Ga naar inhoud

Wie weet er een goede digitale camera


Femmy

Aanbevolen berichten

Ik heb een Canon Ixus, althans had sinds 15min.... Ook wat ouder type want had hem al zo'n 4 jaar nu... Toen was die bijna 500 eurie... Was er ook echt fan van!! Welk type heb jij? Zijn namelijk wel erg veel types nu! foei foei :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Fem ,ik heb dr eentje al jaren en wil nooit meer een andere,maakt super mooie fotso ,is makkelijk in gebruik,en heeft vele functies maar heb m altyd op automatisch staan ,want zelfs dan maakt ie geweldige fotos en 1 bijkomend voordeel;

schermpje kan je draaien en kantelen,dus kan je zelf je boobs fotos maken!rolleyes.gifrolleyes.gifrolleyes.gif

Ik he dus een CANON powershot A 620

zou niet gokken op een andere versie ervan ,beter dan deze kan ik me niet voorstellen namelijk.

En zijn nu mega goedkoop. en batterijen gata super lang mee! heb er oplaadbare in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik dacht precies hetzelfde met mijn camera, ook altijd op automatisch trouwens hoor hahaha ben niet zo’n camera techneut! Daarom vind ik een nieuwe kopen dus zo moeilijk, want ja wie zegt dat je hetzelfde terug krijgt in een nieuwe serie he! Bedoel nieuw wil niet meteen zeggen beter. Oh kan die draaien, verdorie das makkelijk zeg nu met foto’s maken moest ik hem voor me op het bureau zetten :P

Ik ga meteen even neuzen!!!! Tnx schat!!!!

Graag, tnx schat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.