Ga naar inhoud

Girltalk : 5 juli 2011 : Dr. Jansen : Jansen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hai meiden

Hierbij wil ik wat veranderingen met jullie delen schrik niet......... :blink:

Maar het gaat er van komen per woensdag 7 september ga ik (WAARSCHIJNLIJK)

tussen aanhalings tekens weer aan het werk..

Zoals jullie uit mijn ander topic hebben vernomen ben ik dat sind 2010 kwijt geraakt (werk).

Vandaag kreeg ik van een uitzendbureau het telefoontje dat ik bij het betrefende bedrijf moet komen om de computers die in een truck zitten te leren kennen

Als het goed is volgende week 1 en 2 september mocht het niet zo zijn dan deed men geen uitnodiging toch..

Ben er wel heel blij mee al is het waarschijnlijk maar voor 6 maanden maar wie weet wat dan voor mij de toekomst gaat brengen.

Het betreft wel dag en nacht werk dus zal even wennen zijn na 1jaar thuis zitten .

Maar ga me vast en zeker voor 150 procent inzetten en mezelf nog maar eens bewijzen in die harde mannen wereld..

Alhoewel ik wel altijd een slag om de arm houd in mijn eigen voordeel heb teveel geleerd hoe beloftes die gedaan of gezegd worden ineens niet meer belangrijk zijn..

Dus lieve lieve meiden als jullie ineens vernemen heeeee waar is Simone tja werken

Zal dus dit forum door de week zoals nu wel gaan missen.

Maarja dan heb ik toch de weekende nog om jullie bij te houden..

Snik Snik Snik veel liefs xxx simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi simone,

lees nu net pas je verhaal...pff jeetje zeg ik neem mijn petje voor je af hoor je hebt al veel voor je kiezen gehad zeg en danooknog mensen om je heen verliezen ..lijkt me niet

echt heel erg makkelijk allemaal....maar heel fijn voor je dat alles zowat achter de rug is voor je ...nu nog lekker genieten van je vrouw zijn...leuk trouwens dat je ook in etten-leur woont...woon er ook (hihihih) ( kunnen mischien wel een keer lekker samen bh's scoren hahhaahah)

mag ik vragen op welke maat je nu bent uitgekomen?

heel veel plezier hier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb het een beetje gevolgd dat je zo lief met Aardbeitje meegeweest bent, 2 keer, echt superlief. Vind t ook erg interessant om je hele verhaal zo te lezen. Hopelijk gaat de job door, ik duim ervoor! Ik ben trouwens in Etten-Leur geboren, en heb er gewoont tot mijn 19e. Vind het nu soms nog wel leuk om naar het Winkelcentrum te gaan.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai lieve meiden.

Hier ben ik weer.

Graag wil ik weer een change of live mededelen hihi..

WAT nou op 25 aug had ik gepost dat ik weer zou gaan werken (waarschijnlijk) dat gaat niet door.

Waarom niet....? nou voor mij was het zeeeer belangrijk om aan een nieuwe job te beginnen met mijn nieuwe identiteid.

Nu heeft een rechter te breda besloten om wel mijn GBA gegevens(gemeente) aan te passen

Yes super eindelijk denk je dan.

Maar niets is minder waar...

Die ei@#$%^&l heeft er een hogerberoeps periode van 3 maanden boven op gezet dat houd in als iemand dat weet (van dat beroep) dan kan die persoon mijn leven nog dermate gaan verzieken zodat ik voorlopig nog geen toekomst heb.

Voor mij waren/was mijn nieuwe ikke zeer belangrijk en een vereiste (voor mezelf) voordat ik een nieuwe baan zou aanvaarden

Daar ik in het verleden heel veel problemen heb gehad op mijn werk met mijn id /paspoort enzovoort.

Mijn eigen veiligheid stond op een ..punt uit...

Alles had precies geklopt maar die rechter vond dat een noodzakelijk iets want misschien dat ik daar wel niet goed over heb....... NAGEDACHT......

