Ga naar inhoud

Bh's aanschaffen


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Dat vind ik een goede vraag, ik snap sowieso niet zo goed dat het aantal cc bij iedereen in cup maat verschilt, hoe zit dit dan? Ik heb nu 70 b en krijg 335 cc en 340 cc op welke cup maat gaat dat dan ongeveer uitkomen? Iemand een idee?

Lieve groetjes Ellie79

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh...heerlijk, al die bh's de prullenbak in! Geen dikke vullingen meer.....ik heb nog van die onwijs grote kipfilees van mijn trouwjurk, die gebruikte ik altijd bij een strapless jurkje...geen gezicht natuurlijk, kippeborst met bh...letterlijk......heel snel mijn armen omhoog doen en het jurkje zat onder m'n oksels hahahaha!! .............straks heb ik mijn eigen vulling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jess,

Ik heb al 2 bh's besteld bij de wehkamp, ze zitten goed.

Onze borsten worden alleen nog maar soepeler, dus als ze nu goed zitten, dan straks helemaal.

Ik had dezelfde maat besteld als mijn sport BH.

Groeten Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je aan toch 6 weken te wachten :blush:

Dan zijn je borsten wel het meeste gezakt en gedaald maar tot 3 maanden kun je gerust zijn van je maat :136:

Ik ben na 3 weken gaan shoppen en het resultaat zit nu met veel bh's die me niet passen...

Hihi even volhouden!! Maar je kunt altijd een paar simpele nemen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je aan toch 6 weken te wachten :blush:

Dan zijn je borsten wel het meeste gezakt en gedaald maar tot 3 maanden kun je gerust zijn van je maat :136:

Ik ben na 3 weken gaan shoppen en het resultaat zit nu met veel bh's die me niet passen...

Hihi even volhouden!! Maar je kunt altijd een paar simpele nemen :D

Ja want daar ben ik dus bang voor dat ik ze straks weer weg kan doen.

3 maanden jezus dat is geduld hebben zeg :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jess,

Ik heb al 2 bh's besteld bij de wehkamp, ze zitten goed.

Onze borsten worden alleen nog maar soepeler, dus als ze nu goed zitten, dan straks helemaal.

Ik had dezelfde maat besteld als mijn sport BH.

Groeten Diesel.

Een sportbh is toch anders dan die geweldig mooie sexy bh's die ik in mijn gedachte heb :D

Sport Bh's durf ik al wel te kopen Diesel.

Misschien dat ik het daar zowiezo even bij moet laat dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 2 mooie bh's gekocht, maar ik bedoelde, dat ik dezelfde MAAT heb besteld als de sportbh.

1tje van Triumpf in 80D en 1tje van Afther Eden ook in 80D.

Ik draag ze nog niet hoor, maar ze waren in de uitverkoop, dus ik dacht, ik bestel gewoon.

Ik ben Miepie Ongeduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Dat vind ik een goede vraag, ik snap sowieso niet zo goed dat het aantal cc bij iedereen in cup maat verschilt, hoe zit dit dan? Ik heb nu 70 b en krijg 335 cc en 340 cc op welke cup maat gaat dat dan ongeveer uitkomen? Iemand een idee?

Lieve groetjes Ellie79

D cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.