Ga naar inhoud

voorkomen striemen?


Aanbevolen berichten

Hee Sabine,

Volgens mij is er niks tegen te doen! ik heb heel veel gesmeerd op me buik en nog striemen van zwangerschap dan.

Het is je onderhuid die uitrekt! Gelukkig heb ik t op m'n borsten niet omdat ze voorheen groter zijn geweest ivm zwangerschap en wat dikker.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

het enige wat tegen striemen helpt is smeren, smeren en nog eens smeren, maar dan wel al minimaal een jaar van te voren.

ik moet zeggen ik smeer al hele mijn leven, mijn lijf in vanwege droge huid en heb geen enkele striem.

niet na Bv en niet na de zwangerschappen.

maar baat het niet dan schaadt het niet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

je krijgt toch alleen striemen als je huid oprekt en daarna weer terugrekt?? van het oprekken alleen krijg je toch geen striemen? anders zouden alle meiden met een bv gestriemde borsten moeten hebben.

ik had al kleine striemen op mn borsten , maar nu ze weer opgerekt zijn zie je daar eigenlijk juist niets of minder van!

en smeren kan inderdaad nooit kwaad, maar kort na je bv mag je sowieso al niet masseren , smeren ed. dus of het dan zin heeft??

succes in ieder geval!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was als puber heel dik geworden in korte tijd. gevolg: striemen op mijn benen, achter mijn knieen, op mijn kont. that s it. alles onder de gordel dus.

Toen ben ik ferm beginnen sporten maar de striemen bleven toch zichtbaar.

Toen ik op een normaal gewicht zat ben ik zwanger geworden en heeeeel erg veeeeel aangekomen. laat ons zeggen +100 kilogram woog ik toen. de striemen op mijn benen en alle daarnet genoemde plaatsen werden dieper. mijn buik die wel de omvang had van een 3-ling buik heeft geen enkele striem. mijn borsten enkel naar de oksel toe een klein beetje.

de kine zei achteraf dat het heel normaal is. dat de ene plek gevoeliger is dan de andere plek op je lichaam. heeft alles te maken met collageen en wordt toch voor meer dan de helft bepaald door aanleg, dat waren haar woorden. je bent dus lucky or not lucky i guess.

ik moet nu van de pc amandelolie 95 procent smeren en papa de caracoles. weet niet echt wat het is, enkel dat het duur is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het krijgen van striemen is afhankelijk van je huidtype, er zijn vrouwen die heel veel kunnen aankomen zonder ook maar een striem te krijgen anderen komen een beetje aan en staan vol ( zoals ik spijtig genoeg...). Er is niets aan te doen ( buiten niet aankomen dan). Ik heb striemen op mijn borsten en buik maar sinds ik mijn bv gehad heb zijn ze echt bijna onzichtbaar geworden. Op de momenten dat mijn buik strak en gespannen staat door veel sport ( en dat is nu even niet meer het geval tsss.....) zie je de striemen ook veel minder. Amai vrouw zijn is toch moeilijk he.... pfff...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nee hoor door je bv ontstaan er geen striemen :D

Je hebt er gewoon aanleg voor of niet!!

Ik heb het alleen een beetje op mn billen maar valt bijna niet op :136:

Vriendin van mij heeft het heel snel ook op haar buik.. ligt er dus echt aan of je er gevoelig voor bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smeren kan in ieder geval geen kwaad!

Ik smeer ook al mijn hele leven maar het is ook erfelijk bepaald! Heeft je moeder striae? dan heb je grote kans dat je dit ook krijgt of je je nu gek smeert of niet! Mijn buik zit van na mijn zwangerschappen helemaal onder! Maar mijn borsten niet. Volgens mij moet je echt mega protheses krijgen wil je huis in je borsten onderhuids scheuren na een bv.

Maar baadt het niet? dan schaadt het ook niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.