Ga naar inhoud

Gwendelyn BV : 28 juli 2011 : Dr. Roddi : Fansiskuz Hospital Aachen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik breng even een klein verslagje uit over mijn BV bij Dr Roddi.

Ik moest donderdag om 14 uur in Aachen zijn voor de controle, vragenlijst invullen en hartslag meten en zuurstof enz

Mijn man en mijn moeder en mijn zoontje zijn meegeweest.

We daarna Aachen in gegaan en daar een hapje gegeten en wat rondgelopen.

Op de weg terug wist mijn moeder natuurlijk de weg terug <_<

Niet dus, we hebben er ongeveer 3kwartier over gedaan om terug te komen terwijl het maar iets van 10min is :unsure:

maar we hebben een leuke wandeling gehad :12:

Toen we terug kwamen gingen we even wat drinken in een kamer,daarna ben ik naar mijn kamer gegaan, en mijn kleine man en mijn man en moeder gingen naar huis :(

Ik was s'morgens als eerste aan de beurt om 8 uur.

Ik lag met een andere vrouw oop de kamer,heel aardig mens ze kon gelukkig een beetje ned praten(ze kwam van Irak)

We hebben nog een beetje wat gepraat en ik ben me nog maar even gaan douche.

Daarna kwam de verpleging nog of alles goed was en of we iets nodig hadden voor te slapen.

(ik hou niet van pillen)

Maar mijn buurvrouw had er twee genomen(slaappillen) ^_^

Nou uiteindelijk ben ik daar niet blij mee geweest,ze heeft alle bossen in Duitsland en Nederland om gezaagd :18: Ik heb tussen 1en 3 uur mijn gezicht watjes gepakt en een uit elkaar getrokken en in mijn oren gestopt.

Wat niet echt super werkte helaas :29:

Maar goed ik heb waarschijlijk niet echt super veel geslapen maar ja maakt niet uit.

S'morgens was mijn man er al rond 6.30 uur :D

Rond 7.45 kwam Dr Roddi foto's maken en meten.

Ik heb gezegd dat ik toch wel een D wilde, dat zou ik met 400cc wel krijgen maar de uiteindelijke maat kon hij natuurlijk niet vertellen.

Ik kreeg daarna glijk een daarna een kalmeringspilletje en met mijn mooie trombose sokken en mijn jurk aan naar de lift waar ik mijn man nog afscheid van me kon nemen,toen naar een andere kamer.

Eerst moest ik op een tafel liggen (een soort lopende band,naar de zijkant)die mij op de operatie tafel rolden.

Daar na werd ik naar de operatie kamer gereden en klaar gemaakt. ik weet nog dat ze een infuus in min hand hebben gedaan en bloedruk soms deden meten, en ze vroegen zich af waar Zoetermeer lag :7: ja dat weten de duitsers niet hihihih.

toen kwam de anestesist met een grote bil op en een ik geloof dat ze haar oogschaduw erop geplamuurd had :45:

ik heb nog met gebrekkige duits/engels gezegd dat ze me wel weer wakker moest maken :66:

Ze zei ik ga de narcose doen nou ok zei ik en rond 8.10 keek ik naar de klok en die werd een beetje wazig,ok mou ik denk dan doe mijn ogen maar dicht,ik kan nu toch niks meer tegen gaan, :12:

rond iets over 9 was het geloof ik lag ik weer in mijn bed op een andere kamer. Dr Roddi kwam nog aan het eind van bed staan of alles goed ging.

Ja knikte ik en ik ben weer een beetje in gewuft.Op de gang zag ik mijn man opeens staan en ik lachte :66: ik ben er nog zei ik :68:

ik ben verder niet misselijk geweest,gelukkig maar ik merkte dat ik wel drains had <_<

Ik heb s'middags nog een pijnstiller gehad(spuit)en eten een lichte maaltijd gaven ze en een klein portie

Een bord met macceroni ei en met kaas er over heen en wat groent ja een kleine lichte maaltijd :154:

Verder ging het wel goed ik heb nog een paar uur geslapen alleen aan mijn rechter kant deed de drain superveel pijn :103:

Rond 17 uur werd er bij mijn buurvrouw de drains eruit gehaald en ze deed als of het super veel pijn deed :84:

Bij mij hadden ze het nog niet gedaan want er kwam nog teveel uit ik moest nog wachten tot 19 uur, en toen gingen ze de dokter nog een ker terug bellen wat ze dan moesten doen.