Nee heb dat traject van 4 jaar doorlopen omdat ik met mezelf geen raad wist de .m..........kukkel dat hij is.

Zelfs mijn advocate zij onvoorstelbaar dat hij zoiets kon doen ze heeft/had het nog nooit meegemaakt..

Het ergste is zij kan er niets aan doen ze zij nog had je in amsterdam gewoont had ik veel meer mogelijk heden gehad..

Ook in nederland verschilt de rechtsgang afhankelijk van waar je woont..

Zo zie je maar hoe weer een persoon je het leven zo moeilijk kan maken zodat je leven weer terug in dat ........DIEPE DAL..... is gesmeten waar je net uit gekrabbelt bent.

Dus voor mij heeft dat als gevolg dat ik WAARSCHIJNLIJK pas eind dit jaar met mijn nieuwe identiteid kan gaan leven weer een bijna een half verder..

Ik wilde heel graag aan het werk had al werk en nu doet een rechter zoiets en dan zeggen ze de mensen willen niet werken..

Heb hier weer over moeten huilen en met veel mensen over gepraat (ook aardbeitje) en zeggen allemaal..

KIES VOOR JEZELF JIJ BENT WAT TELD. wat vinden jullie meiden..

Liefs Simone..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid wat een verhaal weer, 't is toch van de zotte dat dit hier zomaar kan zeg!

Echt ongelofelijk, wat een belachelijke gang van zaken.

Kan me voorstellen dat dit knap waardeloos is en dat je leven daardoor weer op pauze wordt gezet terwijl je zo ontzettend graag verder wil!

Maar meis, denk goed aan jezelf en probeer nog even vol te houden. Jijzelf bent het belangrijkste hoor! Goed voor je zelf zorgen en alleen doen waar jij je goed en fijn bij voelt.

Zou willen dat we wat meer voor je konden betekenen, helaas kunnen we je alleen steun bieden en een luisterend oor.

Meid, je bent nu al zo ver gekomen... je wordt enorm op de proef gesteld maar uiteindelijk ga je het winnen hoor!!!!!

Dikke knuffel.

Sammammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Simone,

Hier schrik ik echt van! Wat een discriminatie :145::77: !

Dacht dat we in een redelijk open minded land leven, maar dat is in jouw verhalen ver te zoeken.

Vind het ongelofelijk stoer dat je al zover bent gekomen! Jij komt er wel, laat je niet door zo'n rechter kisten :91: .

Ze hebben geen idee waarover ze praatten! Ze kunnen je maken en breken.

Zonde van deze baan, maar je moet echt voor jezelf kiezen nu, er komt vast en zeker wat nieuws op je pad :71: !

Gelukkig kun je hier je verhaal kwijt!

Simone jij bent een ontzettende lieverd! Twijvel nooit aan jezelf!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai lieve meiden.

Dit is het laatste wat ik hier post..

Waarom......? er zijn wat dingen voor gevallen waar niemand hier ook

maar iets aan kan doen

Gewoon weg mijn eigen stomme fout..

Alles heb ik verwijderd foto,s profiel en heb tevens ook verzoek ingediend

bij admintje om account te wissen..

Ik hoop dat jullie er begrip voor kunnen op brengen.

En wil jullie toch zeker bedanken voor de leuke doch korte tijd op het BV forum

Ook jullie reacties waren super..

Meiden nogmaals het gaat jullie goed allemaal en geniet ervan..

Heeeel veeeel liefs Simone xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Meid

Weet niet wat er precies is voorgevallen, maar gezien je een na laatste post in dit topic kan iedereen het hier ook vast wel begrijpen natuurlijk!!

Sjongejonge dat rechtssysteem hier ook!! :145:

Wat jammer meid!! Je gaat hier wel gemist worden denk ik zo hoor! :)

Geniet van je mooie boobs en natuurlijk je vrouw zijn en ik wens je het allerrrbeste toe dat heb je ook wel verdient :116:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.