Ga naar inhoud

Richelle : 1 juli 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Vorige week vrijdag ben ik geopereerd. Ik had voorheen een a-cupje en heb 460cc anatomisch (Cereform) dual plane gekregen. De dag van de operatie is me erg meegevallen: ik was niet nerveus en heb weinig pijn gehad. De dagen na de operatie vond/vind ik veel zwaarder. Uit bed komen is een ramp, ik heb nog best veel pijn, ik kan bijna niks, de bh en elastische band are killing me.. Het zal de komende weken allemaal wel beter worden, maar op dit moment voel ik me nog erg gehandicapt.

Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst m'n bh uitgehad. Qua genezing ziet het er volgens mij al redelijk goed uit. Ik schrok echter wel een beetje van de vorm en stand van m'n borsten. Toen ik in de spiegel keek voelde ik me net een soort bodybuilder met een probleem.. Ik vind de vorm van m'n borsten - op dit moment - niet natuurlijk. Alles zit erg strak, te hoog en voor m'n gevoel ook teveel naar de zijkanten met relatief veel ruimte in het midden. Ook heb ik aan de bovenkant bolling, maar ik las dat dat zwelling kan zijn.

Ik weet dat de borsten vooral tijdens de eerste 4 weken indalen, maar als ik nu naar mijn borsten kijk dan vraag ik me af hoe dit ooit goed moet gaan komen? Ik weet niet hoe vaak het voor komt dat de borsten kort na de operatie nog 'niet goed' zijn? Ik ben gewoon bang dat ze blijven zoals ze nu zijn.. Wie herkent dit? Ik heb totaal geen reden om aan mijn chirurg te twijfelen en volgende week wanneer de hechtingen eruit worden gehaald kan ik mijn bezorgdheid kenbaar maken, maar op dit moment zou ik graag van jullie willen weten hoe vaak het voorkomt dat de borsten kort na de operatie nog een beetje 'raar' zijn en hoe vaak en na hoe lang dat uiteindelijk toch nog goed komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

ja ik heb het ook hoor.

Ik heb er 415CC ingekregen, en er zat 175CC in. (wissel)

Maar toen ik in de spiegel keek, dacht ik precies hetzelfde.

Ik kijk nu wel 3x per dag of ze al veranderd zijn hahaha, maar dat gaat natuurlijk niet zo snel.

Ik zeg ook altijd: Mijn borsten mogen elkaar niet, want ze staan zover uit elkaar, maarja dat is de natuurlijke vorm nou eenmaal en dat veranderd niet met een BV.

Dus dat heb ik nu ook, ze staan best uit elkaar, nog hoog en aan de onderkant nog niet mooi rond, maar een beetje recht (snap je wat ik bedoel).

Maar ik heb het volste vertrouwen erin dat het allemaal goed komt, en maak mij er ook totaal niet druk om.

Komt allemaal goed, GEDULD moeten we hebben.

Groeten Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb het ook hoor.

Ik heb er 415CC ingekregen, en er zat 175CC in. (wissel)

Maar toen ik in de spiegel keek, dacht ik precies hetzelfde.

Ik kijk nu wel 3x per dag of ze al veranderd zijn hahaha, maar dat gaat natuurlijk niet zo snel.

Ik zeg ook altijd: Mijn borsten mogen elkaar niet, want ze staan zover uit elkaar, maarja dat is de natuurlijke vorm nou eenmaal en dat veranderd niet met een BV.

Dus dat heb ik nu ook, ze staan best uit elkaar, nog hoog en aan de onderkant nog niet mooi rond, maar een beetje recht (snap je wat ik bedoel).

Maar ik heb het volste vertrouwen erin dat het allemaal goed komt, en maak mij er ook totaal niet druk om.

Komt allemaal goed, GEDULD moeten we hebben.

Groeten Diesel.

Hi Diesel,

Wanneer was jouw operatie?

Ik begrijp wat je bedoelt ja met dat je de onderkant nog een beetje recht vindt.

