Ga naar inhoud

Dual-plane probleem???


Aanbevolen berichten

Nog een vraagje over dual-plane . . .

* Bij spieraanspanning zie je de rand van de spier en daardoor vertrekt je borst in een niet aangename vorm. Nu blijf je bij mij die rand ook een beetje zien als ik gewoon ontspannen sta. Het lijkt dan net of ik een borst heb die in 2en gesplitst wordt, hebben meer dames dit???

* Probleem 2 is dat als ik voorover buk dan heb je de vorm van de prothese en dat stukje eigen weefsel wat er dan nog van mezelf aanwezig was voor de bv die hangt dan een beetje in een punt naar voren. Ben ik de enige die dit heeft of is dit toch dat double-bouble effect???

Graag jullie mening . . .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renate,

Ik herken het allebei.... Als ik mn spier aanspan trekken ze iets naar de buitenkant en ziet er niet zo mooi uit en als ik naar voren hang krijg ik van de trechtertjes. Ik zie ook duidelijk mijn eigen vorm als ik op mn zij lig, heel lelijk.....

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zeg dat is indd een hele opluchting om dit te horen!!

Ik dacht even dat ik de enige was.

@ doperwt, blij te horen dat jij het zelfde hebt, je omschrijft het indd precies goed. Wel heel vervelend indd maar tja dan moeten we maar gewoon rechtop blijven staan en op de rug blijven slapen ha ha.

@ Jenn77, het maakt dus geen verschil tussen op de spier en dual-plane bij dit probleem! Toch wel vreemd, dat je huid zo opgerekt wordt en dan nog dat het eigen weefsel z'n eigen vorm behoud bij bepaalde bewegingen.

Thanx lady's

Als ik had geweten wat ik nu weet, had ik niet gekozen voor dual maar voor achter de spier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervormt de prothese niet nog meer als ie achter de spier zit?

Het is toch best natuurlijk dat je borsten zo hangen als je naar voor buigt?! Dat vind ik zelf mooier dan dat er precies 2 zo'n ballen op je lichaam geplakt hangen.

Ah, en doperwt: ik heb je foto's gezien in de gallerij... Ik weet echt niet waar jij je druk over maakt. Ik vind jouw borsten echt prachtig!!! Ik kan alleen maar hopen dat ik over 3 weken ook zo'n resultaat heb. :136:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gemma,

Thanx! Maak me ook zeker geen zorgen alleen was ik blij dat mn "oude" borsten weg waren maar ze zijn er nog steeds een beetje als ik op mn zij lig. Ach, als dat het ergste is ;)!

Maar over 3 weken mag jij? Spannend!!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja probleem 1 heb ik ook! Al dacht ik dat het me dual minder zou zijn? :unsure:

Probleem 2 heb ik niet echt, als ik naar voren hang zijn het wel puntjes maar geen idee of dat hiervoor ook al was had niet zo veel hihi!!

God eerst was ik overtuigd van dual maar soms heb ik het idee dat het toch niet is wat ik verwacht had :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je protheses bij spier aanspanning erg vervormen dan is dat een teken dat de spier niet voldoende los is gemaakt.

Maar dat heb je ook bij een volledige achter de spier plaatsing.

Als ik mijn spieren aanspande bij mijn vorige protheses drukte ik mijn volledige protheses plat. Dat zag er niet uit :unsure:

Hopelijk is dat nu minder het geval maar ben nog maar 9 dgn po dus ik kan het nog niet uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken beide problemen, echter alleen aan 1 kant. Mijn eigen pc stelde voor om de pocket ruimer te maken om dit probleem te verhelpen, alleen helaas voor mij, werkt ze niet meer voor de kliniek. Haar man (toeval; werkt er ook als pc) wilde het niet doen, nu heb ik een consultafpraak met weer een andere pc. Kijken wat die zegt. Dat vervormen bij spieraanspanning heb ik ook, weer aan de linkerkant. Ik heb ze trouwens volledig onder de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.