Ga naar inhoud

Soepelheid borsten


Aanbevolen berichten

V.a. 1 dag PO is mijn linkerborst harder dan mijn rechter. Ook lijkt de prothese links iets hoger te zitten en is er rechts al wat meer 'hang' in gekomen.

Nu, bij bijna 3 weken PO (jaja, ik weet het 'pas' 3 weken ;) ) voelt mijn rechter borst al behoorlijk zacht aan en wordt links ook wel steeds zachter, maar nog steeds een stuk harder dan rechts. Hoe lang duurt het ongeveer voordat je borsten echt goed zacht zijn? En zijn er meer waarbij er zo'n verschil was tussen de 2 borsten en hoe lang heeft dat geduurd? Is het trouwens nog steeds zwelling die ervoor zorgt dat het wat harder aanvoelt?

Pfff, wat een vragen..!

Maak me geen zorgen, ben gewoon benieuwd en een sucker voor zachte borstjes! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben meer als een half jaar PO en nog worden ze zachter, duurde heel lang bij mij!

Mijn linker werd ook sneller zachter dan de rechter, denk omdat ik rechts ben en dus die arm en borstspieren onbewust meer gebruik.

Maar dat is inderdaad voor iedereen anders :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het herstel redelijk gelijk op, dus ook het zachter worden.

Ik merk eigenlijk nu pas met dik 4 mnd po dat ze zachter worden. Alleen als ik op mijn rug lig voelen ze nog keihard aan. Ik hoop dat dat ook nog gaat veranderen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.