Ga naar inhoud

Graafje : 5 September 2011 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Mijn naam is "Graafje" ik ben 27 jaar.

Ik ben moeder van 2 kids. 7 mnd en 3 jaar en ben getrouwd.

In juni heb ik de knoop doorgehakt en een consult afspraak gemaakt bij de bergman kliniek in Bilthoven.

Mijn operatiedatum is 5 september. :43: Spannend!!!

Ik ben hier nu veel aan het lezen om me een beetje voor te bereiden.

Zijn er nog meer mensen hier die naar de bergmankliniek in Bilthoven gaan of al zijn geweest?

Groetjes Graafje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik wil ook even welkom zeggen tja ik ben zelf ook nog niet zo lang hier hoor.

En ik lees zelf ook nog meer dan dat ik post nou moet ik ook zeggen dat ik ook nog niet goed alles weet hoe en wat.

Maar goed joh dat je de knoop hebt door gehakt en je je laat opereren.

Misschien heb je het al verteld maar misschien ook niet maar ga je voor bv of een bvk ?

Zelf ga ik voor een bvk ik weet nog niet wanneer maar de pc zei dat als ik toestemming heb van zorgverzekering dat het dan ongeveer 6 weken zou duren dus vanaf 29 juli dan 6 weken.

nou jij suc6 he.

groeten Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier!

Gefeliciteerd met je datum!!

Ben zelf niet bij de bergman kliniek geweest maar vele anderen hier wel :)

Hoeveel cc krijg je en welke cup wil je ?

Ik ga je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen aangezien je al een datum hebt!

Liefs!

P.s welke pc ga je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier!

Gefeliciteerd met je datum!!

Ben zelf niet bij de bergman kliniek geweest maar vele anderen hier wel :)

Hoeveel cc krijg je en welke cup wil je ?

Ik ga je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen aangezien je al een datum hebt!

Liefs!

P.s welke pc ga je ?

Hoi,

Ik krijg 260cc achter de spier. Ik heb nu een kleine b cup en weet eigenlijk niet waar ik op uit kom....Ik hoop dat het een c cup word, want dat past het beste bij mijn postuur.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Gefeliciteerd met je datum! :1bouncingboobs:

welke plastisch chirurg gaat je helpen? en een nieuwschierige vraag heb jij een pas bh aangehad tijdens je consult?

Hoi,

Mijn pc is Dr Maas. En ja ik heb een pas bh aangehad en verschillende pas protheses gepast. Ik las dat jij dat niet hebt gedaan of komt dat nog?

Ga jij naar Bergman Bilthoven of een andere locatie?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Mijn pc is Dr Maas. En ja ik heb een pas bh aangehad en verschillende pas protheses gepast. Ik las dat jij dat niet hebt gedaan of komt dat nog?

Ga jij naar Bergman Bilthoven of een andere locatie?

Groetjes!

Ik was bij dr roossenburg van de Bergman kliniek in bilthoven, daarna dokter van kooten van de veldhuiskliniek in Hengelo, en als laatste dr Bruno de meyere in Gent, en heb nu mijn operatie gepland bij dr de Meyere, op 1 september, dr maas heb ik wel vaker van gehoord, weet niet of het in deze gallerij te zien is of op het andere borstenforum.. je bent iig beter ingeligd dan ik was bij de bergman.. spannend he nog ongeveer een maand en is het ook jou boobyday!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was bij dr roossenburg van de Bergman kliniek in bilthoven, daarna dokter van kooten van de veldhuiskliniek in Hengelo, en als laatste dr Bruno de meyere in Gent, en heb nu mijn operatie gepland bij dr de Meyere, op 1 september, dr maas heb ik wel vaker van gehoord, weet niet of het in deze gallerij te zien is of op het andere borstenforum.. je bent iig beter ingeligd dan ik was bij de bergman.. spannend he nog ongeveer een maand en is het ook jou boobyday!!

Hoi

Ja zeker spannend! Maar waar ik het meest zenuwachtig voor ben is de narcose :66: Ik ben namelijk nog nooit onder narcose geweest!

Ik ben nogal tenger en hoop dus niet dat ik er erg veel last van heb.

Ik ben inderdaad goed voorgelicht bij bergman en vind het ook vreemd dat jij geen pas protheses gehad hebt. Kreeg je dat wel bij de andere 2?

Maar goed je datum staat en jij bent eerst haha! Ben benieuwd naar je verhaal straks!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik wil ook even welkom zeggen tja ik ben zelf ook nog niet zo lang hier hoor.

En ik lees zelf ook nog meer dan dat ik post nou moet ik ook zeggen dat ik ook nog niet goed alles weet hoe en wat.

Maar goed joh dat je de knoop hebt door gehakt en je je laat opereren.

Misschien heb je het al verteld maar misschien ook niet maar ga je voor bv of een bvk ?

Zelf ga ik voor een bvk ik weet nog niet wanneer maar de pc zei dat als ik toestemming heb van zorgverzekering dat het dan ongeveer 6 weken zou duren dus vanaf 29 juli dan 6 weken.

nou jij suc6 he.

groeten Gertiena,

Hoi,

Bedankt voor je berichtje!

Ik las dat je toestemming hebt van je zorgverzekering! Fijn hoor :43:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ja zeker spannend! Maar waar ik het meest zenuwachtig voor ben is de narcose :66: Ik ben namelijk nog nooit onder narcose geweest!

Ik ben nogal tenger en hoop dus niet dat ik er erg veel last van heb.

Ik ben inderdaad goed voorgelicht bij bergman en vind het ook vreemd dat jij geen pas protheses gehad hebt. Kreeg je dat wel bij de andere 2?

Maar goed je datum staat en jij bent eerst haha! Ben benieuwd naar je verhaal straks!

Groetjes!

ja bij die andere 2 wel bij de begman stond ik ook binnen 15 min buiten, op het andere forum is wel een topic hierover en is er nog een dame die precies dezelfde ervaring heeft als mij, bij de veldhuis ben ik wel goed voorgelicht, alleen die pc werkt altijd en alleen met anatomische protheses, toen ben ik naar bruno gegaan en hij heeft als enigste pc echt naar mijn lichaam en borst gekeken, want hetgeen hij een voorkeur aan heeft zal bij mij niet kunnen, dus jah toch dan maar meer dan 3 uur rijden..

Ik ben ook bang ik ben doodsbenauwd, ik krijg alleen een narcose daar waarbij niet je hele lichaam uitvalt, daar ben ik ook wel blij mee, ik kan gewoon zelf ademen dus heb geen zuurstof machine nodig.., ik heb 1 keer narcose gehad toen ik 14 was, verder ook niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bij die andere 2 wel bij de begman stond ik ook binnen 15 min buiten, op het andere forum is wel een topic hierover en is er nog een dame die precies dezelfde ervaring heeft als mij, bij de veldhuis ben ik wel goed voorgelicht, alleen die pc werkt altijd en alleen met anatomische protheses, toen ben ik naar bruno gegaan en hij heeft als enigste pc echt naar mijn lichaam en borst gekeken, want hetgeen hij een voorkeur aan heeft zal bij mij niet kunnen, dus jah toch dan maar meer dan 3 uur rijden..

Ik ben ook bang ik ben doodsbenauwd, ik krijg alleen een narcose daar waarbij niet je hele lichaam uitvalt, daar ben ik ook wel blij mee, ik kan gewoon zelf ademen dus heb geen zuurstof machine nodig.., ik heb 1 keer narcose gehad toen ik 14 was, verder ook niet..

Ik heb je een pb gestuurd!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.