Ga naar inhoud

--JinXx-- : 8 juni 2009 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! :D

Ik zal me even voorstellen! Mijn naam is Patricia, ik ben 41 jaar en moeder van een zoon van 14.

Ik ben al mn hele leven aan het lijnen en door het vele schommelen van mn gewicht, is er van mijn boobies niet veel meer over!

Na heel veel lezen en sparen, gaat het er dan eindelijk van komen!

25 mei heb ik 2 consults: om 11.30u in Utrecht, bij Kliniek Beaucare (Brussel) en om 17.30u in Amsterdam, bij Kliniek Boerhaave.

Reuze spannend allemaal! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dank je wel dames :rolleyes: !

Ik zat ook op het andere forum, maar die ligt er weer eens uit grrrr! Ik hoopte nog wat info te vinden over beide PC's... Dr Roddi komt hier wel goed uit de bus, maar over Dr. Plovier lees ik hier niets... op kliniekenoverzicht.nl komt hij wel goed uit de bus. Helaas is het consult bij Beaucare niet met de PC zelf en dat is met Boerhaave weer wel zo! Ook kreeg ik keurig een brief thuisgestuurd met een bevestiging van het consult en met wie ik een gesprek heb ( PC Roddi en een consulente) en dat het gesprek ongeveer een half uur duurt.. De dame aan de telefoon gaf me ook nog het advies om al mn vragen op te schrijven, aangezien je meestal dit vergeet wanneer je eenmaal tegenover de arts zit ;-) erg netjes allemaal moet ik zeggen! Beaucare is gewoon telefonisch gedaan en verder geen bevestiging of iets gekregen. Weet wel, dat Plovier op het andere forum heel goed aangeschreven stond! Misschien dat hier nog iemand ervaringen heeft..?

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Dat je je vragen op moet schrijven is een heel goed idee! Echt.

Dr. Roddi is een zeer goede pc, maar een ding mis ik altijd bij hem. Dat is een zeer diep informatief gesprek. Hij komt bij mij over alsof zo'n BV niets voorstelt. En dat is natuurlijk niet waar. Daar mocht hij wat duidelijker in zijn.

Daartegenover staat dat als je vragen stelt hij er duidelijk en goed op antwoord, en als je nog iets vergeet dan kun je op ieder moment terecht bij zijn assistent/consulent of hoe je het ook noemt.

Voor de rest ben ik dan ook 100% tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou, ik ben klaar voor mn eerste consult! :D

Sta in de startblokken om naar Utrecht te gaan, eind van de middag moet ik in Amsterdam zijn! Heb mn vragenlijstje en wat voorbeeldfoto's van wat ik graag zou willen hebben bij me, dus redelijk voorbereid, hoop ik!

Hopelijk kan ik vanavond hier een datum neerzetten! :P

Ben op van de zenuwen, nu al! :lol:

Liefs, Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

lees net dat je vanmiddag voor je consult gaat.

Beter voorbereid kun je niet zijn! Vragenlijstje gewoon rustig afwerken en misschien schieten er tijdens het gesprek ook nog wel vragen door je hoofd......gelijk stellen dan hoor.

Veel succes, je hebt er lang genoeg op gewacht.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Esj

Dank je wel :D

Het heeft zeker goed gedaan, ook om niet direct voor 1 kliniek te vallen!

Ik ben er uit voor mezelf, dus ik ga maar alvast een topicje maken bij ' operatieverslagen' ;)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

En hoe is je gesprek verlopen gisteren?

Heb je alles kunnen vragen wat je wilde en vooral is alles nu duidelijk voor je?

