Ga naar inhoud

3 PC's - 3 verschillende meningen :-s


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Na een heel afval/bijkomverhaal (-40kg/+26kg/-28kg) schiet er niet veel meer over wat je borst kan noemen.

Na een geslaagde buikwandcorrectie ben ik helemaal overtuigd. Ik wil ook komaf maken met dat laatste stukje complex!

Ik hoopte deze zomer nog geopereerd kunnen te worden (wegens verlof periode op het werk), aangezien ik bij Dr. Bosmans (waar ik 3 jaar eerder al informeerde) pas 2 juli langs kon gaan ook afspraak vastgelegd bij dr Nolens. 21 juni eerste afspraak. Daaruit kwamen volgende meningen

Dr Nolens - 21/6: geen prothese nodig, gewone lifting. Prothese zou sneller gaan doorhangen, zou minder natuurlijk zijn dus absoluut niet doen...

Dr Bosmans - 2/7: zonder prothese niks meer van te maken, 2 operaties nodig: 1ste = lifting+plaatsing prothese, 2de = 6a9 maanden later verstevinging waar gebruik wordt gemaakt van het gevormde kapsel. absoluut voor de spier, wissel zou nooit nodig zijn...

Aangezien het 2 totaal verschillende verhalen waren vandaag opnieuw afspraak gehad bij andere PC dat leverde het volgende op:

Dr Verhelle - 13/7: zonder prothese zou er een B overblijven, dus ik vraag zelf achter zijn mening ivm prothese. Hij is niet afkeurend. Hij spreekt dan over prothese+lifting, maar absoluut achter de spier. Hij zou de operatie dan wel in 1 keer kunnen doen. Als ik vraag over hoe het zit met wissel vertelt hij me "altijd"! (hij vertelt er wel bij dat sommige na 20 jaar nog geen problemen hebben, maar dat hij liever altijd zegt dat je voorbereid bent, dan kan het alleen maar meevallen) Ook enige die vroeg achter kinderwens, beste uitleg, goed gevoel. Maar dan ook wel 1000 euro duurder... Bij vraag naar foto's kreeg ik wel niets te zien (uitleg: iedere borst is anders, kan misleidend zijn). Hij werkt enkel met druppelvormige implantaten.

Ok ik ben er dus uit dat het een lifting+prothese zal worden. Iemand trouwens ervaringen met combinatie van de 2 operaties? Aangezien ik buiten deze vakantie geen langere vakantieperiode heb, moet ik zoiezo voor 1 operatie gaan. Dus ik denk dat het zoiezo Dr Verhelle zal worden. Ondanks de 1000 euro duurder, wat toch ook niet niks is! Wel vervelend dat PC's hun meningen zo verschillend zijn. Wat denken jullie over het 'absoluut voor' of 'absoluut achter' de spier? En klopt het dat druppelvormige implantaten sneller draaien? En dan moet het nog allemaal beginnen: het kiezen van de juiste maat. heb zo schrik om de foute maat te kiezen :-S Ik vind mijn maat nu goed zoals ze zijn als ik een bh aanheb (ik werk zeer corrigerend met mijn BH's) Al is er een deel niet gevuld, het lijkt wel zo. maar je kan op voorhand niet zeggen welke cup het wordt eh. Hoe kies je CC's tov BH-maat? Zijn er nog mensen voor de strijd gegaan zonder werk van de PC op foto gezien te hebben? Zoals jullie zien: zeeer veel vragen :-)

Alvast bedankt voor het lezen, en hopelijk ook al voor jullie reacties :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marilyn,

Ik herken je verhaal wel een beetje eigenlijk... ik heb zelf 2 kids gehad en was ook heeeeeel veel aangekomen... inmiddels ben ik 30 kilo afgevallen en een flinke lap vel aan mijn buik overgehouden. Ook de beruchte "theezakjes" Vroeger altijd een volleC/D gehad en nu nog een "lege" B cup.

Bij de contourkliniek:

Absoluut een lift met prothesen + mini buikwandcorrectie zou voldoende zijn.

ACCZ kliniek: geen lift wel protheses om op te vullen 480cc!!! (vind ik érg veel!) buikwandcorrectie volledig behalve de spieren (terwijl je je vuist tussen de spieren kan zetten, zo uitgerekt zijn de spieren)

Dr Blecourt (Bergman kliniek en Vlietlandziekenhuis) opvulling, geen lift. Maximaal 350cc!! (heel verschil dus) volledige buikwandcorrectie, inclusief spieren naar elkaar toe naaien en inclusief lipo van de flanken om de overgang mooi te maken. Ook blijf ik 2 nachten in het ziekenhuis. En bij ACCZ kliniek zou ik dezelfde dag nog naar huis gaan.

