Ga naar inhoud

Flower20 : 27 december 2011 : Dr. Plovier : BeClinic :


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Wat ik als eerste wil zeggen, is dat ik heel veel aan dit forum heb gehad!

Het is heel leuk om hier allemaal ervaringen te lezen!

Maarja, ik zal me even voorstellen:

Ik ben 18 jaar en ik heb na jaren van onzekerheid een beslissing genomen, ik laat een BV doen!

Ik wil me niet meer schamen vandaar!

Ik had eerst twee consulten gepland, namelijk bij ACCZ en bij de bergmankliniek. Ik ben bij beide niet meer geweest.

Bij ACCZ schijnen ze alleen anatomische protheses te gebruiken (heb ik van dit forum haha). Ik wil graag ronde protheses.

Door dit forum kwam ik bij Dr. Plovier. Ik lees namelijk alleen maar positieve reacties over hem! Op 24 juni had ik een consult bij hem en het voelde meteen goed.

Ik laat mijn BV op 27 december 2011 doen (dag na kerst haha)! Het duurt nog heel lang, maar dan heb ik wel wat om naar uit te kijken ;)!

Ik heb nu 70a/aa en ik zou graag een C cup willen. Ik krijg 350 - 400 cc ronde protheses, Dual Plane. Ik ben 1.70 en 58 kg.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hag flower.

Welkom op het forum en gefeliciteerd met de datum.

Ik heb een beetje de zelfde maten als jij. 1,70m en 55 kg.

Mijn eerste consult was 17 januari 2011 en ingreep was 11 juli 2011. Dus nu maandag 2 weken po.

ik heb ook enkele maanden moeten wachten. Maak het druk dan gaat de tijd snel.

Ik had een 75a en nu heb ik 75d. (voorlopig toch)

Plovier heeft bij mij 390cc gezet.

Ben heel blij en had tot nu toe een super herstel.

Kan hem en zijn team alleen maar aanraden.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom op t forum flower!

27 december duurt nog wel even zeg! maar bij dr plovier ben je zeker in goede handen!

ik en vele anderen die bij hem zijn geweest zijn 1000% tevreden! hij is echt fantastisch en maakt onwijs mooie boobs!!

succes, en mocht je vragen hebben stuur me maar een pb hoor!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hag flower.

Welkom op het forum en gefeliciteerd met de datum.

Ik heb een beetje de zelfde maten als jij. 1,70m en 55 kg.

Mijn eerste consult was 17 januari 2011 en ingreep was 11 juli 2011. Dus nu maandag 2 weken po.

ik heb ook enkele maanden moeten wachten. Maak het druk dan gaat de tijd snel.

Ik had een 75a en nu heb ik 75d. (voorlopig toch)

Plovier heeft bij mij 390cc gezet.

Ben heel blij en had tot nu toe een super herstel.

Kan hem en zijn team alleen maar aanraden.

Gr Pinki

Hoi Pinki,

Dank je wel! Ik vind het een heel leuk forum!

Ja, dan hebben we inderdaad ongeveer dezelfde maten :).

Dan heb jij ook lang moeten wachten! Ik kan het alleen in december doen omdat ik dan twee weken vrij ben (kerstvakantie).

Hoop trouwens dat twee weken genoeg is :o.

75d met 390 cc? Hij zei tussen de 350 cc en 400 cc voor mij.

Ik twijfel alleen omdat ik zoveel reacties lees van meiden die achteraf liever meer cc hadden gewild. Dus misschien moet ik voor de 400 gaan?

Hoe gaat het nu met je? Heb je veel pijn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier en gefeliciteerd met je datum !!

Duurt inderdaad nog lang ! Maar wat een mooi kerstcadeau :D !

Ook wel fijn om in de winter geholpen te worden, hoef je niks te verbergen en is het geen lekker weer ! + de zomer komt er dan zo aan !

Nu gewoon aftellen geblazen !

Ik ben zelf ook bij dr.Plovier geweest, ben nu 11 maanden po inmiddels!

Heb 450 CC gekregen en een E eraan over gehouden..

Hij gaat je zeker mooie boobs geven want hij maakt echt mooie boobies !

Heel veel plezier hier op het forum!

Liefs :58:

P.s ik heb je titel iets aangepast :) even je naam en kliniek erbij gezet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom op t forum flower!

27 december duurt nog wel even zeg! maar bij dr plovier ben je zeker in goede handen!

ik en vele anderen die bij hem zijn geweest zijn 1000% tevreden! hij is echt fantastisch en maakt onwijs mooie boobs!!

succes, en mocht je vragen hebben stuur me maar een pb hoor!

xx

Dank je wel :)!

Ja he! Ik vind het ook nog zo lang duren.

Ik hoop dat de tijd snel gaat haha, heb nu al zin in de winter ;p.