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na gisteren mn consults gehad te hebben, ben ik eruit en dus hier maar gelijk een topic aangemaakt! :D

Mijn eerste consult was in Utrecht, in de Biltstraat. Daar worden consults gehouden door Linea Aesthetica, Beaucare en nog een paar klinieken uit Belgie. Ik had een gesprek met Dr. Vrambout, van Beaucare. Hele aardige man, maar het gesprek was echt een sneltrein en ik voelde me nogal overdonderd. Misschien kwam dat ook doordat het mijn eerste keer was, dat ik een gesprek met een arts over mn BV had, dat weet ik niet. Hij vond het wel een goed idee, dat ik voobeeldfoto’s had meegenomen en zag ook, dat ik een vragenlijstje had, waar hij nadrukkelijk om vroeg, zodat alles beantwoord was voor mij. Toen ik vroeg, op hoeveel cc ik ongeveer uit zou komen, aan de hand van de voorbeeldfoto’s, zei hij ( in mijn ogen) wel een beetje nonchalant: “Ohh denk een 400 cc of zo” . Ik dacht “zo das wel veel” …

Ook kwam het er op neer, dat de kliniek bijna altijd met ronde proheses werkt en altijd achter de spier. Ik moest mn bh uit doen en hij keek even snel links en rechts, meette volgens mij met de breedte van zn hand hoe laag mn borstplooi zat of zo. Ik mocht me weer aankleden en de volgende vraag was: Hoelang is de wachttijd ongeveer? Zijn antwoord was 4 tot 6 wkn, maar toen ik zei, dat ik bij de kliniek van mijn 2e consult waarschijnlijk al binnen 2 wkn geholpen kon worden, was er een afzegging op 3 juni, zodat op die dag dus een gaatje was ontstaan. Ik moest dan wel gelijk om 9u bellen vandaag! Het gesprek was ten einde.. ik betaalde de consultkosten en hup, we waren weer op weg naar huis. Eenmaal thuis, was ik wel blij, dat ik nog een consult had. Al was het alleen al om de vergelijking! Maar het consult, waar ik nog heen moest, gaf me op voorhand al een beter gevoel:

Kliniek Boerhaave in Amsterdam, zij klonken bij het maken van de afspraak al rustgevend en vertrouwd, keurig een schriftelijke bevestiging van de afspraak, via de post gekregen. Daar stond het verloop van het gesprek in, dus daar werd je al goed op voorbereid, vond ik. Ook de website knapt uit elkaar van de nuttige informatie, en veel van mijn vragen op mn lijstje waren hierdoor dan ook al min of meer beantwoord. Wachtend in de wachtkamer, kwam Dr. Roddi al even kijken voor een patient voor mij. Eerste indruk over hem was: Wat een vriendelijk mannetje ( hij is niet zo groot, haha). Nog even geduld moest ik hebben. Toen kwamen er 2 dames binnen, ik vermoedde al, dat het Booty zou zijn :D en jaaaa ze was het ! Echt leuk, dat ik je tegen kwam Thamara! Na nog even met haar en dr moeder gepraat te hebben, kwam Roddi weer en ik mocht met hem mee. Nou, dat was al heel anders dan in Utrecht! Roddi stelde me direct op mn gemak, met die glimlach. Hij vroeg welke cupmaat ik nu had, wist na 1 blik ook al te vertellen welke omvang ik had. Ik moest me even uitkleden en hij nam de tijd om mn borsten te meten. Hij voelde eerst aan de ene, toen de andere en zei, dat ze een heel klein beetje asymmetrisch waren ;) Dat wist ik al haha! Toen kregen we de mogelijk je vinger in een pot te stoppen, waar de cohesieve gel in zit, waarmee de protheses gevuld zijn: Brr das een raar spulletje, wat kleeft, maar niet vast blijft zitten aan je vinger. Net als een soort kauwgom trekt het weer terug hahaha! Ik liet hem de voorbeeldfoto’s zien en hij adviseerde mij anatomisch. Het aantal cc zou op 350 komen ( kijk dat klonk ook groot genoeg: ik heb al een C cup, alleen helemaal leeg zogezegd. Ik wil al naar een D/ DD, maar 400 cc gaf me meer het gevoel naar een E of zelfs een F te gaan) Maar hij zei ook gelijk, dat het een kwestie van smaak is en dat is wat HIJ mooier vond. De keus was aan mij. Ik zelf wil liever ronde, dus dat werd opgeschreven. Het aantal cc vond ik prima! De plaatsing is op de spier en hier kreeg ik het heel even benauwd. Ik vroeg: Is achter de spier niet beter ivm kapselvorming? Hierop zei hij, dat het nagenoeg niet uitmaakt, maar dat het voornamelijk ligt aan de rust die je moet nemen, vlak na de operatie. Dat de meeste kapselcomplicaties juist komen doordat je te snel weer teveel doet, met je ‘ dominante’ hand en arm. Hij plaatst alleen achter de spier, wanneer de dame echt te mager is en te weinig klierweefsel heeft, maar ik heb genoeg zei ie, dus waarom meer pijn als t niet nodig is..? Ok, dat is ook wel weer waar en op de spier is ook wel natuurlijk, het herstel is over het algemeen sneller… De vraag ‘ dual plane’ kwam ook nog even, en hij vertelde (alsof we lekker bij de koffie zaten te kletsen, zo gemoedelijk) hoe dual plane was ontstaan in de BV wereld.