Ik ben uiteindelijk op mijn gevoel afgegaan. En dus is het Dr. de Blécourt geworden in het Vlietlandziekenhuis. Bij hem voelt het gewoon goed aan en heb ik er vertrouwen in. Ben nog niet geopereerd dat zal eind September worden ongeveer, maar heb er de volste vertrouwen in dat het goed gaat komen!

Mijn advies, ga vooral op je gevoel af!

Succes met je keuze en het komt vast goed! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh bedankt voor je verhaal! Geeft toch een geruster gevoel wetende dat je niet de enige bent in deze situatie.

Het verhaal van de buikwandcorrectie klinkt in mijn geval ook het meest vertrouwd bij dr Blecourt. Ik ben daar ook volledig blind in gestapt. Allez ik vertrouwde mijn arts zo dat ik hem heb laten beslissen (hij doet jammer genoeg geen borstoperaties). Hij heeft ook volledige buikwandcorrectie gedaan inclusief spieren naar elkaar toegenaaid. Ik weet uieraard niet in welke mate je huid is gaan hangen. Zo heb ik nu absoluut wel een lifting nodig. Is er al een datum voor je geprikt? Ik ga je zeker in de gaten houden hoor! Spannend allemaal eh! Nogmaals bedankt voor je verhaal!En alvast veel succes!!

Marilyn

Hoi Marilyn,

Ik herken je verhaal wel een beetje eigenlijk... ik heb zelf 2 kids gehad en was ook heeeeeel veel aangekomen... inmiddels ben ik 30 kilo afgevallen en een flinke lap vel aan mijn buik overgehouden. Ook de beruchte "theezakjes" Vroeger altijd een volleC/D gehad en nu nog een "lege" B cup.

Bij de contourkliniek:

Absoluut een lift met prothesen + mini buikwandcorrectie zou voldoende zijn.

ACCZ kliniek: geen lift wel protheses om op te vullen 480cc!!! (vind ik érg veel!) buikwandcorrectie volledig behalve de spieren (terwijl je je vuist tussen de spieren kan zetten, zo uitgerekt zijn de spieren)

Dr Blecourt (Bergman kliniek en Vlietlandziekenhuis) opvulling, geen lift. Maximaal 350cc!! (heel verschil dus) volledige buikwandcorrectie, inclusief spieren naar elkaar toe naaien en inclusief lipo van de flanken om de overgang mooi te maken. Ook blijf ik 2 nachten in het ziekenhuis. En bij ACCZ kliniek zou ik dezelfde dag nog naar huis gaan.

Ik ben uiteindelijk op mijn gevoel afgegaan. En dus is het Dr. de Blécourt geworden in het Vlietlandziekenhuis. Bij hem voelt het gewoon goed aan en heb ik er vertrouwen in. Ben nog niet geopereerd dat zal eind September worden ongeveer, maar heb er de volste vertrouwen in dat het goed gaat komen!

Mijn advies, ga vooral op je gevoel af!

Succes met je keuze en het komt vast goed! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Marilyn,

Ik heb ook een lift met prothesen gehad. Mijn story kun je vinden onder de momy-make-over (heb gelijk inderdaad ook een volledige buikwandcorrectie gehad met spierreving). Foto's kan je in de galerij zien onder de borstliften. Ik heb een zgn. lollypop-litteken of sleutelgatmethode gehad, en ben SUPERtevreden!!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Tja lekker verwarrend allemaal.

Ik weet natuurlijk niet hoe erg jou borsten hangen en naar welke cup je zou willen gaan, maar dr Plovier heeft ook mooie resultaten behaald zonder lift en enkel prothese. Je komt dan wel op een grotere cup.

Ik ben natuurlijk geen chirurg, maar als je zo twijfelt zou ik toch een afspraak maken al is het alleen maar om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Hey meis,

Tja lekker verwarrend allemaal.

Ik weet natuurlijk niet hoe erg jou borsten hangen en naar welke cup je zou willen gaan, maar dr Plovier heeft ook mooie resultaten behaald zonder lift en enkel prothese. Je komt dan wel op een grotere cup.

Ik ben natuurlijk geen chirurg, maar als je zo twijfelt zou ik toch een afspraak maken al is het alleen maar om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid!

Bedankt voor je reactie. Ben snel naar je foto's gaan zien: ziet er mooi uit hoor!

Ja ik weet het, mijn verhaal klinkt als een momy-make-over, maar ik ben dan wel nog geen mommy :-)

Ben nog maar 24 jaar, maar omwille van plaatsing maagbandje en dat dan stuk is gegaan en weer gemaakt en... ja lang verhaal dus :-)

Mag ik vragen welke cup je nu hebt?

