Ga naar inhoud

Mag dit wel?


Aanbevolen berichten

Wie heeft antwoord op mijn vraag :unsure:

Mijn bv heeft 17 dagen geleden plaats gevonden.

Na anderhalve week kwam mijn dochter van 2 weer thuis en de verzorging van haar gaat prima. Zij loopt al zelf kan ook zelf in en uit bed dus geen probleem.

Maar na 14 dagen kwam mijn jongste dochter van 7 maanden thuis want het ging goed met mij en ik kon haar weer tillen zonder pijn.

Nu verzorg ik haar sinds het weekend en alhoewel ik geen pijnklachten heb toch voel ik dat ik behoorlijk mijn borst spieren gebruiken moet.

Zij weegt 8 kilo.

Ik begin me nu sterk af te vragen of ik wel goed bezig ben door haar steeds te tillen en zo niet het genezingsproces verstoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sabia,

ik heb zelf een dochter van nu bijna 8 maanden en heb haar vanaf 1,5 week po weer zelf verzorgt ook zij weegt rond de 8 kg.

als je pijn krijgt zou ik het toch maar wat rustiger aan doen. als je haar wel tilt doe dit dan met je armspieren, dus je armen tegen je lijf geklemd, dan voel je het niet of minder.

valerie had mij verteld dat ik na 10 dgn ongeveer mijn dochter weer mocht tillen. alleen boven de 10 kg word afgeraden tot 6 wkn po.

nogmaals goed naar je lijf luisteren, als het pijn doet moet je echt wachten. maar in principe kan tot 10 kg geen kwaad. t word wel afgeraden haar boven je hoofd te tillen tot minstens 6 wkn po.

ik doe al deze dingen wel al gewoon weer hoor omdat ik totaal geen last heb, maar dit zal per persoon verschillend zijn.

succes!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve mama s

mijn jongste spruit is nu 1 jaar en weegt net geen 10 kilo :)

ik verzorg hem (uit bed, in bed, op verzorgingskussen, dragen, in eetstoel,... je kent het wel!) sinds 9 dagen po

weet dat dit vroeg is, maar heb nu eenmaal geen andere optie en heb er geen pijn van

hier lopen nog 3 andere kindjes rond ook

ook strijken en stofzuigen doe ik terug sinds 11 dagen po

niemand weet van mijn bv, dus ook geen hulp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ....eerste 6 weken niets forseren! :116:rekken en strekken is niet goed.

Daar was ik vanmorgen achter gekomen trok ineens zonder na te denken 2 zware schuifdeuren open. En dat was auw.

Dat doe ik niet meer hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook eff mee :blush: mijn dochter is 5 1/2 zij kan alles wel zelf.

Maar mijn kleine ventje is volgende week 6 maanden en bijna 7 kg.

Mijn man heeft hiervoor vrij genomen zodat ik de eerste 2 weken niet hoef te

Dragen. Maar na 2 weken gaat mijn dochter weer naar school en moet ik dus

De kleine man ook meenemen. Als het droog weer is kan ik lopend(kinderwagen)

En anders met de auto maar dat mag geloof ik helemaal niet :unsure:

En de maxicosi is ook best zwaar nu.

Maar daar hebben jullie ook last van :blush:

Heel veel sterkte allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heeft mijn vent 3 weken vakantie, maar na die 3 weken zal ik het toch ook echt zelf moeten doen.

Dat wordt nog wat :P

Zal best eng zijn als je het weer alleen moet doen,vond ik ook maar het went snel.

Maar na 3 weken ben je al een heel end met je herstel. Ik kan met 17 dagen echt al weer een hele hoop.

Heb je een kind of meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft antwoord op mijn vraag :unsure:

Mijn bv heeft 17 dagen geleden plaats gevonden.

Na anderhalve week kwam mijn dochter van 2 weer thuis en de verzorging van haar gaat prima. Zij loopt al zelf kan ook zelf in en uit bed dus geen probleem.

Maar na 14 dagen kwam mijn jongste dochter van 7 maanden thuis want het ging goed met mij en ik kon haar weer tillen zonder pijn.

Nu verzorg ik haar sinds het weekend en alhoewel ik geen pijnklachten heb toch voel ik dat ik behoorlijk mijn borst spieren gebruiken moet.

Zij weegt 8 kilo.

Ik begin me nu sterk af te vragen of ik wel goed bezig ben door haar steeds te tillen en zo niet het genezingsproces verstoor.

hoi,

ik heb dus twee kinderen waarvan ik er 1 van ruim 9 kg na de operatie +/- 14 dagen wel veel moets tillen

bij mij is het herstel veel langzamer gegaan en ben nu 3 maanden ruim verder en heb nu het idee dat het goed zit

ik had het idee dat mijn rechter prothese niet vast hechte in me door de dingen die ik moest doen met haar en in huis

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik heb dus twee kinderen waarvan ik er 1 van ruim 9 kg na de operatie +/- 14 dagen wel veel moets tillen

bij mij is het herstel veel langzamer gegaan en ben nu 3 maanden ruim verder en heb nu het idee dat het goed zit

ik had het idee dat mijn rechter prothese niet vast hechte in me door de dingen die ik moest doen met haar en in huis

Wat voel je dan als je prothese minder goed lijkt te hechten?

Gewoon nieuwsgierig omdat bij mij rechts gevoeliger blijft. Ik ben ook rechts en doe daar het meeste mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.