Ga naar inhoud

Sanneb : 5 augustus 2011 : Dr. Bauland : Sanavisie


Aanbevolen berichten

hoi.

ik heb 1 april een bvk gehad bij dokter bauland. ik vind het echt een super vriendelijk man. hij luisterd na je verhaal en doet er alles aan om jou het gewenste resultaat te geven. ook heb ik 1 dag extra in het ziekenhuis gezeten voor een longembolie. ook hier kwam toen dr bauland kijken. heel sociaal van hem

Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de info... ja het eerste consult was heel fijn, hij luisterde echt naar je wensen, nam de tijd om alles op te meten, en gaf ook aan wat natuurlijk zou worden..... ik zelf twijfel nu heel erg over de maat, (tussen 2) maar heb al 2 andere 'kennissen' die bij hem een borstvergroting, en borstreconstructie (na amputatie) hebben gedaan, die laatste heb ik gezien en zag er heel mooi uit.... ben al 3 keer wezen passen, neigde elke keer naar de grootste van de 2, maar na alle verhalen hier op het forum, denk ik toch aan de kleinere 245....

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelf ben ik niet thuis in de borstvergroting! maar ik zou echt kijken na wat er ´natuurlijk´uit ziet. over dreven grote boobs lijkt me ook niet mooi. maar bauland die kijkt ook echt na wat er bij jouw lichaam past. dat heeft hij ook bij mijn borstverkleining gedaan!

maar de juiste beslissing meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hallo allemaal,

ik ben sanne en ik heb zelf onwijs veel aan dit forum gehad, vandaar dat ik mijn verhaal wil delen.

ik ben een borstvergroting gepland staan op 5 augustus bij via sana kliniek.

na jarenlang twijfelen en onzeker te zijn heb ik de stap genomen. in oktober heb ik de eerste consult gehad, en wilde het graag in de zomer, omdat ik dan alle tijd heb om uit te rusten. sinds de eerste consult 4 pasessies gehad, omdat ik bleef twijfelen over de maat.

ik heb heel lang getwijfeld tussen 2 maten cc's maar uiteindelijk na 4x passen toch de knoop doorgehakt. mijn wens is natuurlijke borsten, in verhouding met mijn lichaam. Ik twijfelde tussen 245 cc. deze zou nog voor de spier komen of 280, deze zou dual plane komen. Alle keren bij het passen koos ik voor de 280, maar de laatste keer heb ik toch voor de kleinere gekozen. De arts vertelde mij dat voor de spier het natuuriljkste resultaat geeft dus dat heeft voor mij de doorslag gegeven. het scheelt maar 35 cc dus het is ook niet heel veel. De assistentes zijn echt super aardig en helpen je heel erg goed, ze heeft de laatste keer anderhalf uur met mij gezeten en me allerlei vragen gesteld zoals; wat vind je erger, dat het te groot wordt of te klein? je kan er nooit iets af doen, maar eventueel wel een push up bh aan doen etc...

het wordt nu dus 245 cc voor de spier, anatomisch. Mc ghan/natrelle.

ondanks dat ik erg tevreden ben over de service van de kliniek. dat ze zoveel tijd voor me hebben genomen, met al 4 passessies, ik voelde me ook lastig, wat ze merkte en zei van we hebben alle tijd en anders kan je gerust nog een keer komen. Maar ondanks dat, vind ik het, nu het zo dichtbij komt heel erg spannend. ik heb er vetrouwen in, maar nu zijn mijn borsten symmetrisch en goed van vorm, alleen heel klein (70a). ik ben bang dat het minder mooi zal worden, ondanks dat ze dan groter zijn. Dan denk ik aan hoe graag ik dit wil, en hoe lang ik er al mee bezig ben.

hebben meer van jullie dit gevoel zo vlak voor de operatie? twijfel?

dit forum is super fijn en zal er denk ik de komende tijd nog veel aan hebben.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom.

Die twijfel slaat bij iedereen wel toe hoor. Bij mij ook hoor;

Begon een paar weken van te vore te twijfelen over de cc.

Wat als het te groot gaat zijn ( ik heb geen pasmomenten gehad) geeft schijnt geen juist beeld.

Wat als het misvormen gaan zijn.

Stel dat ik niet meer wakker ga worden.

Ga ik ze kunnen aanvaarden mijn nieuwe borsten.

Eigenlijk allemaal vragen voor niets. Gewoon paniek. Ben nu super blij.

