Ga naar inhoud

Cloontje: 7 november 2011 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal !

Ik ben Cloontje, ik ben 1.73m en weeg 58 kilo. Ik heb altijd al wat hangene borsten gehad en ben afgevallen waardoor ik van een C naar een slappe B ben gegaan.

Ik wil al jaren een borstvergroting/versteviging, en dit jaar op 7 november gaat het eindelijk gebeuren !

1 Juli had ik mijn consult bij dr Plovier in BeClinic te Overijsse. BeClinic is erg mooi, en hele aardige mensen. Ik was wat laat door de file, maar het was geen probleem

ik kon gewoon plaatsnemen in de lounge en kreeg wat te drinken.

Toen ik aan de beurt was vroeg hij aan mij wat mijn wensen waren. Toen heeft hij even gekeken en gemeten. Hij zei dat het geen probleem was om ze te verstevigen met enkel siliconen.

Na afloop de datum geprikt. Ik kon eerder geholpen worden, maar heb zelf voor november gekozen. 7 November om 12:00 uur ben ik aan de beurt.

Er gaat ongeveer 350 cc in (rond) en dan krijg ik een natuurlijke volle D. Via een snede in de borstplooi wordt ie ingebracht, half achter de borstspier.

Dit kan wel veel pijn doen achteraf, vertelde hij.

Spannendd !

Groetjes, Cloontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cloontje !!

Gefeliciteerd met je datum! :43:

Ook wel fijn om in de winter te worden geholpen, hoef je in ieder geval je kliniek bh niet te verbergen

en je hoeft niet weer een hele zomer te wachten om te showen in bikini's :D

Ik ben zelf ook door dr.Plovier geholpen en ook zeer tevreden!!

Weet zeker dat hij er iets moois van zal maken!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik ook een onwijs tevreden patient vn dr plovier nu 1 week geleden geopereerd! je bent daar in super goede handen hoor!

en wat de pijn betreft, ik heb vanaf dag 1 geen pijn gehad en heb ze achter de spier, maar als je pijnstillers goed neemt gaat het je vast meevallen!

als je nog ideeeen wilt of vragen hebt kun je me pb sturen :)

succes met aftellen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames ! Sorry ik lees nu pas dat er hier gereageerd had, ik dacht dat ik een mailtje zou krijgen bij reactie maar die heb ik niet gehad haha

Allemaal bedankt voor de reacties

Pinki heeft inmiddels haar nieuwe :1big_boobs: al ! =D

Rox89 ik heb nog wel een paar vragen dus ik stuur je even een pb ! Dank je wel !

Ik ben inderdaad blij dat ik in de winter geholpen word, al kan ik niet wachten. nog 117 dagen te gaan haha

mii18 ik vind jouw borsten zo mooi! Al vind ik ze voor mezelf iets te groot, ik zou graag een volle D willen maar zit toch te twijfelen of ik dan niet later toch groter had gewild haha

Ben op zoek naar foto's maar vind het zo lastig omdat ik redelijk slappe B heb..

Liefs, Cloontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi thanks voor het compliment!

Maar mijn borsten zijn in principe een volle D, tenminste als je kijkt naar de maat.

In het echt vind ik ze dus kleiner lijken als een E..

Ben van mening dat je altijd ietsje meer cc moet nemen dan je denkt dat bij je past.

Want het went zo snel en t lijkt allemaal snel klein..

Zelfs ik vind me boobs nu te klein... :P

Dus denk er goed overna!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa precies dat dacht ik ook ! Ik neem in ieder geval een foto van jouw mee =D

En toen ik die 350 cc in mijn handen had, dacht ik al is dit het haha

Ik wil echt stevigere borsten, dus dan zal er ook wel wat in moeten.

Enige is dat de cc's bij iedereen anders valt.. Mijn vriend is bang dat ze té worden als er meer in gaat.

Ach, ik vertrouw op dr Plovier en zal ook wel aangeven dat ze eventueel wat groter mogen.

Bij mij heeft hij trouwens niets gezegd over profile.. Dus dat zal ik voor de operatie nog wel even vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja ik denk dat alle vriendjes dat hebben :P

Die zijn gewoon beetje bang dat we te grote boobs krijgen en veel aandacht krijgen voor mannen denk ik!

Maar je moet toch doen wat je zelf goed vind... Als je dat tegen Plovier zegt weet je zeker dat het goed komt!

Hoe dan ook, het word echt prachtig weet ik nu al !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sluit me zeker bij mii aan. het went razendsnel en voor je gevoel is het snel kleiner dan het lijkt. al is dat ook een kwestie van wennen natuurlijk.

bij plovier moet je gewoon een minimale en maximale maat aangeven dan komt t helemaal goed, ik heb ook niet geweten welk profile ik kreeg achteraf opgezocht dat ik medium profile heb.

maar die profile word algemeen toch bepaald door je postuur en dergelijke dus daar heb je niet heel veel zelf over te zeggen.

cc's vallen bij iedereen anders uit en plovier kijkt tijdens de operatie wat het mooiste bij je lijf past. geloof mij die man maakt prachtborsten!!

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa inderdaad mii18 haha ik denk inderdaad dat hij ook een beetje bang is dat andere jongens meer naar me gaan kijken

Ik ben benieuwd wat het wordt ! Hij zei het wordt een mooie natuurlijke D, omdat het meer een kwestie van de boel opvullen is

Op sommige foto's van jouw lijkt het geen E, en op de andere weer wel haha echt grappig! maar ze zijn sowieso mooi

Ik vertrouw erop dat Plovier er wat moois van maakt, heb nog niets slechts over hem gelezen/gehoord

Precies zoals je zegt rox89, aan die cc's kun je geen touw aan vast knopen want het valt bij iedereen anders

daarom heb ik bij me consult ook geen foto's meegenomen..omdat het toch bij niemand hetzelfde wordt

leuk mccarlaa ! Voor jouw nog maar even en dan ben je aan de beurt

Nu lijken die 115 dagen nog lang, maar indd waarschijnlijk zo voorbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.