Ga naar inhoud

Meisje: 1 juli 2011: Dr. Schiettecatte: Velthuis Kliniek:


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben meisje, heb 1 juli een bv gehad 380cc anatomisch achter de spier.

Werk in de horeca, woon samen met mijn vriend. Eindelijk na jaren vol

afschuw toch maar besloten mezelf te verfraaien met een mooi stel boobs.

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey bedankt! wat een warm welkom :) ik zit nu denk ik al 3 a 4 weken op de site,

snap er alleen niet zo veel van, wat ik waar neer moet zetten. Ik heb al wel reacties

geplaatst van hoe het was gegaan. Dus ik ga nog even zoeken :) van waar het eigenlijk

moet :) zit momenteel op dag 12

XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!!

hier even een verslag van mijn ervaring.

Dag 1: 1juli, de dag van de operatie, nog nooit geopereerd geweest dus ik was al een beetje bang voor het infuus.

Dat stelde gelukkig ook niets voor, ik was snel onder zeil, heb ze niet eens horen aftellen, en wakker was ik alweer.

Werd shakie shakie wakker, en ze gaven me een middeltje, waarshcijnlijk gewoons stress, of van de narcose. het

stopte gelukkig snel. Om 9,10 ben ik geholpen en ging pas 4 uur de deur uit haha, jee wat n drama (arme vriend,.. zit de hele middag te wachten naast mijn bed)

De terugweg ging goed, had wel pijn maar ja das geen wonder na zo'n operatie.

Dag 2: moeilijk wakker worden, pijn en misselijk.. dat deed me bijna de das om dacht ik* overgeven was erg pijnlijk en naar. Even gebeld naar de kliniek en de

drains mochten er uit zeiden ze, aangekomen mocht het weer niet. Toch blij dat ze het inderdaad niet had gedaan want er kwam nog best wat bloed uit. Anders

zou dat allemaal in mijn borsten komen zei ze. Wel alvast tape eraf gehaald, begon een beetje te irriteren. Scheelt toch weer wat.

Ook weer heel lekker geslapen. (op mijn rug :S)

Dag 3: de dag dat er 1 drain uit zou mogen, maar ben blij dat ik dat toch nog niet had gedaan. Even een rustige zondag, wel veel pijn met uit bed komen enzo.

Maar die borstspieren leer je met de dag een beetje te ontwijken plus dat de pijn elke dag al aanzienlijk minder is.

Dag 4: haha,. jee wat was ik bang voor die drains. Ook gewoon een eng idee dat ze ze er zo gewoon uit trekken. Even inademen en bij het uitademen gingen ze

eruit.. wat een apart gevoel. Maar echt pijn deed het niet,... wat een opluchting!! Heerlijk, en voel me weer zo vrij als een vogeltje, elke keer die dingen achter je

aanslepen is ook niet echt praktisch. Deze dag heb ik besloten 1 pijnstiller te laten liggen, ik was zo beroerd en de misselijkheid bleef weg! Heerlijk! :D

Dag 5: Uit bed komen lukt me nog niet echt,. en is ook nog erg pijnlijk. Maar we zowaar weer naar de wc geweest haha,. en waar ik bang voor was valt weer mee,

kon mezelf goed helpen op de wc,.. Vriendje ook weer blij :P. De pijn veranderd elk uur zo'n beetje, dan weer steken en dan weer waar de drains zaten,,. echt

een genezingsproces. Durfde me eindelijk te douchen, ben er maar bij gaan zitten wat ze ook adviseerden. Had gelukkig hulp :)

Dag 6: Ik lig nog lekker op mijn rug te slapen. Gek genoeg kan ik nog geen zin krijgen om vanalles te gaan passen, komt vast wel als ik me beter voel.

De dagen daarop tot dag 12: Op mijn rug liggen wordt al lichtelijk vervelend, om 04:00 klokslag wakker,.. kan er inmiddels zelf uitkomen, niet zonder pijn maar

het gaat me goed af. Dus om 04:00 ga ik even een beetje lopen zet nog wat kussens erbij op bed en probeer weer te slapen. De laatste pijnstiller die ik heb gekregen

was op dus denk dat ik daarom zo slecht slaap. Dat was ook een rustgevend pilletje,. Inmiddels bikini gepast,... en die pas ik niet meer :( op naar een nieuwe :D

mijn rug begint wel lichtelijk te irriteren,... jee ik heb het gevoel dat ik aan het doorzakken ben pff..

Dag 12: Vriendinnen lekker langs geweest en ik heb echt een goede dag. Ze vonden eht allemaal mooi :D en twas erg gezellig.

De rest vertel ik later!

Nog geen 1 moment van spijt gehad! Heerlijk.

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Meisje,

Ik lees dat jij drie weken geleden in de Velthuis kliniek in Velp bent geopereerd door dokter Schiettecatte. Ik sta zelf gepland voor een borstvergroting bij hem, op 12 augustus. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar ben wel een beetje bang voor de operatie zelf.. wat nou als er iets mis gaat.. Dus ik vroeg me af of je mij misschien iets meer kon vertellen over jouw ervaring met dokter Schiettecatte? En ik las dat bij jou de volgende dag de drains er al uit mochten? Mij was verteld dat dat pas op maandag zou kunnen (terwijl ik op een vrijdag geopereerd ga worden).

Ik hoop iets van je te horen!

Groetjes Fietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.