Groetjes

Marilyn

*** Hey Marilyn,

Ik heb ook een lift met prothesen gehad. Mijn story kun je vinden onder de momy-make-over (heb gelijk inderdaad ook een volledige buikwandcorrectie gehad met spierreving). Foto's kan je in de galerij zien onder de borstliften. Ik heb een zgn. lollypop-litteken of sleutelgatmethode gehad, en ben SUPERtevreden!!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Renate!

Ook jij bedankt voor je reactie. Nu snap ik des te meer waarom iedereen hier post. super te weten dat er mensen met je meeleven :-)

Ja verwarrend, zeg dat wel :-) Waarom makkelijk als moeilijk ook kan ;-)

Ik draag nu een D cup. Ik heb eigenlijk maar een C, maar met D kan ik het best corrigerend werken. Gisteren werd me verteld dat ik zonder prothese slechts een B zou overhouden. Niet de bedoeling dus :-) Ik ben eigenlijk met mijn cupmaat wel tevreden zoals ik ze corrigerend maak.

Maar ik wil niet langer die lelijke hangdingen corrigeren, ik wil zelf zo borsten hebben :-)

Ik heb al resultaten van dr Plovier gezien, maar een volle D is voor mij echt het maximum.

En naar het schijnt heb je 4 graden van doorhangen (1/2/3/4+) en ik zit overduidelijk bij de 4+.

Eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om nog een consult te doen. Waarschijnlijk krijg ik dan gewoon weer een totaal ander verhaal te horen.

En dan weet ik het helemaal niet meer :-)

Ik zou liefst ook in de buurt blijven (verhalen over 5 uur in de auto met misselijkheid en dergelijke. Heel veel respect voor, maar pas ik toch liever voor) dus gok dat Dr Plovier dan voor mij ook niet echt een optie is... Ach ja we zien wel weer verder zeker?

Groetjes

Marilyn

Hey meis,

Tja lekker verwarrend allemaal.

Ik weet natuurlijk niet hoe erg jou borsten hangen en naar welke cup je zou willen gaan, maar dr Plovier heeft ook mooie resultaten behaald zonder lift en enkel prothese. Je komt dan wel op een grotere cup.

Ik ben natuurlijk geen chirurg, maar als je zo twijfelt zou ik toch een afspraak maken al is het alleen maar om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Hey meis,

Tja lekker verwarrend allemaal.

Ik weet natuurlijk niet hoe erg jou borsten hangen en naar welke cup je zou willen gaan, maar dr Plovier heeft ook mooie resultaten behaald zonder lift en enkel prothese. Je komt dan wel op een grotere cup.

Ik ben natuurlijk geen chirurg, maar als je zo twijfelt zou ik toch een afspraak maken al is het alleen maar om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Ik heb ook geen ervaring met lift maar ik sluit me wel aan bij je besluit lift + prothese

Dit geeft hele mooie resultaten!!

Vaak hoor je dan wel dat ze hem achter de spier doen, want krijg je een lift en laat je het voor de spier doen kan het weer sneller gaan hangen en dan wil je niet!!

Ik zelf zou voor lift plus protheses achter de spier geplaatst gaan ;)

Heel veel succes en veel foto's kijken helpt ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid!

Bedankt voor je reactie. Ben snel naar je foto's gaan zien: ziet er mooi uit hoor!

Ja ik weet het, mijn verhaal klinkt als een momy-make-over, maar ik ben dan wel nog geen mommy :-)

Ben nog maar 24 jaar, maar omwille van plaatsing maagbandje en dat dan stuk is gegaan en weer gemaakt en... ja lang verhaal dus :-)

Mag ik vragen welke cup je nu hebt?

Groetjes

Marilyn

*** Ik zit nu op een 80E/75F cup. Ik heb ronde prothesen hoog profiel onder de spier 450 cc.

Jeetje, jij hebt ook wat meegemaakt met dat maagbandje zeg... maar t is nu weer helemaal goed neem ik aan? Ik ben al wel een mommy ;-) 39 jaar.

Ik zou ook voor achter de spier gaan ivm het doorhangen. De huid is al uitgerekt geweest, dus gaat nogal snel terug doorhangen met voor de spier plaatsing. Het is wel ff doorzetten, want vond t best wel pijnlijk achter de spier, maar dat is maar een paar dagen, het is het helemaal waard!

Ik heb ook geen foto's gezien van mijn pc zijn werk. Ik heb wel zelf foto's meegenomen met hoe ik het precies graag zou willen. Ook foto's van hoe ik het dus niet wil (laag en plat), daardoor is gekozen voor de hoog profiel, en eigenlijk was half-half afgesproken minimaal 400 cc. maar op de operatietafel heeft ie toch de 450 cc geprobeerd en vond die mooier bij mijn lijf passen, en kwam meer overeen met de foto's die ik had laten zien. Daar ben ik nu echt wel blij om! Want ik heb dan wel een E-F cup, maar dat zou je in t echt niet zeggen hoor. Silliconenborsten hebben een grotere cupmaat nodig dan echte borsten, terwijl echte in zo'n maat veel groter zijn.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh!

