Ga naar inhoud

opgezette tepels na BV


Aanbevolen berichten

hoi meiden

Ik heb sinds de borstvergroting ontzettend dikke, opgezette tepels. Ik baal hier gruwelijk van want heel de ronde vorm van mijn borsten gaat er aan! In kleren heb ik echt driehoek borsten. Nu had ik voor de bv ook al een tepelhof dat zo hoog was als mijn tepel als ze niet stijf waren, maar nu zijn ze echt opgezet!

Wie had dit ook? Wanneer mag ik verwachten dat het wegtrekt (ik ben nu 10 dagen po)

Heeft iemand ook foto's van opgezette tepels en toen het weg was?

Pffff Baal er echt van.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had dat wel de eerste week, maar ze zijn nu weer zacht en kleiner. Ik ben nu 12 dagen po.

ik denk dat dat erbij hoort en het vanzelf weer weg zal gaan.

Nog even geduld want 10 dagen is niks, je bent in feite nog maar pas geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ik hoop het want ik ben bijna zover dat ik terug ga naar dokter Plovier om te vragen of hij er wat aan kan doen.

Voor de operatie had ik ook al een opgezet tepelhof maar nu is het wel heel erg....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee caatje,

ik heb dit ook meis, zijn opgezwollen, stuk groter en steken puntig naar voren toe.. ik denk echt wel dat dit wegtrekt maar dat het echt nog tijd nodig heeft betreft indalen en soepelheid enzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marijse, pijn is normaal meid!

Je tepels zijn gevoelig nu na de operatie, dan ook nog eens zon strakke bh er 24 uur tegen.. niet bevorderlijk laten we maar zeggen. <_<

Ik ben nu 6 weken PO, al vanaf Dinsdag, en mijn ene tepel is ook nog wat meer gezwollen dan de andere.

Maar joh, kom vanzelf goed.. niet te druk maken je bent nog pas geopereerd.. als je dit na een paar maanden nog hebt zou ik me WEL druk maken. :P

:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee caatje!!!

Ik heb je foto's bekeken!!! Ik vind de maat enz heel mooi hoor!!! Had jij voor de bv ook al zulke tepels? Ik namelijk wel ik snap precies wat je bedoeld ik hoop dat t weg trekt maar zoals je bij de andere meiden hoord zal dat wel goed komen!!!

Ik vind t voor de rest wel echt heeeel mooi hoor!!!!!

Nou succes en ik hoor t wel!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik merk aan tepels is dat ze uitgerokken zijn wat maar normaal is. maar tepels doen ook enorm veel pijn. dus nie zomaar gevoelig maar echt pijn. precies of ze liggen helemaal open. wat ik ook merk is dat die "puntjes" die je op tepel en tepelhof hebt is dat die groter en witter zijn geworden. die puntjes zijn ook het pijnlijkst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Pfff na 3.5 week po zijn mijn tepels nog steeds opgezet (nou ja, het tepelhof dan)

Als ik een sportbh aan heb en daarover een shirtje zie je boven op mijn borst de hele tepel zitten (een ronde schijf met een bult, totaal niet mooi!)

Ik heb natuurlijk geen zin om dadelijk nog steeds altijd voorgevormde bh's aan te trekken! Heeft iemand enig idee hoelang het duurt voor dit weg zal trekken?

Of zou er iets aan te doen zijn? (denkend aan plastische chirurgie...... :24::74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.