Ga naar inhoud

wanneer gewone bh met beugels enz enz


Aanbevolen berichten

HOi hoi

Ik vroeg mij af wanneer jullie van je pc terug een gewone beugelbh mogen dragen EN/OF bh-loos doorheen de dag/nacht mogen zwieren

Ik was donderdag bij mij pc en die meende ik te horen zeggen: een jaar lang je bh dragen. ik natuurlijk niet gevraagd of het om een sportbh dan wel een beugenbh ging....

en mag ik dan helemaal nooit bh loos rondlopen? lijkt me (eindelijk) eens enig :D

De mevrouw in de lingeriewinkel meende te weten 5/6 maand en dan beugelbh.

ik ga wel nog eens terug in september maar vroeg het me toch af

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi hoi

Ik vroeg mij af wanneer jullie van je pc terug een gewone beugelbh mogen dragen EN/OF bh-loos doorheen de dag/nacht mogen zwieren

Ik was donderdag bij mij pc en die meende ik te horen zeggen: een jaar lang je bh dragen. ik natuurlijk niet gevraagd of het om een sportbh dan wel een beugenbh ging....

en mag ik dan helemaal nooit bh loos rondlopen? lijkt me (eindelijk) eens enig :D

De mevrouw in de lingeriewinkel meende te weten 5/6 maand en dan beugelbh.

ik ga wel nog eens terug in september maar vroeg het me toch af

groetjes

Ik ben na 5 weken PO bhloos beginnen slapen...

En eigenlijk draag ik nu al terug een beugelbh... pc heeft hier niks van gezegd gewoon van ja je mag terug een bh aandoen...

en ik heb er niks van last van ofzo! :)

En het is zalig om zonder bh te slapen hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag 2 uur geslapen zonder sport bh.

Op mn rug, even lekker de littekens ingesmeerd en even mn ribben wat rust gegeven.

Die doen nog het meeste pijn namelijk. Of het nou een spier is of een zenuw of mn rib zelf, ik weet het niet, maar zonder mn bh was het wel even een verademing.

Het was wel even lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik ben nu 5 wk po en draag sinds deze weke gewone beugel bh''s.

volgens mij mag je vanaf 4 of 6 wk gewone bh''s dragen en ook zonder bh.

ik heb in ieder geval niet gehoord dat het niet mag, alleen dat ik de eerste 4 wk de kliniekbh of sportbh moest dragen.

en ik moet zeggen sinds ik overdag de gewone bh''s draag voel ik me stukken fijner en minder pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik heb gesmokkelt :) draag al vanaf 2,5 week po overdag beugelbh's en bandeau's en alleen in de nacht ( als ik t niet vergeet!! ohh erg eigenlijk) mijn kliniekbh met band.

dit word zeker niet aangeraden hoor. meeste zeggen 4 weken dag en nacht kliniek bh en dan nog 2 weken alleen de nacht! ik ben erg eigenwijs, maar het kan je eindresultaat en herstel wel in de weg zitten !

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx voor de antwoordjes. en rox, je bent eerlijk :D

wat is een kliniek bh? en een band? ik heb voor overdag een sportbh antishock3 en voor s nachts 2. of neen het is omgekeerd... overdag 2 s nachts 3.

heb ook een met bescherming voor strand en zo en omdat de kleine zich vaak tegen mijn borsten afduwt of gewoon tijdens spelen en zo.

enfin, ik wil het heel soon toch wel eens proberen omdat je met die sporttoestanden toch geen cleavage kan laten zien en daar wacht ik nou al 10 jaar op, die paar maanden kunnen er NEEEE niet meer bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rox, vanaf 2.5 week al beugelbh's ????? oeii, beugelsbh's zijn slecht voor het inkapselen zeker tot 6 weken !

Ik droeg na 6 weken weer beugelbh's, en toen ben ik ook gewoon bh loos gaan slapen!

Daarvoor heb ik 6 weken mijn kliniek bh gedragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een foto/afbeelding van zo n band. helpt inbinden met vb sjaal ook dan?

Je kan zelf zo een band in mekaar steken door middel van rekverband ( dat je een paar keer dubbel plooit ) en een sluitingkje ( oude bh sluiting) zit veel aangenamer dan de echte band en heeft ongeveer dezelfde uitwerking. Heb me laten vertellen dat zo een band helemaal niet noodzakelijk is. Als je zwaar werk verricht is het wel een aanrader daar die band er dan in de eerste weken voor zorgt dat alles op zijn plaats blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je prothese vóór de spier is geplaatst, hoef je minder lang een kliniek bh of sportbh aan dan bij achter de spier/ dual plane.

Ik heb vóór de spier en dan is het als volgt: 2 wkn dag en nacht sportbh aan (deze heb ik gekregen vd kliniek en heb een triumpf tri action erbij gekocht) en vervolgens nog 2 weken overdag sportbh (v.a. 2 wkn PO hoef je dus 's nachts geen bh meer aan). Na 1 maand ben je volledig hersteld en mag je alles weer doen, ook zware sporten en dus ook beugelbh's of bh-loos! Voor plaatsing achter de spier moet je er 2 wkn bij optellen geloof ik. Ik kan je alleen vertellen wat mijn PC heeft gezegd. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achter de spier hier en ik nader nu de 4 weken en ik merk wel dat alles op zjn plooit komt. ik slaap nog steeds op mijn rug wegens wat last als ik mij wil draaien. half op mijn zij met kussen in mijn rug gaat ook en dat was dan ook heerlijk. heb 7 uur geslapen en was niet zo superstijf bij het ontwaken. thx voor de reacties. en vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...

Ik ben op 7 nov, 5 weken geleden dus, geopereerd aan een borstverkleining in park medisch centrum in Rotterdam. Na 2 weken mocht ik al autorijden van de chirurg. Dat ging nog niet. Kon mijn stuur niet goed draaien en schakelen was te zwaar. In de 4e week kon ik het wel. Ik mocht ook de ziekenhuisbh verruilen voor een bh die ik zelf wilde. Ook na 2 weken al. Zelfs een beugel bh mocht zei hij. Ik vond de sportbh meer steun geven dus heb ik pas vanaf week 4 een beugel bh gekocht. Maatje D hihi. Beter dan F! Ook heb ik nu na 4 weken al een nacht zonder bh geslapen. Fijn hoor! Ik smeer met siliconen gel van dermatix en de littekens zijn al heel erg verminderd! Alles gaat super. Wat ik wel naar vind is dat de sportbh de borstjes stevig tegen elkaar heeft gedrukt en dat ik daardoor een diepe rimpel heb op mijn decolleté. Hebben jullie dat ook? Zou dat nog wegtrekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.