Ga naar inhoud

Dr. Linda Visser


Gast Carola

Aanbevolen berichten

Ook al ben ik nog niet door haar geopereerd, toch vind ik dat ik zeker wat over Dr. Visser mag zeggen.

Vele positieve opmerkingen al eerder over haar gevonden op borstenforum .nl

Eigenlijk geen enkele negatieve!!! :rolleyes:

linda.jpg

Ik denk dat ik dan ook voor vele spreek wanneer ik zeg dat het een zeer kundig chirurg is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens.. Zelf ben ik nog niet geopereerd door haar maar ik vind het een fijn mens.. Ze neemt echt de tijd voor je en geeft ook eerlijk haar mening.. Je bent geen nummertje dat binnenkomt en zo snel weer weg moet want tijd is geld.. Nee ik heb zelf een uur op consult gezeten terwijl ik bij de vorige binnen 10 minuten weer buiten moest staan!!

Carola wij hebben een goeie keuze gemaakt. Op naar de 3de van april!

Kuss Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ook ik vind dr.linda visser absoluut een zeer kundige chirurg en ben zeer tevreden met het resultaat!

Ben vrijdag 13 maart door haat geopereerd en het resultaat mag er zeker wezen!

Ze kijkt echt naar je bouw en je wensen komen daarna aan de orde!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben door haar geholpen.En ik kan alleen maar positief zijn over de kliniek en over Dr Visser.

Ik hoor wel eens dat ze arrogant over kan komen.Ik moet zeggen dat ik daar niks van heb gemerkt.Voelde me goed bij haar en de kliniek en ben erg tevreden over het resultaat.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meiden,

vorig jaar ben ik bij dr. Visser op consult geweest en ik ben er niet bepaald over te spreken.

Ze was te laat, dus moesten weeen half uur wachten nadat we al ruim 2 uur onderweg waren geweest.

Ook meette ze me niet op, ze keek alleen naar me en deed een schatting. Ik mocht geen protheses voelen, passen of iets, wat me erg tegenviel.

Ik kreeg dus totaal geen kijk op wat zij mij adviseerde qua protheses, omdat ze ook mijn maat niet ter plekke had.

Als laatste werd ik na 10 minuten en 40 euro lichter de deur gewezen en mocht ik naar de assistent die een prijsopgaaf maakte en vroeg of ik dan maar meteen de datum van de operatie vast wilde zetten? NIET DUS!

Kortom, ik heb echt een nare ervaring met dr. visser!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik ben dinsdag op consult bijhaar geweest en ik vind haar echt een eerlijk mens zij zegt waar het op staat en ik heb ook al mijn vragen die ik had beantwoor gekregen.

liefst dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
hoi

ik ben dinsdag op consult bijhaar geweest en ik vind haar echt een eerlijk mens zij zegt waar het op staat en ik heb ook al mijn vragen die ik had beantwoor gekregen.

liefst dydy

Hoi Dydy,

Ik ben erg benieuwd of je ook een operatie hebt gehad inmiddels?

Ik heb zelf een afspraak in september, en ik ben zo benieuwd naar verhalen van andere..

groetjes Beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.