Ga naar inhoud

Bh's & Bikini's sluiten niet zo goed?


Aanbevolen berichten

Heey meiden

Mn collectie bh's en bikini's zijn helemaal aangevuld hihi :136:

Ik heb alleen met bh's steeds hetzelfde probleem (niet bij allemaal) mn rechter tepel zit net op het randje...

Vandaag een mooie zwarte 70F gekocht zit super maar mn rechter tepel komt tegen het randje (tepel zelf zit wel bedekt) maatje groter word een gapend gat en kleiner 4 boobies hihi. Hebben jullie dit ook? Heb het namelijk bij vrij veel bh's links niet mn tepel zit iets lager

Bij bikini's heb ik problemen bij trainel, of ze zijn iets te ruim aan de bovenkant kortom trek je m strakker aan maar dan bedekt ie aan de onderkant niet alles... De maat verder is super!! Maatje groter gaat dan weer aan de zijkant extra lubberen. Heb het idee dat het komt omdat mn borsten vrij rond zijn en een stukje stof kan nooit rond ergens om heen? :blush: hihi dit probleem heb ik met alle triangel ook voor mijn bv..

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je ookal een halve cupmaat geprobeerd? FF? als F wat aan de kleine kant is en G te groot, dan zou FF wel eens goed kunnen zitten! want dat zou het ook wel eens kunnen zijn... of het ligt idd aan "de locatie" van je tepels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid,

ja ken het ik heb dat nooit mooi aan sluit door me smalle taille,

jij bent ook erg smal toch? kan het niet daar aan liggen, en dat met bh's

tja ik heb er genoeg dat me tepels net bedekt zijn en bij een grote maat,

vind ik ze zo bedekt en weggestopt :P hahaha kan aan mij liggen hoor :P

Is altijd passen en meten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja grr het blijft altijd gokken he! Hihi ja ben ook een smalle mischien kan het daar soms aan liggen?

De bh maat is wel goed, want links is ie perfect maar rechts wil ie net niet naar buiten piepen hihi ag je kunt niet alles hebben :136:

En net wat je zegt teveel bedekt is ook niet mooi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha voor mn bv had ik er maar 5 nu zit ik er aan 10 :P En krijg er nog 1 binnen hihi

O dat voelde zo rot he heel mn dag was verpest... loop nu vrolijk door de stad haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaa het blijft lastig die bh's en bikini's. je moet echt per bh of bikini kijken welke maat je moet hebben ik zit elke keer op 80E,75F of 80F of 70E/F met tussenstukje hahaha moet ze bijna op maat laten maken, en bij de 1 te strak de ander de cup te klein, dan weer niet breed genoeg dan wer niet hoog genoeg het is geen makkelijke opgave zeg!.

vind de 80E het mooiste geeft een beetje push up effect ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha dat zeker vlinder! en bh's kopen is nu in ieder geval wel een stuk leuker!! weet nog toen mn beslissing van bv kwam omdat ik zoooo verdrietig was met bh's passen dat ik van mn volle zwangerschaps E cup naar een uitgezakte a/b cup was gegaan! :( dan is dit een stuk beter :D!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.