Ik had het over de vorm/stand met m'n vriendin die een paar dagen geleden m'n borsten gezien heeft en zij vind ze juist al heel mooi. Ze vind dat ze nog wel wat moeten zakken maar ze vind de vorm niet raar en ze vind ze ook niet te wijd uit elkaar staan. Misschien kijken we zelf te kritisch of zien we het net wat anders omdat we er lichamelijk ook nog van alles bij voelen? Je hebt soieso gelijk, we moeten geduld hebben. Ik ga proberen me geen zorgen meer te maken.

Succes met je herstel. Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatie was pas 2 dagen geleden hoor.

Oh zo kort geleden. Sterkte dan he.

Trouwens, omdat ik van die striemen/korsten op m'n lijf heb door het schuren van de bh draag ik sinds vandaag een dun shirtje onder m'n bh. Als ik mezelf (boobs!) zo in de spiegel zie met dat shirtje aan dan denk ik wow.. Dat ziet er echt al heel goed uit, zelfs met die lompe bh aan haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej meid...

klinkt ZEEER bekend haha ik ben 11 dagen geleden bij accz geholpen door dr kruppa, en bij mij is er 1 gezwollen en zit hoog en de ander lijkt al veel beter....is allemaal normaal hoor haha ook ik vind dit soms best eng haha :P

dit kan wel wat weken duren voordat t beetje gaat zakken enzo....dus idd GEDULD hebben pfff moeilijk is dat he!?

op welke cup wou je graag uitkomen dan?? ik heb zelf 380cc anatomisch gekregen van een Acup naar ik wou een Ccup...dus nog ff afwachten wat t precies worden gaat he :P

ga je ook fotos plaatsen??

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde. Ik heb woensdag een BV gehad en gisteren keek ik in de spiegel en het viel mij op dat mijn borsten ook wat uit elkaar stonden. Toevallig belde ik vandaag de kliniek op met een vraag over mijn sport bh en ik hoorde dat ik zo min mogelijk ruimte tussen mijn borsten moest creëren en de borsten wat tegen elkaar moest duwen in de sport bh. Ik heb gelijk mijn sport bh strakker gezet en het voelt nu ook gelijk beter qua lopen. Dus het zal over een paar weken wel goed komen. Spannend! Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Richelle,

Ik ben ook door van Onselen geopereerd en ben nu bijna 3 weken PO maar mijn borsten zitten nog heel hoog en strak, ze zien echt onnatuurlijk uit. Ze hebben veel tijd nodig om de juiste plek te vinden :) . Een vriendien van mij zei dat bij haar het al 6 maanden heeft geduurd. Geduld geduld hehe ik haat het woord.

Succes met je herstel!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ook ik ben door van onselen geholpen ACCZ. Ook bijna 3 weken PO. Mijn borsten zijn ook nog opgezwollen en hard en zitten wat hoog. Het heeft allemaal tijd nodig. Ik lees hier overal dat het wel een jaar kan duren voordat het echt allemaal op zijn plek zit. Het is echt een kwestie van geduld. Helaas!! Heb je eindelijk boobs, duurt het nog weer even voor je er kan van genieten!

Ik ben trouwens wel ontzettend blij met mijn boobs. Ik vind ze mooi :rolleyes: hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej meid...

klinkt ZEEER bekend haha ik ben 11 dagen geleden bij accz geholpen door dr kruppa, en bij mij is er 1 gezwollen en zit hoog en de ander lijkt al veel beter....is allemaal normaal hoor haha ook ik vind dit soms best eng haha :P

dit kan wel wat weken duren voordat t beetje gaat zakken enzo....dus idd GEDULD hebben pfff moeilijk is dat he!?

op welke cup wou je graag uitkomen dan?? ik heb zelf 380cc anatomisch gekregen van een Acup naar ik wou een Ccup...dus nog ff afwachten wat t precies worden gaat he :P

ga je ook fotos plaatsen??

liefs

Haha ja eng inderdaad. Ik wilde op een d cup of volle c cup uitkomen. Ik heb geen idee welke cupmaat ik nu heb, maar als ik het goed begrepen heb kan de grootte ook best nog wat veranderen de eerste tijd. In de bh van de kliniek staat c, maar ik las ergens dat die maat van de bh van de kliniek niet alles zegt.

