Ga naar inhoud

BV : yes-or-no : Oriëntatiefase


Gast yes-or-no

Aanbevolen berichten

Gast yes-or-no

hallo meiden,

mijn naam is melinda en ik zit al jaren over een borstvergroting na te denken, ik ben inmiddels 26 jaar. heb een beetje op het internet zitten surfen (al jaren lang) en wil het heel graag, maar wil absoluut geen pamela anderson borsten, het moet er niet dik bovenop liggen zeg maar.

nu kwam ik de site tegen van de contour kliniek in bussem en heb daar ook gekeken naar de voor en na fotos en moet zeggen dat ik deze borsten allemaal heel natuurlijk vond lijken. en dat wil ik ook graag. ik heb nu een cupmaat a volgens mij hahah ben niet zo van de bh's kopen :rolleyes:

nu zou ik graag wat informatie hebben van meiden die ook bij contour zijn geweest en wat hun ervaringen zijn. ook meiden die het ergens anders hebben laten doen, en wat hun ervaring was. ik ga morgen een afspraak maken met contour voor een consult (kijken wanneer ik terecht kan)

wel wil ik graag weten wat als ik ooit kinderen wil wat gebeurd er dan met mijn borsten, blijven ze dan nog wel mooi of moet ik dan opnieuw onder het mes. ook wil ik graag weten hoe de borsten aanvoelen, ik heb namelijk nog nooit siliconen borsten gevoeld en ben wel heel benieuwd of ze wel zacht voelen of dat ze echt hard aanvoelen.

ik hoop dat er wat meiden zijn die me wat informatie kunnen geven en dat we elkaar op de hoogte kunnen houden van de ontwikkelingen.

by the way, ik ben werkzaam in de psychiatrie en is wel mentaal zwaar werk, maar lichamelijk valt het reuze mee, ik wil het eerlijk gezegd niet met mijn baas bespreken, niet omdat ze niet leuk of vriendelijk is, maar wil eigenlijk dat zo min mogelijk mensen het weten, wat is jullie advies hierin?

hoop van jullie te horen

vriendelijke groetjes Melinda Zon :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melinda :D

Welkom op het forum! Hier zal je veel antwoorden op je vragen vinden!

Hoewel ik zelf nog geen BV heb gehad ( ben a.s. maandag aan de beurt) weet ik van meiden in mn omgeving, waaronder ook vriendinnen, dat de siliconen heel natuurlijk aanvoelen! Niet gelijk (maar dat lees je hier op het forum wel;)) maar na verloop van tijd echt wel hoor! Die van mn vriendin zijn gewoon zacht en soepel!

Liefs, Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast yes-or-no

hoi patricia,

bedankt voor je reactie.

spannend zeg, jij maandag al. ben je zenuwachtig voor de operatie?

zou je me op de hoogte willen houden? ben erg benieuwd, en laat je het bij dezelfde kliniek als je vriendin doen? hoelang heb jij er al over na gedacht?

groetjes melinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Graag gedaan hoor, daar zitten we hier tenslotte met zn allen voor ;)

Ik ben behoorlijk zenuwachtig ja, haha! Doe 's nachts bijna geen oog dicht en voel het helemaal in mn maag, net als vlinders in je buik zeg maar!

Ik laat het niet bij dezelfde kliniek doen als mn vriendin. Ik wilde eerst naar Belgie, omdat het daar goedkoper is dan hier, maar heb na mn consult daar, toch besloten om hier in Nederland te blijven. Is wel ietsje duurder, maar voelde me bij deze arts veel meer op mn gemak. Hij keek meer naar wat bij mij paste, vond ik. ( nu kies ik voor rond, terwijl hij eigenlijk anatomisch mooier vond, maar dat vind ie in het algemeen en dat zei hij ook.. kwestie van smaak haha) Rond kan echter ook goed bij mijn bouw ;)

Eigenlijk loop ik er al mee vanaf mn 28e ongeveer, toen mn zoontje bijna een jaar was. Maar gebrek aan geld, scheiding, meer van dat soort zaken, zorgden ervoor, dat ik het steeds weer op de lange baan schoof en op het laatst zag ik het alleen nog maar als een droom die nooit uit zou komen. Maar door een paar mazzeltjes, een superlieve vriend en een schat van een moeder (die de BV zo goed als helemaal kado doet aan me) krijg ik nu eindelijk de kans!

Ik heb HIER mijn topic staan, waar ik mn verslag en zo doe, dus kan je gezellig meelezen!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Jinxx gaat bij dezelfde pc als dat ik al 2 keer ben geweest.

Siliconen zullen altijd anders voelen dan natuurlijke borsten, maar wel net zo zacht en soepel zijn(na een tijdje).

Je merkt toch het verschil niet meer als je ze erin hebt. Want dan is het voor jou heel gewoon geworden.

Dat is het eigenlijk al vanaf dag 1!

Als je kinderen wil dan zeker geen borstvoeding gaan geven, daarvan gaan ze echt wel hangen. In ieder geval als je ze voor de spier hebt. Dual plane weet ik niet, die vraag kun je stellen aan de pc.

Ook als je geen borstvoeding geeft gaan ze wat hangen, maar dat ziet er verder heel natuurlijk uit.

Dit kun je goed zien op mijn foto's. De foto's die gemaakt zijn net voor mijn 2de BV, zijn 3 jaar na mijn zwangerschap.

De afweging of je dan daarna nog eens onder het mes gaat moet je zelf maken, kun je van te voren niet voorspellen.

Als je het tegen niemand wil vertellen, doe dit dan ook niet. Jij moet je er prettig bij voelen, en je doet het voor jezelf, niet voor de rest van de wereld.

Ik hang het aan de grote klok, want ik ben supertrots dat ik eindelijk (nog grotere) borsten heb.

Het gekke is dat als je niets zegt, niemand iets in de gaten heeft. Dus doe wat jouw gevoel zegt.

Succes met je consult!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Melinda!

Ik heb het wel aan mijn leidinggevende verteld en hij reageerde heel goed. Krijg ook 100% ziekteuren vergoed a 2 weken lang. Maar ik weet van verhalen dat dit absoluut niet altijd zo het geval is. ik zou dan in jou geval gewoon 2 weken vakantie opnemen. je hoeft dan ook niets te vertellen toch? Draag je nu al vullingen in je bh? meestal valt het verschil dan helemaal niet op. Ik geef zelf leiding en ik wilde het mijn werknemers absoluut niet vertellen. Ik droeg altijd gevulde bh's en nu zit mijn vulling onder de huid zullen we maar zeggen!

Succes met orienteren!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.