Ga naar inhoud

Pop-ups


Gast Setteh

Aanbevolen berichten

Hey hey,

De laatste tijd heb ik hier steeds vaker last van pop-ups... Mijn pc is helemaal zo ingesteld dat er dus echt geen pop-ups door moeten kunnen komen. Hebben jullie misschien nog tips voor me om ze te ontwijken? Ik vind het namelijk behoorlijk irritant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een zwaar beveiligde pc en toch de pop-ups, het ligt inderdaad aan t forum hoor.

Ach het zijn er steeds maar twee. Ik klik ze weg en dan heb ik er geen last meer van. Liever een forum met pop-ups dan een forum dat er steeds uit ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je me soms zeggen wat erop staat op die pop-ups ?

Dit zou echt niet mogen hoor, het forum staat op een betaalde host zonder popups of iets dergelijks.

kan je anders eventueel een screenshotje nemen ofzo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar!! :)

Had er ook ineens last van en dacht al dat het aan mn nieuwe antivirusprogramma lag dat net van de week geinstalleerd was......

Blij dat ze nu verdwenen zijn...

thnx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Haha, ook ik had opeens pop-ups bij dit forum en opeens was het weer weg. Dacht dat mijn man aan de pc had geknutseld! maargoed, zo erg vond ik het ook weer niet en zoals Tietie als zegt: liever een forum met pop-ups dan een forum wat nooit bereikbaar is!

Merel,

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.