Geduld opbrengen is moeilijk ja, maar we zullen wel moeten he :)

Ik weet nog niet of ik fotos ga plaatsen. Is daar een gallery voor hier? Het zal nog wel een paar weekjes duren voordat ik eraan toe ben om m'n boobs te fotograferen. Heb jij al foto's geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja eng inderdaad. Ik wilde op een d cup of volle c cup uitkomen. Ik heb geen idee welke cupmaat ik nu heb, maar als ik het goed begrepen heb kan de grootte ook best nog wat veranderen de eerste tijd. In de bh van de kliniek staat c, maar ik las ergens dat die maat van de bh van de kliniek niet alles zegt.

Geduld opbrengen is moeilijk ja, maar we zullen wel moeten he :)

Ik weet nog niet of ik fotos ga plaatsen. Is daar een gallery voor hier? Het zal nog wel een paar weekjes duren voordat ik eraan toe ben om m'n boobs te fotograferen. Heb jij al foto's geplaatst?

ok ja ik heb ook kliniekbh c maar ik wil volgende week tog stiekem wel ff een gewone bh passen hoor :P en idd de grootte kan ook nog veranderen ja, geduld is vrij irritant haha kan niet snel genoeg gaan ja...

als je profiel bewerken doet kun je galerij klikken en dan fotos plaatsen, je kan het ook zo instellen dat alleen vrienden het mogen zien,dan kan niet iedereen ze bekijken ;)

ik heb wel fotos geplaatst ja,kijk maar s ff hihi :P

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ik ben daarnet toch geschrokken zeg. Ik stond in de badkamer, had m'n bh uitgedaan omdat ik wilde gaan douchen, zie ik opeens allemaal rood vocht op m'n been druppen. Het kwam uit de wond onder m'n linkerborst. Het was behoorlijk veel en stopte niet snel. Toen het eenmaal minder was geworden heb ik mezelf een beetje afgespoeld en met een handdoek tegen m'n lichaam aan omdat ik nog na-lekte heb ik de kliniek gebeld. Degene die ik aan de lijn had wist er niks vanaf dus zou ik binnen 5 minuten teruggebeld worden. Wachten, wachten, nog een beetje trillend op m'n benen, na 25 minuten wachten en lekken dacht ik ik bel zelf maar weer.. Wondvocht dacht degene die ik aan de lijn had. Dat vermoeden had ik zelf ook al. Het was/is roodachtig en wat slijmachtig. Als het erger zou worden moest ik terugbellen. Ik heb nu nog steeds af en toe wat wondvocht, maar zoveel als toen het begon is het niet. Ik zit nog wel met een handdoekje.

Die linkerwond ziet er nog helemaal niet goed uit. De rechterwond was vanaf het begin af aan al veel mooier. Gisteren zag ik rond de tape op de linkerwond een roodheid op m'n huid die ik eerder niet gezien had, dus ik was bang voor een ontsteking. Ik gaf dat ook aan aan de telefoon maar ze zei dat als het echt ontstoken zou zijn dat ik dan ook koorts zou hebben en dat heb ik niet. Misschien kwam de roodheid doordat de wond op springen stond door het wondvocht dat eruit moest/moet. Volgens mij zit er nog veel meer wondvocht aan de linkerkant wat er nog uit moet of in ieder geval is m'n linkerborst meer gezwollen.

Zaterdag heb ik m'n controle maar ze zei dat ik er rekening mee moet houden dat de hechtingen er nog niet uit mogen omdat als er wondvocht uitkomt dit betekent dat de wond nog niet dicht is.

Oja en die band die ga ik dus echt even nietttttt dragen. Ik heb 'm gisterenavond al afgedaan omdat ik zo'n pijn had aan die linkerwond en zonder die band was het wel te doen. Als ik nu die band omdoe dan loop ik volgens mij helemaal leeg. Of is dat juist de bedoeling? Wel lastig hoor dat het contact met de kliniek per telefoon is en dat je niet zomaar een dokter kunt zien.

