Ga naar inhoud

Medisch Centrum Scheveningen


Gast mama24

Aanbevolen berichten

Help,

Ik zit echt zo mega in de stress.

iedereen heeft wel gehoord en gelezen dat het nou niet bepaald goed gaat met medisch centrum scheveningen.

Met Dank aan dokter schumacher!

Had er heel lang over na gedacht, en veel onderzoek gedaan, en heel lang gewacht , had ik eindelijk mijn kliniek gekozen...

Maar wat is nu het geval, en ben daar op consult geweest, en heb 15 juni een afspraak voor mijn operatie.

en nu is de tijd gekomen om het bedrag over te gaan maken aan de kliniek.....

Maar wat is het nou ineens falliet gaat???? dan ben ik mooi mijn centen kwijt, en gaat mijn operatie niet door!

ik weet echt niet wat ik moet doen, want als ik nu niet betaal, gaat mijn operatie zeker niet door!

en moet ik een andere kliniek gaan zoeken, weer wachten, opnieuw consult, en nog langer wachten voor een operatie!!

en dan wil ik ook niet.

Want heb (afgezien van het feit dat meneer schumacher met de belasting heeft lopen knoeien) wel een heel goed gevoel bij deze kliniek.

en heb veel positieve ervaringen over deze kliniek gehoord!

Ik heb wel naar de receptionisten gebeld, maar die verzekerd mij dat alles goed komt, en dat alle geplande operatie's gewoon doorgaan!

En dat ik mijn geld zeker niet kwijt ben!en alles gewoon doorgaat.

Maar ik voel me eerlijk gezegd er niet echt gerust bij.....

is er iemand die daar ook een operatie gepland heeft??? of die dat van plan is???

wat moet ik in hemels naam doen nu.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou even uitzoeken wat de precieze stand van zaken is.

In hoeverre staan ze echt op t punt van failliet gaan?

Je hebt 11 dagen moet je alles gelijk betalen of een aanbetaling?

Want volgens mij is het eigenlijk veel gebruikelijker om bij een grote aanschaf slechts 25% aan te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijke verhoudingen hersteld

Op 28 mei 2009 is op eigen verzoek voorlopig surseance van betaling verleend aan Medisch Centrum Scheveningen. De bewindvoerder - mr F.H. Tiethoff - oriënteert zich over de huidige situatie.

Er zijn inmiddels dusdanige maatregelen getroffen dat de activiteiten in de kliniek kunnen worden voortgezet en de afspraken met de cliënten kunnen worden nagekomen

Dus je kan makkelijk gaan

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reacties,

ja het klopt, ik kan op de dag zelf betalen gelukkig!!!

dus mijn stress (nou ja stress.....)is weg.

Voor de betaling in ieder geval!

aagje succes!!!

voor mij is het echt bijna zover..... maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.