Ga naar inhoud

Wat trek je aan naar de operatie?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik lees al een tijd mee op het forum, heb ook een eigen topic, maar die is niet zo actief.

Aanstaande vrijdag krijg ik mijn borstvergroting!!!!! Whieieiehoeoeoe spannend!

Ik vroeg me af wat handig is om aan te trekken naar de kliniek?

En hebben jullie nog meer tips voor de dag zelf?

Liefs van Bente

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had een lekker huispak aangedaan en voor de zekeheid een wijd shirtje meegenomen voor na de operatie.

gewoon iets aan doen waar jij je lekker in voelt en wat je makkelijk aan kan krijgen.

succes alvast vrijdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een snelle reacties, leuk!

Ik ben inderdaad ook van plan om iets makkelijks aan te trekken.

Ik heb gister twee sportbh's gekocht: 75C en 75D. Ben heel benieuwd welke ik dan aan kan.

Hangt er denk ik ook vanaf of ik 290cc of 335cc krijg. Dat wordt waarschijnlijk pas tijdens de operatie bepaald...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe ook mn lekkere huispak aan en een los hemdje eronder.

Slippertjes inderdaad ook!

Ik ben nog wel aan het twijfelen over mn piercing... Die doe ik thuis al uit en dan in mn tas denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe ook mn lekkere huispak aan en een los hemdje eronder.

Slippertjes inderdaad ook!

Ik ben nog wel aan het twijfelen over mn piercing... Die doe ik thuis al uit en dan in mn tas denk ik.

Jij bent al bijna aan de beurt, spannend he?!

Waar heb je een piercing? Ik zou 'm inderdaad thuis uit doen (dan weet je zeker dat je dat niet meer vergeet) en dan na de operatie er weer in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maandag!!

Ik heb een clithoodpiercing (intiem piercing) dus indoen na de operatie is niet heel fijn... Vriendje zal 'm in moeten doen en ik denk dat het thuis wel het fijnst is, maar we zien wel... hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik had gewoon een spijkerbroek en shirt aangedaan er naar toe.

maar voor erna een blouse mee genomen . het liefst neem je iets mee wat niet over je hoofd aan hoeft + slippers om op te lopen (ook fijn richting ok)

en had ook in plaats van string een boxertje aangedaan lig je ook niet zo in je blote billen op de ok tafel :P

voor de terugweg een flesje cola en dectrose is ook een aanrader

succes

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had toen ik aankwam in het zh een spijkerbroek aan met een shirtje en bodywarmer.

Was toen nog geen lid van dit forum dus had geen idee wat ik aan moest doen en wat handig was.

Toen ik de volgende dag naar huis mocht had ik een trainingsbroek aan met mn pyjama jasje :blush: en mn bodywarmer eroverheen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een wijd hemd met knopen en een los makkelijk optrekbare joggingbroek mee , ik zag er echt niet uit maar was wel blij, want kon mijn armen en lichaam echt bijna niet bewegen na de operatie dus was wel blij dat ik kledij mee had die makkelijk aankon.

Een kussen voor in de auto op weg terug kan de terugrit ook veel aangenamer maken.

Succes met je operatie!

Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon echt helemaal nix,stierf t af van de pijn :122:

me man moest me helpen samen met de verpleegster me jeans aan te trekken en ik had gelukkig een vestje aan met hemdje eronder,me boobs waren mega opgezwollen,en was zo blij dat ik een vest had ,scheelde een hoop gedoe,

wil die pijn nooit meer meemaken,pff.

maar goed daar ging t niet over lol.:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een trainingspak en slippers aan... lekker makkelijk.

Misschien ook wel handig: een gewone onderbroek ipv een string.

Je krijgt zo'n operatieschort aan en die zijn aan de achterkant open en anders loop je in je blote kont door de gangen. :rolleyes:

Mijn tongpiercing had ik verwisseld voor een plastic staafje.. mijn navelpiercing moest er uit en kon wel ff uit blijven. Zo lang duurde de operatie niet.

Hoop dat je er wat aan hebt

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.