Ik wist op dat moment al, dat ik door hem geholpen wilde worden! Nog even een gesprek met de consulente gehad en toen direct een datum geprikt!

8 juni wordt de grote dag! Dat is precies over 2 weken! Echt snel al :D

Het aftellen kan beginnen!!

Liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid, wat fijn al zo snel.

Als je toch voor jezelf de keuze hebt gemaakt dat je er echt voor wilt gaan, nou dan maar zo snel mogelijk toch!

Gefeliciteerd hoor.

Trouwens dat verhaal met achter de spier plaatsen is eigenlijk hetzelfde verhaal als wat mijn pc verteld.

Die plaatst alleen achter de spier als hij geen andere keus heeft doordat er te weinig eigen weefsel is.

Ook dat dual plane waar je nu weer zoveel over hoort had hij een heel eigen mening over.

Zoveel artsen zoveel wensen en meningen, dat leer je hier wel op het forum hahaha.

Maar als je een pc hebt gevonden waar jij je helemaal op je gemak bij voelt en vertrouwen in hebt, dan moet je je daar aan overgeven en de man zijn expertise vertrouwen.

Ik ga je topic zeker volgen!

Succes

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyheyyy :rolleyes:

was zeker de moeite waard om even te kijken, heb toch weer wat meer info van hem gekregen.

en vond het erg leuk om je een keer te ontmoeten.

gefeliciteerd met je datum en dat is al lekker snel he!! nou maar aftellen.

ik krijg vanmiddag een telefoontje of het de 16e word, ligt eraan of er iemand afbelt.

en anders word het de 24ste!!

vind t nu al best eng worden allemaal.

maar ja alles komt wel goed :blink:

veel succes :71:

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeeee meiden ik vindt het leuk om te lezen dat jullie ook bij roddi gaan en jullie zijn in goede handen :rolleyes: ,

volgens mijn heb ik al gemaild met booty,nou jullie krijgen zeer zeker mooie borsten hoor :rolleyes: uit de handen van deze man.

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa echt spannend nu hoor :D

Zo even een ticker in elkaar knutselen hahaha!

@Pacha : Ik heb ook uitgebreid jouw verslag gelezen ;) En die van Mols1234 ook! En door jullie verslagen ben ik ook bij hem op een consult gegaan !

Pacha ik stuur je ff een pb, want ben wel nieuwsgierig naar Roddi's vakwerk bij jou :lol:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ze zijn zeker mooi! :D

Vandaag nog precies een week :43:

Ben nu begonnen met de arnica tabletjes en enchinaforce druppels!

Zat gisteren op een verjaardag en degene die naast me zat, weet dat ik een BV krijg. Dus we hadden het er ff over, prompt horen anderen waar we het over hadden! :4: Gelijk allemaal nieuwsgierig! Tja dan maar hoppa, hele verhaal over tafel! Maar kreeg hele leuke reacties!! En dan vooral van juist mensen van wie je het dan weer niet verwacht!

Ondertussen kreeg mn vriend een telefoontje: een dame had onze kat waarschijnlijk gevonden! Door de storm hier op 25 mei, was ze zo geschrokken en had ze de benen genomen, dus we waren haar al 4 dagen kwijt! Overal hadden we flyers opgehangen met haar foto en de dame had haar herkend! Wij gauw iedereen gedag zeggen, hoorde ik iedereen brullen: Succes met je boobies volgende week en succes met je poes zometeen!! Hahahaha!! Dat klonk wel een beetje raarrr :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend belde de kliniek :43: om door te geven, hoe laat ik aanwezig moet zijn maandag : 10:30u !