Maar wanneer ben jij daar geweest voor een BV? Hoe is het herstel gegaan?

bedankt en zal ik doen :D!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier en gefeliciteerd met je datum !!

Duurt inderdaad nog lang ! Maar wat een mooi kerstcadeau :D !

Ook wel fijn om in de winter geholpen te worden, hoef je niks te verbergen en is het geen lekker weer ! + de zomer komt er dan zo aan !

Nu gewoon aftellen geblazen !

Ik ben zelf ook bij dr.Plovier geweest, ben nu 11 maanden po inmiddels!

Heb 450 CC gekregen en een E eraan over gehouden..

Hij gaat je zeker mooie boobs geven want hij maakt echt mooie boobies !

Heel veel plezier hier op het forum!

Liefs :58:

P.s ik heb je titel iets aangepast :) even je naam en kliniek erbij gezet !

Hoii,

Dank je wel!

Ja, ik kan echt niet meer wachten! Gelukkig heb ik in de volgende zomer boobs :1bouncingboobs: !

hahaha jaa echt een heel mooi kerstcadeau :D! Moet alleen wel al om 4 uur 's nachts vertrekken haha;p.

Dat vind ik ook wel. Je gaat dan toch niet naar buiten omdat het dan zo koud is!

Ik zag dat je door Dr. Plovier bent geholpen en ik heb wat foto's van je bekeken!

Jij hebt echt hele mooie boobs! Had jij ook gezegd dat je een E wilde of niet?

Ik denk toch dat ik voor de 400 cc moet gaan!

Ik ga hier zeker nog ervaringen lezen van andere meiden :D!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh ja om 4 uur in de nacht weggaan is wat minder, maar goed het is het allemaal waard ! Word alleen even geen alcohol drinken deze kerst ! :P

Hoelang kun je daarna nog thuis zijn van school of werk ?

Thanks voor je compliment ! :) Ik heb tegen dr.Plovier gezegd dat ik een D wilde hebben, en hij zou tijdens de operatie kijken hoeveel CC hij ging gebruiken! Nou ik ben zeer blij dat het toch een E is geworden want D had ik achteraf te klein gevonden !

Ik denk dat je er verstandig aandoet om toch voor die 400 CC te gaan!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh ja om 4 uur in de nacht weggaan is wat minder, maar goed het is het allemaal waard ! Word alleen even geen alcohol drinken deze kerst ! :P

Hoelang kun je daarna nog thuis zijn van school of werk ?

Thanks voor je compliment ! :) Ik heb tegen dr.Plovier gezegd dat ik een D wilde hebben, en hij zou tijdens de operatie kijken hoeveel CC hij ging gebruiken! Nou ik ben zeer blij dat het toch een E is geworden want D had ik achteraf te klein gevonden !

Ik denk dat je er verstandig aandoet om toch voor die 400 CC te gaan!!

Liefs!

Dat vond ik zelf ook wat minder, maarja dan kan ik wel nog slapen in de auto op de heenweg (als dat dan lukt vanwege de zenuwen dan :P).

Hahaha ja idd, een kerst zonder alcohol <_< , achja ik heb daarna wel eindelijk boobs :D! Ik kan sowieso twee weken thuis blijven, ik twijfel alleen of dat wel genoeg is.

Misschien nog een weekje langer?

Ohh ok! Maar ben je wel tevreden nu :)?

Ik ben benieuwd welke maat ik uiteindelijk krijg als ik 400 cc neem.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinki,

Dank je wel! Ik vind het een heel leuk forum!

Ja, dan hebben we inderdaad ongeveer dezelfde maten :).

Dan heb jij ook lang moeten wachten! Ik kan het alleen in december doen omdat ik dan twee weken vrij ben (kerstvakantie).

Hoop trouwens dat twee weken genoeg is :o.

75d met 390 cc? Hij zei tussen de 350 cc en 400 cc voor mij.

Ik twijfel alleen omdat ik zoveel reacties lees van meiden die achteraf liever meer cc hadden gewild. Dus misschien moet ik voor de 400 gaan?

Hoe gaat het nu met je? Heb je veel pijn?

Liefs

Met twee weken herstel kan je al ver komen, maar dat is van mens tot mens.

Hou er rekening mee dat het bij de ene mens langer is dan de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vond ik zelf ook wat minder, maarja dan kan ik wel nog slapen in de auto op de heenweg (als dat dan lukt vanwege de zenuwen dan :P).

Hahaha ja idd, een kerst zonder alcohol <_< , achja ik heb daarna wel eindelijk boobs :D! Ik kan sowieso twee weken thuis blijven, ik twijfel alleen of dat wel genoeg is.

Misschien nog een weekje langer?

Ohh ok! Maar ben je wel tevreden nu :)?

Ik ben benieuwd welke maat ik uiteindelijk krijg als ik 400 cc neem.

Liefs!

Ja die kerst zonder alcohol overleef je dan ook weer wel, tevens is het je laatste kerst zonder boobies :D Dat is veel beter !!

