Ga naar inhoud

BVK : mac : Oriëntatiefase


Gast mac

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb me gisteren aangemeld en wil me nu even voorstellen.

Ik ben Mac. Sinds 16 maart heb ik 3 kinderen; de oudste is 4, de 2e 2 en de jongste nu bijna 3 maanden.

Die krijgt nog borstvoeding. Momenteel heb ik (sinds einde zwangerschap) een cupmaat 70 L . Het is enorm zwaar en ik heb regelmatig hoofdpijn en last van m`n schouders en nek. Ik denk er dan ook serieus over na om ee bvk te laten doen als de borstvoeding eenmaal is afgelopen. Ze zullen dan wel wat kleiner worden. Maar waarschijnlijk blijf ik nog zitten met een cup 70 G.

Ik ben best wel benauwd voor een operatie en weet het ook nog niet zeker, maar wil eerst wel eens wat info en ervaringen van anderen lezen. Hoop dat op deze manier te krijgen.

groetjes,

Mac

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom bij de club :)

70L! Dat lijkt me totaaaal geen pretje :unsure: Kom ik niet eens in de buurt met mijn F..

Heel veel succes in je beslissing in ieder geval! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom bij de club :)

70L! Dat lijkt me totaaaal geen pretje :unsure: Kom ik niet eens in de buurt met mijn F..

Heel veel succes in je beslissing in ieder geval! :116:

Hoi Melissa,

Nee, echt licht is het niet. Nu heb ik er nog niet te veel last van (ik geef ook nog steeds borstvoeding).

Lees ik het goed dat jij binnenkort een bvk krijgt? Waar laat je het doen? en zie je er ook tegen op?

Wat was de procedure die gevolgd is?

groetjes,

Mac

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Mac,

Welkom op het forum! Bij de operatieverslagen bvk kun je alle ins en outs lezen van onze bvk's en kun je alle vragen die je hebt stellen!

groetjes Annemieke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mac: sorry, lees nu je berichtje pas :)

Ja ben volgende week maandag aan de beurt in de Isala Klinieken in Zwolle, gewoon in het ziekenhuis dus. Kijk er (nu nog niet hihi) absoluut niet tegen op. Wil het het liefst nu hebben, want dat wachten vind ik echt vreselijk. Ik heb nog nooit een operatie gehad, was er ook altijd als de dood voor. Maar nu ik hier zit en verhalen lees van andere mensen die al zijn geweest, valt het allemaal in mijn opzicht best wel mee. Kan natuurlijk nu nog niks zeggen, want heb de ingreep nog niet gehad. Maar als ik jou was zou ik goed rondlezen op dit forum, denk dat het je echt gerust kan stellen.

De procedure is bij mij net als bij iedereen best standaard. Je gaat naar de huisarts, daar krijg je een verwijsbrief (die werd bij mij direct doorgefaxt, dat is niet bij elke huisarts zo ;)). Dan word je opgeroepen door het ziekenhuis/kliniek voor een consult met de pc. Als dat achter de rug is zal de pc een aanvraagbrief maken voor het ziekenfonds. Als je daar bericht van hebt gehad, moet je meestal naar het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken bij de anesthesist (bij mij kreeg ik ook direct de operatiedatum). En als je dat allemaal hebt gehad, en je hebt de datum, dan kun je beginnen met wachten en je zenuwen uitlaten op dit forum (wat dus de meesten hier doen/hebben gedaan hihi :P) Het lijkt allemaal hartstikke zwaar en lastig, maar het is niks. Alleen dat wachten de hele tijd begint zo op je zenuwen te werken!

In ieder geval heel veel succes, ben benieuwd naar je hele traject!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.