Ze hebben rond 19,30 uur bij mij de drain eruit getrokken maar dat viel wel mee het deed geen pijn :59:

Toen mocht ik naar huis :1bouncingboobs:

allen de tape zit super strak waardoor ik niet echt super goed kan zien hoe het nu eigenlijk uit ziet,ik denk dat het is tegen zwellinge :unsure:

ik heb mijn sport bh er ook maar over heen gedaan dat rade de verpleging wel aan.

Eindelijk thuis weer bij mijn lieve kids en mijn pa en ma :wub:

Wat ben ik blij dat ik er nog ben :12:

Nu nog even afwachten hoe het over een week uit ziet zonder tape :66:

400cc Siltex Round Moderate Profile Gel Breast Implant Cohesive 1

xxx wendy

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

400 cc gaat vast heel mooi worden!

Hoe heb je ze geplaatst gekregen?

Wat apart dat je de nacht ervoor daar moest blijven?

Ik heb je titel iets aangepast.. Welke kliniek ben je geweest? Zet ik er dat ook even bij.

Sterkte met je herstel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je hihihi ik heb ze voor de spier.

En ik ben bij Woman's Choise in Rotterdam geweest.

Waar Dr Roddi ook werkzaam is.

Omdat ik zelf in Zoetermeer woon is het door hun geregeld dat je daar zou kunnen blijven overnachten. Wegens de afstand.

Extra kosten zouden er bij komen50€ als mijn man ook wilde over nachten.

Maar mijn ouders wonen ong 35 min van Aachen af(Limburg) daarom is hij naar mijn ouders gereden. Als ik ook niet zou blijven slapen dan moest ik s'ochtens al voor 7.00 uur daar moeten zijn.

En ik wilde een beetje uitgerust daar zijn.

Want dan zou je net zien dat de kids beginnen te spoken die nacht. Maar het was nu dus mijn buurvrouw hihihi

Xx Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je boobs!! ik ben ook door Roddi geholpen maar dan bij de boerhaave amsterdam.Ik heb 450cc voor de spier gekregen en ze zijn echt super natuurlijk geworden!!

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh fijn zeg voor de spier!! Dat word echt wel heel mooi..

Woman's choice? Heb er eigenlijk nog nooit van gehoord..

Je bent in rotterdam geopereerd of in aachen? Want in je verslagje staat dat je in aachen op controle moest?

Hihi snap het even niet meer! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor jullie berichtjes hihihi

Ik ben in Rotterdam op intake geweest , en ik moest donderdag idd op controle in Aachen in het ziekenhuis.

De dag erna ben ik ook in het ziekenhuis geholpen.

De verdere controle zal waarschijnlijk gewoon in Rotterdam zijn bij Woman's Choise.

Ik weet niet of jullie Secret story hebben gekeken??

Dat meisje met die lange blonde haren ( joanna) haar moeder heeft haar eigen kliniek+ webshop voor kleren (Tofs)

Ik haf daar een truitje besteld en dus was ik ook aangemeld voor een nieuws brief.

Ik keek dus op mijn mail en zag opeens dat er een soort deal van de dag was met mentor prothesen en bij dokter Roddi. Voor 2600€ ik dacht als ik het nu niet doe doe ik het nooit meer.

Ik met mijn man overlecht en ik heb mijn moed bij elkaar geraapt om te bellen.

Ik had de afspraak 22 juli.

En natuurlijk heb ik alles uit gepluisd over dr Roddi .

Dank jullie voor jullie berichtjes :blush:

Gr. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ooooh zo :P nu snap ik hem,

hoe heette dat ziekenhuis ?

Hahah ja die joanna ken ik wel inderdaad, vond ik echt een vreselijk mens !

Echt een huilebak... ook met neppe boobs en neppe lippen, maar wat wil je als je moeder een eigen kliniek heeft :P

Zou ik ook vaste klant zijn hihi...

Wat is die site van die kleren ? Is het een beetje wat ?

Wel knap van je hoor dat je ineens het besluit had genomen om ervoor te gaan !!

Ben maar blij dat je het doorgezet hebt :D

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het fransiskuz hospital in Aachen

( weet niet of ik het nu goed heb geschreven)

Ze heeft best leuke kleren er tussen zitten

Tofs heet het (the online fashion store)

Ik ben tot nu toe wel blij ik ben benieuwd hoe het er zaterdag uit

Ziet want dan gaat de tape eraf. Gelukkig het zit overal

Eronder erboven ertussen super vervelend.

Maar goed dat hoort er bij.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.