Bedankt voor je mening. altijd fijn te weten dat mensen je mening delen, voelt toch wat zekerder aan :-)

Maar qua gevoel bij chirurg ben ik toch nog niet 100% zeker, heb dan ook aanstaande dinsdag een afspraak gemaakt bij Dr Visser in WK.

Hopelijk sluit haar mening er ook bij aan.

Ja terug hangen is het laatste wat ik wil, maar ben ook wel benieuwd wat ze vindt over de techniek tussen de spier. Eens opzoeken hoe het daar zit met de pijn. Ik lees namelijk dat achter zoveel meer pijn doet (op zich niet erg, maar ik zou na een week toch al terug aan de slag moeten...)

Hoe dan ook: wordt vervolgd :-)

Groetjes

Marilyn

Heey

Ik heb ook geen ervaring met lift maar ik sluit me wel aan bij je besluit lift + prothese

Dit geeft hele mooie resultaten!!

Vaak hoor je dan wel dat ze hem achter de spier doen, want krijg je een lift en laat je het voor de spier doen kan het weer sneller gaan hangen en dan wil je niet!!

Ik zelf zou voor lift plus protheses achter de spier geplaatst gaan ;)

Heel veel succes en veel foto's kijken helpt ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je bericht! Haal er veel uit hoor!

Zo wist ik niet dat siliconenborsten een grotere cupmaat nodig hebben dan echt :-)

Wel wennen in het hoofdje dan want zou eigenlijk een C/D willen, maar dan zou ik eigenlijk toch voor meer CC moeten gaan?

Waarom kan er niet gewoon zo een matentabel zijn :-) Zou handig zijn hehe.

En dan die profielkeuze, heb je dat zelf gekozen, want daar ben ik echt nog niet uit... Zie het verschil niet zo goed.

Ja terug hangen is idd het laatste wat ik wil, en mijn pijngrens valt zeer goed mee.

Maar zou na een week terug aan de slag moeten dus toch ook es vragen naar de voordelen/nadelen van tussen de spier.

En dan ook eens kijken hoe dat zit met pijn en dergelijke.

Ach ja we zien wel. Ondertussen dinsdag afspraak gemaakt met Dr Visser. Hopelijk kan zij de verlossende antwoorden geven :-)

En dan eens kijken naar een gepaste datum :-)

Ook bedankt voor de tip van de foto's. Wat ik absoluut niet wil enzo. Zeer goed idee!

Nog eens bedankt!

Marilyn

*** Ik zit nu op een 80E/75F cup. Ik heb ronde prothesen hoog profiel onder de spier 450 cc.

Jeetje, jij hebt ook wat meegemaakt met dat maagbandje zeg... maar t is nu weer helemaal goed neem ik aan? Ik ben al wel een mommy ;-) 39 jaar.

Ik zou ook voor achter de spier gaan ivm het doorhangen. De huid is al uitgerekt geweest, dus gaat nogal snel terug doorhangen met voor de spier plaatsing. Het is wel ff doorzetten, want vond t best wel pijnlijk achter de spier, maar dat is maar een paar dagen, het is het helemaal waard!

Ik heb ook geen foto's gezien van mijn pc zijn werk. Ik heb wel zelf foto's meegenomen met hoe ik het precies graag zou willen. Ook foto's van hoe ik het dus niet wil (laag en plat), daardoor is gekozen voor de hoog profiel, en eigenlijk was half-half afgesproken minimaal 400 cc. maar op de operatietafel heeft ie toch de 450 cc geprobeerd en vond die mooier bij mijn lijf passen, en kwam meer overeen met de foto's die ik had laten zien. Daar ben ik nu echt wel blij om! Want ik heb dan wel een E-F cup, maar dat zou je in t echt niet zeggen hoor. Silliconenborsten hebben een grotere cupmaat nodig dan echte borsten, terwijl echte in zo'n maat veel groter zijn.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ook ik ben na vier kindjes veel bijgekomen en ook terug afgevallen. verschil tussen hoogzwanger en nu is toch wel een 40 kilo. + ook nog eens 4 X 6 maanden borstvoeding

resultaat: theezakjes

ik heb sinds woensdag een borstvergroting zonder lift

ik vind het net mooi dat mijn borsten zelfs onmiddellijk na de vergroting nog altijd een natuurlijke hang hebben. heb ronde prothesen, maar heb nog steeds druppelvormige borsten.

hangt er natuurlijk van af hoe erg de doorzakking is.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.