Ga naar inhoud

Vervellen


Sabia

Aanbevolen berichten

Hai meiden.

Ja/nee je bent niet de enige ik heb er ook last van..

Merkte het gisteren toen ik in bad zat dacht eerst was ik me nu zooooo slecht.

Maar nee bleek huid te zijn die los kwam..

Denk dat het er bij hoort huid word natuurlijk wel erg opgerekt.

groetjes Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa ik had het ook echt kleine schilvertjes en gek van de jeuk...komt door het oprekken dan krijg je een nieuw huidje.

ik heb zachtjes met een schrubhandschoen(59 cent bij de action) gescrubt dat hielp wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Mijn borsten zijn na mijn BV wel 3 keer verveld. Heel vervelend (vervellend..hihi). Ik gebruikte Biotherm Bodylotion hiervoor, Aquasource geloof ik. Maar het is gewoon de oprekking van je huid, je kan hier vrij weinig tegen doen.

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier geen last van gehad :blush:

Ben ik nu zo apart hihi

Mn huid stond heel erg strak maar ben vanaf dag 1 mijn borsten gaan insmeren (niet het litteken) mischien dat ik het zo heb voorkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook last gehad van vervellen en heb bepanthol gesmeerd. heb die zalf ook moeten gebruiken voor tattoos en helpt de huid te herstellen. is heel vochtinbrengend. gebruik ik ook op de littekens. gewone bepanthol gebruik ik voor de borst en litteken. de bepanthol voor tepelkloven op de tepel omdat het gevoel zelfde is van toen. na enkele dagen merkte ik al dat het beter was.

http://www.bepanthol.be/nl/home

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.