Hebben anderen hier iets dergelijks meegemaakt?

De andere reacties ga ik nog op reageren ladies, maar nu even niet want ik ga nog wat bekomen van de schrik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah, wat vervelend voor je.

Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.

Maar was de wond nog niet dicht? Of is hij weer opengegaan?

Ik heb er geen ervaring mee, maar wens je het allerbeste.

Sterkte verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien was de wond redelijk dicht, maar is er teveel druk op komen te staan door het wondvocht. Er komt nu nog steeds af en toe wondvocht uit, maar na bijna 4 uur zonder bh vond ik het toch weer tijd worden om die aan te trekken. Ik heb er wel een keukenpapiertje tussen gedaan. Iets beters kon ik niet verzinnen. M'n linkerborst voelt nu meteen wat minder gespannen dan eerst. Ik hoop maar dat dat verlies van het wondvocht ergens goed voor is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor het slapen gaan nog wel ff kijken ja.

Heb je pijn?

Oke Diesel dan doe ik dat. Ben wel een beetje bang dat er weer een hele vloedgolf uitkomt (vanmiddag gebeurde het ook vlak nadat ik m'n bh had uitgedaan).

Met bh aan nu is het wel ietsje pijnlijker dan zonder bh vanmiddag, maar ik had eigenlijk meer pijn toen het wondvocht er nog in zat. Er zal wel een hoop druk vanaf zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd wat ze zeggen zaterdag. Is van onselen er dan zelf?

Van Onselen zei vlak na m'n operatie dat 'ie er zou zijn as zaterdag, maar aan de telefoon vanmiddag werd gezegd dat Kruppa er is.

Ik ben ook benieuwd wat ze zeggen zaterdag. Ik verwacht niet dat de hechtingen eruit mogen. Beetje balen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het meeste er wel uit nu.

Ja, ik hoop het Diesel. Er is echt veel uit gekomen. Meestal denk je bij wondvocht aan een paar druppeltjes (ik tenminste wel), maar dit was echt m'n hele onderlichaam en hele badkamervloer onder en nog een paar uur nalekken. Ik heb 2 grote handdoeken gebruikt om mee te deppen.. Brr echt doodeng. Ik ben wel blij dat ik thuis was toen het gebeurde.. Stel je voor zeg, in de supermarkt ofzo, en dan een hele plas 'bloed' om me heen.. Horror..

Ik snap nu in ieder geval wel waarom m'n linkerboob groter was dan m'n rechter hehe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat ik zou flauwvallen hahaha, ik ben zo een held wat dat betreft.

Dus ik kan het me heel goed voorstellen hoor.

Normaal gesproken zou dit via een drain eruit komen, heb jij die gehad?

Ik niet, vond ik best wel raar, bij mijn 1e borstvergroting lag ik de hele dag in het ziekenhuis met drains, en toen kwam er best veel uit.

Dus ik vraag me af waar het nu allemaal is gebleven bij mij.

Misschien wordt het wel opgenomen door ons lichaam, ik weet het eigenlijk niet.

En dat bij jou om de een of andere reden het toch nog uit je borst kwam.

Ik zit een beetje hardop te denken hoor, ben natuurlijk ook maar een leek.

Sterkte verder.

Doeiiiiii Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou ik viel ook bijna flauw hoor, maar gelukkig toch net niet. In plaats daarvan heb ik een paar minuten half apatisch half paranoia mezelf af staan vragen wat ik in godsnaam moest doen terwijl dat vocht allemaal uit me liep.

Ik heb ook geen drain gehad nee, maar achteraf gezien had ik die best kunnen gebruiken denk ik hehe. Ik snap ook niet waarom de een wel een drain krijgt en de ander niet en waar dat wondvocht blijft als het er niet net als bij mij vanzelf uitloopt. Bij mij was het teveel om binnen te blijven denk ik. Het stond gewoon op springen. Als ik nu aan m'n borsten voel dan is de linker toch nog groter en meer gespannen dan de rechter, dus ik kijk er niet van op als ik morgen (of eerder) weer zo'n horror episode meemaak. Brrr..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.