Ga naar inhoud

dvg : 2 november 2011 : Dr Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik heb me maar gister aangemeld! Mijn naam is Denise en ben 28 jaar!

Heb vandaag de moed genomen om een intake afspraak te maken bij de Wellnesskliniek. Ik heb een afspraak met Dr Verdonck! Ik mag 14 September op gesprek komen!

Ik vind het allemaal reuze spannend!

Als jullie nog tips hebben hoor ik het natuurlijk graag! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dvg,

welkom op t forum, er zijn heer veel meiden die bij dr verdonck in de wellness zijn geweest , dus je zal hier veel informatie vinden.

mag ik vragen waarom je naar de wellness kliniek gaat? en welke cup je wilt hebben??

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dvg,

welkom op t forum, er zijn heer veel meiden die bij dr verdonck in de wellness zijn geweest , dus je zal hier veel informatie vinden.

mag ik vragen waarom je naar de wellness kliniek gaat? en welke cup je wilt hebben??

groetjes

Hoi dvg

lees dat je op consult moet bij dr verdonck,hij heeft mij ook geopereerd hoop dat je je net zo prettig voelt bij hem als ik,nam zich echt de tijd voor vragen en gaf mij een goed gevoel over mijn keuze ben benieuwd hoe t consultje je bevalt,gr van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een collega van mijn vriend heeft goede ervaringen met de Wellness kliniek, evenals 3 vriendinnen van haar!

Verder gaf de site wel veel duidelijkheid en heb hier en daar gelezen op internet dat meerdere mensen tevreden waren!

Nu ga ik nog meer informatie verzamelen en ervaringen opzoeken naar dr Verdonck!

Haha ik zie nu pas dat ik best weinig informatie neergezet heb! Maar ik heb nu een hele kleine B (Nadeel van afvallen :P ) En wil naar een grote C/kleine D gaan! beetje ruim genomen dus! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier!!

Ja Wk heeft een interesante prijs ;) maar ik zou er persoonlijk nooit heen gaan!

maar goed hier vind je veel meiden die helemaal tevreden zijn en je hebt zelf ook mensen die je kent die positief zijn

dus ik zou zeggen ga ervoor ;)

heel veel succes verder meis :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik zou als je je aan het orrienteren bent meerder consulten vragen bij verschillende PC's ik heb net als mijn voorganger ook positieve berichten gelezen over de WK, maar ikzelf ben niet verder dan een telefoongesprek gegaan met de WK, dus ik kan niet echt oordelen over de PC's van de WK, ik weet wel dat ze monoblock gebruiken en als je liever een andere prothese/merk wilt daar een prijskaartje aanvast zit, en dan kun je net zo goed elders naar toe gaan voor je operatie... daardoor is de prijs daar lager heb ik mij laten vertellen door de telefoniste van de WK, er zit ook maar 10 jaar garantie op je prothese.. vind ik ook wel een belangrijk punt!

op de site staat ook "Door ons ruim aanbod van patiënten kunnen wij borstvergrotingen met het Monobloc Silicone SoftOne prothesen aanbieden tegen een bijzonder tarief" er staat ook wel dat sebbin en mcghan word gebruikt maar in de praktijk haast niet, gezien wij toch gauw geneigd zijn naar het prijskaartje te kijken..

Ik weet dat mijn bericht niet echt positief over komt maar schrijf hem toch want ik zou dit ook wel graag willen weten en voor mijzelf willen afwegen, ik heb niet voor de WK gekozen om de prothese dus dit staat los van de deskundigheid verder... zoals ik al eerder zei ik ben er niet geweest...

Maar als jij je er verder goed en bij voelt is het goed en zeg ik ook GO GIRL!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dvg,

Ik krijg aankomende maandag mijn operatie in de wellnesskliniek door Dr Verdonck.

Het consult met hem vond ik heel fijn, voelde me ook gelijk op mijn gemak bij hem en hij heeft me alles goed uitgelegd enz.

Ik twijfel nu alleen over het aantal cc maar dat komt maandag helemaal goed.

Voordat ik bij de Wellnesskliniek op consult ben gegaan, ben ik bij 2 andere klinieken geweest, maar die artsen vond ik toch nog lang niet zo fijn als Dr Verdonck. Maar ook dat is ieder zijn eigen mening. Als jij je ook fijn bij hem voelt zou ik ook zeggen GA ervoor!!

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Hoi!

Van harte welkom hier. Hoop dat je hier veel info kunt vinden en wens je veel succes bij je eerste consult.

Zelf kom ik ook van een kleine B (soms A) en wil graag net als jij naar een volle C, kleine D wat op 9 september gaat gebeuren.

Veel succes en plezier hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb me net aangemeld op deze site.Ik zal me effe voorstellen.mijn naam is Sietske Terpstra en ben 35jr oud.

Ik ben werkzaam als ziekenverzorgster in een verpleeghuis in Leeuwarden.

Ik ben gisteren bij mijn huisarts geweest i.v.m borstverkleining,heb de aanvraag gekregen en heb gelijk gebeld

met de afdeling plastische chirurgie hier in het MCL inLeeuwarden.Ik kan er vrijdag 26 aug. al terecht.Ik vindt het allemaal best wel spannend.

Ik ben 10 kilo afgevallen en mijn cupmaat is 85h.Heb erg veel last van mijn schouder/rug/nek en ik kan nu geen leuke kleding kopen.Dat maakt me weer erg onzeker.Heb er lang over nagedacht,maar vond dat het nu wel tijd werd om de stap te zetten.

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Sietske,

Jouw post staat in het topic van iemand anders, misschien kan een van de operators dat weer terug goed maken?

85H daar kan ik me niet eens een voorstelling van maken! Lijkt me erg zwaar om daar mee rond te sjouwen.

Wat kan je snel geholpen worden! Weinig tijd om je druk te maken van te voren, dat scheelt!

Ik ga zelf voor een borstvergroting. Hoop van een A naar een D te kunnen. Ik word 1 okt geholpen.

Groetjes Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Bij deze wil ik even vertellen dat 2 november de grote dag voor mij gaat worden! 300CC achter de spier!

Alles is duidelijk uitgelegd en op mijn vragen heb ik goed antwoord gekregen.

Vandaag had ik nog een mail gestuurd met meerdere vragen erin want er blijven vragen komen natuurlijk! (zoals, pleisters om je huid te verdoven voor het infuus en of ik evt vroeg geholpen kan worden ed.) en binnen een uur teruggebeld met antwoorden op mijn vragen! Dat geeft mij een nog beter gevoel dan dat ik eerst had!

Nu had ik ook gelijk een hotel geboekt zodat ik niet hoef te stressen dat ik misschien te laat kom voor de operatie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.