Ga naar inhoud

Wat voor soort bh mag je dragen na 6 weken duale plane??


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn herstel periode van 6 weken duale plane zit erop. Ik mag nu eindelijk normale bh's aan.

Maar mijn vraag is mag ik nu alleen voorgevormde bh's aan of mag er wel een klein kussentje in zitten(niet een super dikke vulling erin)?

En vanaf wanneer mag ik een echte push up bh aan?

Want ik neem aan dat het niet gelijk mag dat je borsten dan in een verkeerde houding zitten in de bh ofzo?

Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Thanks

Groetjes Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag in principe na 6 weken een pudh up aan hoor,dat zie mn arts toen ook namelijk,alleen weet niet of je dat zelf prettig vind zitten ,want ik had in t begin een gewone beugel bh aan ,en wisselde dat steeds af met een sportbh ,omdat da gewoon allemaal nog niet zo lkkr zat.

dus je moet gewoon even proberen of t gata of niet,maar kwaad kan t zeker niet,je voelt zelf snel genoeg als iets niet prettig zit.rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hier ergens een verslagje gelezen van een meid die al lange tijd po was ( denk al een twee tal jaar), die schreef dat push up's je borsten vervormden dat het geen goed idee was om puch ups te dragen...dat je dan bobbels en zo krijgt. Heb het nog niet getest dus zou kunnen dat het voor iedereen anders is natuurlijk. Was trouwens een heel tof verslagje het hele relaas met alle ervaringen van die hele periode stond in een tekst. Vind heet nu niet meer terug natuurlijk.. tss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hier ergens een verslagje gelezen van een meid die al lange tijd po was ( denk al een twee tal jaar), die schreef dat push up's je borsten vervormden dat het geen goed idee was om puch ups te dragen...dat je dan bobbels en zo krijgt. Heb het nog niet getest dus zou kunnen dat het voor iedereen anders is natuurlijk. Was trouwens een heel tof verslagje het hele relaas met alle ervaringen van die hele periode stond in een tekst. Vind heet nu niet meer terug natuurlijk.. tss

Ja heb het verslagje dus teruggevonden, is een megaverslagje echt de moeite om eens te lezen, je kan het terugvinden op het profiel van B-Cupje, echt de moeite om eens door te nemen!!

Grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht na 6 dagen al vanalles aan dus zal mijn arts maar niet als voorbeeld nemen :P

Ik ben na 6 weken langzaam beugels gaan dragen maar push up nog niet!! Zit me nu na 1 jaar soms nog niet zo lekker :blush: Echt op je gevoel af gaan dus :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok verschilt dus per kliniek en pc.

ik draag nu een t shirt bh zonder vulling zit goed. ik kan al wel een hele dag een bh aan. maar als de bh dan uit is voelt het wel lekker.

ik heb nog niet echt leuke bhs gevonden. is nu allemaal sale, alle leuke zijn eruit of niet de goede maat. of mijn tepel piept er net boven uit. echt kut. ik w8 denk ik nog ff met kopen tot ze nieuwe collectie weer hebben.

thanks voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.