zitten hihi

Ja volgens mij is die stuggere de anatomische 510? nee als je een volle boezem wilt komt het goed meid ronde achter de spier zijn vaak heel mooi :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas een wissel gehad en bij mijn oude protheses die achter de spier zaten had ik bij aanspanning van mijn borstspieren ook platte gekke borstjes.

Idd als je tijdens de sex op je armen leunt geen gezicht :blink: of uit het zwembad komen snel weer op de kant :blink: is echt zo irritant.

Ik zei dat tegen mijn pc voor mijn wissel van laatst.

En wat hij mij vertelde is dat dan de spier niet voldoende los is gemaakt.

Klonk wel logisch :rolleyes:

Hopelijk heb ik er nu geen last meer van. Ik kan het nog niet uitproberen omdat ik pas 2weken en 2 dagen po ben.

Volgens mij ben je al 3 weken en 2 dagen, :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.