2 weken kom je inderdaad al een heel eind, verschilt per persoon hoe je je dan voelt. Misschien is jou herstel wel super..

Kan je nog een weekje langer nemen ? Is altijd wel fijn als je nog een weekje meer achter de hand zou hebben!

Uhmm ja ben wel tevreden vind ze super mooi :D Maar ze hadden wel een maatje groter gemogen.... Maargoed dat is misschien iets voor een wissel over 10 jaar..

Ik ben ook benieuwd, ik denk toch zeker wel een D!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die kerst zonder alcohol overleef je dan ook weer wel, tevens is het je laatste kerst zonder boobies :D Dat is veel beter !!

2 weken kom je inderdaad al een heel eind, verschilt per persoon hoe je je dan voelt. Misschien is jou herstel wel super..

Kan je nog een weekje langer nemen ? Is altijd wel fijn als je nog een weekje meer achter de hand zou hebben!

Uhmm ja ben wel tevreden vind ze super mooi :D Maar ze hadden wel een maatje groter gemogen.... Maargoed dat is misschien iets voor een wissel over 10 jaar..

Ik ben ook benieuwd, ik denk toch zeker wel een D!

Liefs!

Haha ja precies :D!

Misschien kan ik nog een weekje langer vrij nemen, dat ik dus 3 weken heb.

Twee weken is denk ik net iets te kort. Haha ik hoop idd op een super herstel :D.

Ik vind ze ook heel mooi :D! Kun je zeker trots op wezen! Ik denk dat ik een foto van jouw :1boobs: meeneem op de dag zelf om aan Plovier te laten zien (als dat van jou mag natuurlijk :D).

Ik wil het ook zo ongeveer hebben, alleen wel iets kleiner. Dus misschien moet ik ipv een C voor een D gaan :). Kan ook zijn dat ik dat al krijg met 400 cc. Jij denkt van wel he?

Het is best moeilijk in te schatten wat je ongeveer gaat krijgen met de hoeveelheid cc's haha :P.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor tuurlijk mag dat :D vind ik juist een compliment !

Hihi ik zou ook zeker voor die D gaan. Het went zo ontzettend snel he die nieuwe boobs !

Als je ze eenmaal hebt vind je het algauw weer normaal en denk je: hmm had toch wel iets groter gemogen!

Ik denk dat je met 400 CC al op een D komt, maar je kan het nog tegen dr.Plovier zeggen dat je graag een D wilt, hij kijkt tijdens de operatie wat het mooist bij je lichaam is ! Wat is je omvang ?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor tuurlijk mag dat :D vind ik juist een compliment !

Hihi ik zou ook zeker voor die D gaan. Het went zo ontzettend snel he die nieuwe boobs !

Als je ze eenmaal hebt vind je het algauw weer normaal en denk je: hmm had toch wel iets groter gemogen!

Ik denk dat je met 400 CC al op een D komt, maar je kan het nog tegen dr.Plovier zeggen dat je graag een D wilt, hij kijkt tijdens de operatie wat het mooist bij je lichaam is ! Wat is je omvang ?

Liefs!

Haha oke :D!

Ik weet het niet zo goed, maarja maakt nu ook eigenlijk nog niet zo veel uit omdat het toch nog heel lang duurt!

Ik twijfel omdat ik het niet te groot wil, maar natuurlijk ook niet te klein!

Ik weet ook niet wat mooier bij mij zou staan, C of een D.

Mij lijkt het in het begin zo raar, omdat je eerst 'niks' of 'weinig' had en dan opeens veeel meer :P.

Mijn omvang is 82 cm! Onder is het 72 cm.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is ook heel raar om van ineens van A naar veel te gaan !! ;)

Maar je bent er wel ontzettend snel aan!! Lijkt nu alsof mijn boobies alweer er jaren zijn.

Dus denk er goed overna !! Bekijk heel veel foto's van C en D cup, en dan beslis je wat je mooier vind!!

Oh omvang 72, nice :D !

Ja het is ook heel raar om van ineens van A naar veel te gaan !! ;)

Maar je bent er wel ontzettend snel aan!! Lijkt nu alsof mijn boobies alweer er jaren zijn.

Dus denk er goed overna !! Bekijk heel veel foto's van C en D cup, en dan beslis je wat je mooier vind!!

Oh omvang 72, nice :D !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pinki

Dan ga ik er ook vanuit dat ik ong. hetzelfde als jij krijg met 400 cc :).

@Mii18

Jaa ik ga zeker hier nog in de galerij naar C en D cups kijken :D!

Kan ik beter het verschil zien :P.

Dat is fijn, dat je er zo snel aan went! Het lijkt me namelijk niet fijn als je denkt, dit hoort niet bij mij!

Ja onder 72, alleen boven jammer genoeg maar 10 cm meer :P.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.