Ga naar inhoud

Stefanie : 26 augustus 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Bedankt dames!

Vandaag zijn de drains verwijderd door de huisarts, dat voelde wel ff gemeen! Maar goed voor je het weet is het voorbij. Links zit nog steeds meer zwelling dan rechts

en dit voelt ook irritant aan. Zo'n doof en stuwend gevoel, niet erg prettig. Aan beide borsten lekt nog wat wondvocht bij het litteken, rechts bij het litteken wat horizontaal onder de borst loopt en links bij het verticale litteken. Vind ik wel een beangstigend idee, zat het bij jullie allemaal meteen dicht?

Woensdag ga ik op controle, dus dan hoor ik wat de arts ervan vind..

Liefs..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie keet!

Morgen de eerste controle. Het begint allemaal erg te jeuken nou brrr heel irritant. Links heeft een vervelend doof gevoel, net of je tepel dubbel zit maar je er niks aan kunt doen, ik hoop dat dit snel anders wordt. We zullen het morgen horen. Ik heb inmiddels ook foto's in een album gezet, link in mijn onderschrift, ww per pb!

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben er echt heel erg blij mee en vind het boven verwachting mooi. De littekens storen me ook totaal niet, ik kijk alleen maar naar de vorm en stevigheid! Ze zullen natuurlijk nog wat veranderen kwa vorm maar ik ben happy! :1boobs:

Gisteren op 1e controle geweest. Dr. van Selms was erg tevreden, wondjes helen mooi. Nog 10 dagen de tape erop laten en als alles dan goed is dan mag ik gaan smeren met een creme. Hier en daar lekt er nog wel wat maar ik hoop dat dit snel dicht gaat. Verder vooral last van jeeeuuuheuuuk... :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stefanie,

ja hoe herkenbaar joh; ik kijk ook naar de vorm en de stevigheid! We doen het eigenlijk harstikke goed!

Ik hou mezelf de hele tijd voor dat het resultaat pas met een maand of 3 a 6 te zien is, en dat we het dus eigenlijk al zo harstikke goed doen:

we zijn net dagen/weken po, en nu alzo'n mooi resultaat!! :136:

En die jeuk! Oja wat een drama, ik werd er gek van! Bij de eerste keer op controle bij de verpleegkundige heb ik dit ook gemeld en toen heeft zij

alle tape eraf gehaald. Hallelujah! Wat een opluchting, bij mij was de jeuk dus van de tape! Op de plekken waar toen (door lekken wondvocht enzo)

nog wel iets op moest zitten, heeft ze toen een gaasje gelegd. De ultra-strakke bh hield dat welop zn plaats. Misschien ook wat voor jou?

suc6 & lfs, Keet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stefanie,

ja hoe herkenbaar joh; ik kijk ook naar de vorm en de stevigheid! We doen het eigenlijk harstikke goed!

Ik hou mezelf de hele tijd voor dat het resultaat pas met een maand of 3 a 6 te zien is, en dat we het dus eigenlijk al zo harstikke goed doen:

we zijn net dagen/weken po, en nu alzo'n mooi resultaat!! :136:

En die jeuk! Oja wat een drama, ik werd er gek van! Bij de eerste keer op controle bij de verpleegkundige heb ik dit ook gemeld en toen heeft zij

alle tape eraf gehaald. Hallelujah! Wat een opluchting, bij mij was de jeuk dus van de tape! Op de plekken waar toen (door lekken wondvocht enzo)

nog wel iets op moest zitten, heeft ze toen een gaasje gelegd. De ultra-strakke bh hield dat welop zn plaats. Misschien ook wat voor jou?

suc6 & lfs, Keet

Ik heb nu ook zo'n aabra of hoe je het ook noemt, zo'n sport hemdje achtige bh onder mijn sportbh. Dat scheelt ook al veel moet ik zeggen! Ik had ook veel last van de naden van de sportbh dus dat is nu wel beter.

Lfs Stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.