Iedereen heeft hierme te maken. Komt wel goed.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op dit forum, heb sinds gister een profiel hier en het helpt mij erg goed.

Twijfel twijfel twijfel, ik ken het heel goed. Mijn operatie duurt nog wel even, maar twijfel ook echt aan alles. Ik ga over 1,5 maand nog een keertje passen bij de kliniek en hoop dan mijn definitieve cc dte kunnen kiezen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi en welkom op het forum.

twijfels kennen we waarschijnlijk allemaal wel hihi

maar nu ik lees dat je voor voor de spier gaat, vraag ik me af hoe oud je bent.

het schijnt namelijk sneller te gaan hangen.

ik zelf heb dual plane en zeer tevreden.

zag dat je je toegevoegd hebt als vriend dus je kan mijn resultaat beijken.

ik heb 400 cc dual plane, rond.

succes vast met je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai en welkom op t forum!

bij iedereen slaat de twijfel toe hoor naarmate de datum nadert! het is natuurlijk ook niet niks en best wel spannend!

het verschil tussen 245cc voor de spier of 280 dual plane is eigenlijk niets, want je verliest 40?cc bij dual plane plaatsing dus beide opties zullen hetzelfde ogen qua grootte!

verder wil ik je even geruststellen over de vorm enzo. in principe behoud je (bij ronde prothese zeker) de vorm van je borsten die je nu hebt, ze worden alleen groter. om de vorm te veranderen moet er in de klieren gesneden worden en dit gebeurd (behalve bij tubulaire borsten eigenlijk) niet. dus voor de een een zegen voor de ander een vloek, je behoud je eigen vorm ( voor jou een gelukje zo te horen! :) )

veel succes met aftellen !!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanneb,

Gefeliciteerd met je datum !! :D

Ik heb je titel aangepast en ga je topic verhuizen naar de operatie verslagen aangezien je al een datum hebt :)

Welke cupmaat wil je zelf ?

Voor de spier gaat in ieder geval erg mooi worden !

Succes met aftellen!

Liefs :58:

Welke pc ga je eigenlijk? Zet ik er dan ook even bij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee..

bedankt voor jullie reacties! super leuk!

@ dalin kids: ik ben 22 jaar, 1.64 en weeg 53 kg. bij het tweede consult had ik de vraag wat het natuurlijkste was en hij gaf aan dat het voor de spier iets natuurlijkers zou zijn, vandaar dat ik daarvoor heb gekozen. een keer moet je de knoop doorhakken...

@ rox... jaa ik ahd die vraag inderdaad voorgelegd aan de pc. heb laatste keer anderhalf uur gepast, de 245 en 280 en toen vroeg ik van of er cc verloren gaan bij dual plane. hij gaf aan dat dit niet zo is, maar doordat het deels achter de spier is de prothese meer uitgerekt/verdeeld wordt over de borst dus meer omhoog en opzij, vandaar dat het dan wat kleiner oogt... dat was zijn reactie...

tevens was 245 max wat bij mij voor de spier kon.... ik ga voor anatomisch omdat de arts dit mij aanraadde.. ( ze passen daar eigenlijk geen ronde meer toe) een vriendin van mij heeft deze ook gekozen en is er erg tevreden mee. dus ik hoop op het beste;)

@mii18; dr Bauland. ik heb nu een 70a. en wil graag naar een grote b, kleine c. (denk dat je dat met omvang 70 al gauw hebt) heb het resultaat bij 'eefje' bekeken, en hoop ongeveer op die maat uit te komen.... het is zo lastig om te kiezen, en twijfel nog steeds, maar je moet de knoop doorhakken... ik kon het ook aan de arts overlaten op de dag zelf, maar de assistente gaf al aan dat hij van grote borsten hield dus waarschijnlijk voro de 280 zou gaan.

ik ben heel fijn gebouwd, dus wil graag niet dat het te groot is in verhouding met mijn lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, ik ga het er even bij zetten !

Ja met omvang 70 zal je algauw een kleine C krijgen denk ik! Normaal zou ik 245 cc te klein vinden, maar goed voor de spier maakt wel heel veel goed ! Je moet er alleen wel rekening mee houden dat prothesen boobs kleiner uitvallen als echte natuurlijke borsten.

Ik heb nu een E, maar een natuurlijke E is veeeel groter, komt omdat prothese boobs breder zijn en daarom heb je al snel een grotere cupmaat nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.