Ga naar inhoud

Uiteindelijke bh maat?


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik vraag me af hoe lang het ongeveer duurt voordat je definitieve bh maat hebt en bh's kunt gaan kopen.

Mijn borstvergroting is nu ongeveer anderhalve week geleden en ik kon het niet laten om alvast bh's te passen.

Ik heb nu een 75C en ben er nu erg blij ben, maar nu hoorde ik van mijn verpleegkundige dat de maat nog kan veranderen doordat er nu nog zwelling is.

Nu hoop ik niet dat het een maat kleiner wordt want ik vind 75C een mooie maat.

Wat zijn jullie ervaringen?

Voor de operatie had ik een 75 A en ik heb dualplane 255cc

Ik ben benieuwd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amber-Rose,

Anderhalve week is natuurlijk nog best kort. Bij mij was geadviseerd om na 6 weken wat BH's te kopen maar nog geen dure omdat ze echt nog een aantal maanden kunnen veranderen. Gelukkig heb ik dit ook niet gedaan want ik begon met een sportBH 70C, dat werd snel 70D en qua BH's zit ik nu op 70E en ik ben nu ruim 5 maanden PO.

Liefs!

Ps. ik heb ook 255cc dual plane gekregen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amber-Rose,

Anderhalve week is natuurlijk nog best kort. Bij mij was geadviseerd om na 6 weken wat BH's te kopen maar nog geen dure omdat ze echt nog een aantal maanden kunnen veranderen. Gelukkig heb ik dit ook niet gedaan want ik begon met een sportBH 70C, dat werd snel 70D en qua BH's zit ik nu op 70E en ik ben nu ruim 5 maanden PO.

Liefs!

Ps. ik heb ook 255cc dual plane gekregen!

Hoi Doperwt!

Wat leuk dat wij precies hetzelfde hebben gekregen! Fijn om te horen dat het niet alleen kleiner maar ook een grotere cupmaat kan worden, ik hoor alleen maar verhalen dat het kleiner wordt en dat hoop ik toch echt niet ;) ik mag na 4 weken wel al bh's dragen! Ik heb je fotos bekeken en het ziet er echt heel mooi uit :) na hoeveel maanden hebben ze bij jou een na foto gemaakt in de kliniek?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sabia,

Ik kon ook niet wachten en heb gisteren toch al twee bh's gekocht!

Over 2,5 week mag ik weer bh's dragen dus als ze dan toch niet passen moet ik ze maar ruilen (kan binnen 30 dagen)

Maar ik had niet verwacht dat het zoveel kon veranderen, laten we hopen dat het naar boven veranderd ;) en niet een maat kleiner wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al een paar BH's gekocht, ik ben nu 15 dagen po.

Mijn omvang, onder en boven, is nog precies hetzelfde als 15 dagen geleden.

Het enige wat er veranderd bij mij is dat ze soepeler worden, maar niet groter of kleiner.

Groeten Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je zelf wel beetje in kan schatten of ze groter of kleiner worden.

Vocht? Protheses nog hoog? Zwelling van de operatie?

Gewoon niet te veel BH's kopen en het komt allemaal goed!!!!!!!!!!!!!!!!!

Enne, als je kleinere maat hebt dan een E, dus een D of lager, NEW YORKER!!!!!

Leuke dingetjes voor een leuk prijsje. :blush::136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Amber Rose,

Mijn na foto's zijn van 3 maanden PO, ik heb niet het idee dat de maat nog erg veranderd is vanaf dat moment. Ze zijn wel veel zachter geworden dus de bh's zitten een stuk lekkerder!

Ik ben erg benieuwd hoe het er bij jou uiteindelijk uit gaat zien, heb je toevallig foto's?

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Denk dat je zelf wel beetje in kan schatten of ze groter of kleiner worden.

Vocht? Protheses nog hoog? Zwelling van de operatie?

Gewoon niet te veel BH's kopen en het komt allemaal goed!!!!!!!!!!!!!!!!!

Enne, als je kleinere maat hebt dan een E, dus een D of lager, NEW YORKER!!!!!

Leuke dingetjes voor een leuk prijsje. :blush::136:

Hi!

ik zag je antwoord in het topic over uiteindelijke BH maat.. mijn operatie is morgen een week geleden. het gaat erg goed, maar ze zijn nog keihard en zitten nog hoog ahoewel ze zeker al zijn gedaald omdat mn tepels eerst helemaal onderaan zaten en nu zit er alweer wat meer borst onder. ik heb niet het idee dat het helemaal gezwollen is. van een kleine B75 met 330cc dual plane zit ik nu op een D75. weet jij toevallig of ik kan verwachten dat de maat nog erg wijzigd, gezien ze nog hard zijn en hoog zitten?!

Liefs, L.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.