Ga naar inhoud

Martelband....kliniek bh.....sportbeha (voor/nadelen)


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Nieuwe topic, ik hoop dat ie nog niet bestaat!

Ik ben nu 11 dagen PO en heb van Plovier een kliniek bh gekregen met zo'n martelband.

De dames die me voor zijn gegaan weten hoe vervelend die kliniek bh zit en hoe ellendig strak de martelband....adem!!

Nu heb ik het idee dat die martelband mijn boobs aan het pletten zijn...ja, ik weet deze is goed voor de indaling, maar hoe zit het met de bolling? Ik zie maar geen bolling?????? Die martelband plet de boel en houdt mn bolling tegen?!

Dames die een sportbh moesten dragen na de BV, hoe hebben jullie alles ervaren? Zit nl. veeeeel aangenamer dan onze kliniekbh! Pfffff, 4 weken lang, dat wordt nog afzien!

Tips? Reactie's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het beide geen reet uit maakt.

Ik liep al vanaf de 2de week met sportbh, bijna geen band aangehad.. maar mijn borsten zijn ook gaan dalen en alles is ook gewoon goedgekomen.

En bolling.. ja ligt toch aan je eigen boobies denk ik.. en aan wat je gekregen hebt van ome dokter! :P

Gewoon ff afwachten ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die band nooit gehad,verschilt per kliniek,en denk dat t alleen iets sneller gaat qua vocht afdrijven,heb er geen ervaring mee.

Maar t lijkt me vreselijk ,de naam alleen al,pfff...angry.gif

Weet wel dat t niet schadelijk za zijn indien je m niet zal gebruiken.

Want ik heb m niet gehad en mijne zien dr nog prima uit. 136.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die martelband heb ik maar een week gedragen , het zou voorkomen dat de prothesen op wandel gaan, die band houdt ze dus eigenlijk op hun plaats. Na die eerste week werd mij gezegd dat ik hem enkel moest dragen als ik zwaar werk deed (en dan gaven ze als voorbeeld de tuin spitten). Dus denk dat je hem best uit kan laten zolang je een echt stevig, ondersteunende sportbh draagt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb een sportbh aan, maar moet zeggen dat dit ook best strak aanvoelt hoor.. Vooral wanneer het vocht nog niet weg is en dan voornamelijk bij de band onderaan. In de nacht doe ik vaak wat knoopjes los! Kan niet wachten tot ik hem niet meer aan hoef. Ben nu 8 dagen po en moet de sportbh 3 weken dag en nacht aan en daarna 3 weken overdag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook gee band gehad en volgens mijn arts is dit onzin! Je kan je borsten niet sneller laten dalen of vocht ermee weg krijgen dit doe je lichaam echt op zijn eigen tempo :blush: Maar net wat vlinder zegt elke arts doet het anders! het lijkt mij ook echt heel rot zon band en de mijne zijn heel mooi ingedaald :136:

De bolling ligt aan welke prothese je hebt ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen een kliniekbeha meegekregen en wissel af met een sportbeha van de Livera.

Mij staat trouwens bij dat je de sportbeha/kliniekbeha 3 weken dag en nacht draagt en daarna nog 3 weken 's nachts.

Denk dat ik hem zelf gewoon 6 weken non stop ga dragen (ben al op 1/3 jeej) maar ben toch wel benieuwd, wat is het nou?

3 weken dag&nacht + 3 weken 's nachts of 3 weken dag&nacht + 3 weken overdag ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmpfff wat moet ik nou ... Wel of niet dragen? Volgens mij is het bij Plovier 6 weken dag en nacht. Ik zal zien hoe lang ik het volhoud,maar ik begrijp dat het geen kwaad kan als ik na 3 wkn zeg : ik draag die band niet meer?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is ook vertelt 6 weken dag en nacht! maar ben hem zooooo beu! vooral nu de zon lkr schijnt!Gooi hem af en toe wel los,ff lekker adem halen haha

Gisteren begonnen met masseren..hoe lang duurt het ong voor dat je borsten lekker zacht zijn?of blijven ze altijd wel iets hard vanwege de prothese?

Of ligt het ook aan hoe je borsten voor de bv waren? ik had van te voren al een strakke huid(kleine strakke minipunttietjes whahaha) ben een beetje bang dat ze nooit helemaal zacht worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mocht de martelband gelukkig na twee dagen al af!! ik vond hem ook vreselijk, maar ik heb op de spier , als je dual plane hebt moet het geloof ik langer,

ik heb de kliniekbh ook maar drie dagen aangehad, daarna een sportbh op de strakste stand.

Tot zover gaat het prima, ik wens jou hetzelfde toe!! xxx jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook bij Beclinic geopereerd en heb de band na 10 dagen afgedaan, werd er gek van.

heb wel 6 weken de bh gedragen en dan afgewisseld met een goede sportbh.

ben afgelopen donderdag op controle geweest en het zag er allemaal heel goed nu (nu 8 wk)

de band voeft naar mijn idee niets toe als ellende

nadat ik hem af gedaan heb ginmg het steeds beter ook de indaling

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik krijg ook de kriebels van die band. Zit idd enorm strak en je kunt het moeilijk verbergen onder je kledij...

Maaaaarrrrrrrrrrr ik kan hem zelfs niet afdoen, hij hangt vast aan mijn kliniekbh :134:

En een gewonen sportbeha voelt voor het moment nog niets stevig genoeg dus ik moet nog even doorbijten :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg 4 weken maar big deal ik moest hem 6 weken. En daardoor heb ik bijna geen zwelling gehad. En ik heb bolling en bolling ligt er ook aan hoe jou spier is. Wat zijn 4 weken nou?! Daarna mag je alles doen wat je wil. En de pc wil net zo graag als jou dat alles goed gaat. Dus hij geeft je die band niet als het slecht is.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

die band plet echt je boobie,s niet,die zitten nog helemaal naar binnen gedrukt na de operatie,die vormen pas na indaling,en dat is dus pas na wat weken,als de band eenmaal uit mag zal je zien dat ze gaan vormen,geen paniek,als die band alles zou pletten,zou niemand hem meer willen en of dragenph34r.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die band is geen onzin want na zes weken zijn de prothesen pas ingekapseld. Die band zorgt er voor dat ze niet kunnen verschuiven en na zes weken kan dat niet meer. En ik snap ook echt niet waarom bijna iedereen niet gewoon luisterd naar de pc?! Waarom zou je het riskeren????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk ik nu ook niet hoor dat hij je borsten plet :D Daar zouden ze volgens mij al lang achter zijn dan <_< Ik hou hem aan, ook al werkt hij op mijn zenuwen, zou niet willen dat er iets fout loopt als ik m niet aan heb. Bolling heb ik ook wel, en die is na één week al mooier dus ik denk dat die band toch wel iets meer doet dan alleen op mijn zenuwen werken :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd en bij mij zitten mijn boobs lekker strak ingetaped en daaroverheen een sportbh. Dat tapeverband moet er 1 week omheen en daarna alleen nog dag en nacht die sportbh (totaal 6 weken).

kan je zeggen dat die tape echt mega strak zit en ik blij ben als het eraf mag, maar het zal vast z'n nut wel hebben. Ze worden nu wel goed op de plek gehouden, ik heb anatomische maar geen idee of dit met ronde ook was ingetaped hoor!

het is even afzien, maar het is voor een goed doel toch? Ik zou ook geen enkel risico willen nemen hierin, ze moeten wel mooi worden natuurlijk toch!

Liefs, Sammammie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.