Vind het een mooie tijd! Ik moet vanuit delft naar A'dam rijden, das ongeveer 45 min, maar met evt drukte op de weg gaan we toch rond 9:00 rijden! Beter iets te vroeg dan te laat haha!

Wel morgen nog even bellen, of het geld goed terecht is gekomen! Ze vroeg aan me, of ik contant wilde of overmaken... uhm, ik heb het 2 juni overgemaakt, dus hoopte eigenlijk, dat het er al stond?? Morgen dus nog maar ffies bellen vd zekerheid!

Wie weet, wat ik verkeerd doe met mn linkje naar mn fotoalbum plaatsen, in mn handtekening?

Ik doe keurig het venster openen, om mijn handtekening te wijzigen, klik vervolgens op 'link toevoegen', geef de link een naam, zet eronder, dat ww via pb gaat.. klik op ' opslaan' en dan zegt ie dat er geen dynamische plaatjes tussen

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

mogen! Maar die tags zijn van mn ticker en die stond er al ! Zelfs als ik niks wijzig, maar wel op opslaan klik, geeft ie deze foutmelding! Erg irri maja! Dus dames, heb een link naar mn album in mn profiel staan, voor WW even PB-en :rolleyes:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo zo nog 3 dagen Patricia. ik werd vandaag gebeld door de kliniek ik moet diensdag op 7:45 in amsterdam zijn. ik moet vroeg weg een uur van Rotterdam. maar je heb wel een mooie tijd zeg. wat doe je in het weekeind? en beetje afleiding heb je wel nodig of niet? ik ga mij huis schoonmaken en probere niet te veel aan te denken hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh heb echt geen idee, hoe ik mn gedachten ga verzetten hahaha!

Ik heb zaterdagavond een verjaardag van mn schoonzus, die wordt 30! Ze geeft een ' dress to impress' feestje... :blink: Ik zeg tegen haar: Leuk ben jij, had je t niet volgende week kunnen doen, dan had ik mn nieuwe boobies om iedereen te 'impressen' whahahaha!!

Maar ik hou me wel bezig met mn computer :32:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patricia de anestesist heeft mij nog niet gebeld . ik vind het raar. En wanneer moet ik beginen met de antibiotica? als ik morgen nog niet hoor dan ga ik zelf bellen. en vragen waar ik de medicijn moet gaan halen etc.. heb je wel nu de medicijnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey JinXx ik heb zelf niet "link toevoegen" gedaan, maar gewoon knippen plakken gedaan in het veld van de handtekening.

Gaat spannend worden voor je nou he!

ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey JinXx ik heb zelf niet "link toevoegen" gedaan, maar gewoon knippen plakken gedaan in het veld van de handtekening.

Gaat spannend worden voor je nou he!

ESJ xx

Hey ESJ :)

Ja dat heb ik ook geprobeerd.. maar zelfs al verander ik niks in mn handtekening, en klik dan op 'opslaan' krijg ik die foutmelding, echt vaag! maar goed...

Het wordt idd spannend nu haha! Ben best wel een beetje nerveus, maar vooral ongeduldig! Was het maar maandagavond ofzo, dan was het allemaal voorbij! Nog even volhouden! Morgen nog een drukke dag werken, zaterdag voorbereiden voor t feestje van mn schoonzus, zondag lekker tuttelen (douchen, mn lange haar lekker wassen en in een creme zetten enz) spulletjes klaarleggen wat ik aan doe en mee wil nemen.. ik vul mn dag wel! :blush:

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi JinXx!

Ik heb zelf ook precies dezelfde foutmelding gehad. Wat je het beste kunt doen is even een nieuwe ticker bij je tekst plaatsen (nieuwe code). Dan moet ie 't weer doen! :101:

Spannend hoor, nog 4 daagjes! Ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt. :123:

Zou ik je ww mogen? Ben altijd erg benieuwd naar het resultaat en dan heb ik 'm vast voor strax :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.