Ga naar inhoud

Strakkere billen


Aanbevolen berichten

Nou ik toch bezig ben met mijn lichaam :13: zou ik ook best eens wat strakkere billen willen zonder meteen plastische chirurgie toe te passen.

Ze zijn niet dik maar het zijn van die blubber hang billetjes zeg maar.

Heeft iemand goeie tips voor mij om mijn billen strakker te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker :136:

1

Hardlopen is heel goed voor de billetjes en goed voor je benen eigen voor heel je lichaam :P

2

Ga op handen en knieen zitten en doe ik been naar achter strekken dit doe je 15 x per been 2x

3

Ga op je zij liggen en breng 1 been steeds naar schuin naar boven alsof iemand achter je staat en je wil hem strappen :P

4

Ga staan en doe net alsof je op een stoel wil zitten, dus een luchtstoel, blijf even 10 sec hangen en opnieuw!

Deze tips kreeg ik van de fitness helaas nooit veel gedaan :blush: Maar ga zeker beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Weet je wat geweldig werkt?

- de bootcamp trainingen op DVD van Billy Blanks (bv. Ultimate Bootcamp), voor sterke buikspieren de Ab Bootcamp (als je dit doet, dan ben je in no time in shape :) )

- squats en lunges (

) => mits goed uitgevoerd, anders gaan je knieën eraan.

- zumba sculpt' n tone dvd.

Daar krijg je gegarandeerd ronde, strakke billen van. Ik spreek uit ervaring! :67:

Succes!!

Liefs, Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mam misschien een leuk iets samen op zumba gaan?

zumba is echt heel leuk! ik neem aan dat je wel weet wat dit is?

Verder heb ik als tips:

Ik ga nu sinds vorige week bijna iedere dag sporten.. ik merk erg veel verschil in benen, billen en love handles,

- hardlopen, dit is goed voor benen en billen, tevens voor eigenlijk heel je lichaam ook voor de buikspieren ;)

- skaten, heb ik vandaag weer voor het eerst gedaan heb ongeveer 1,5 uur geskate, dit is echt heeeeeel goed voor de billen en benen

ik voel ze nu nog hahaha!

- fitness oefeningen in de woonkamer!, die ik van jou heb geleerd haha, op zijn hondjes gaat zitten en je benen 1 voor 1 strekken naar achter, op je zij gaan liggen en het zelfde doen, met je handen tegen de muur gaan staan en met 1 been op je tenen gaan staan en 1 been 10 keer naar achter heen en weer halen wel in de lucht houden!

- Wii & kinecht, de dans en actieve varianties zijn goed voor je lichaam

- zumba, dit is erg goed voor conditie en lichaam, met een paar sessies merk je al verschil!

-aanspannen, de hele dag door als je sta te koken sta af te wassen als je zit noem maar op je billen aan spannen paar seconde en weer los laten. die blijven herhalen. hier mee maak je spieren strakker mee! kan ook met een ander lichaams deel hahaha! die blijft zo ook strakker ;)

Hoop dat je genoeg manieren en tips heb ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onwijs bedankt voor de tips :)

Ik ga zeker een strak achterwerk krijgen nu :3: Ik ga eerst de oefeningen proberen, mss de dvd's ook wel kopen.

@April: die oefening die ik altijd deed werkt bij mij niet meer. Vaag maar waar. En ik weet niet wat Zumba is ...maar kan wel googlen ;)

@Moontje: Ik ben zeker te lui maar ook te moe om savonds nog naar de sportschool te gaan :blush: ik moet het echt thuis doen als de kindjes op bed liggen.

@ Femmy: bedoel je squashen ?

Oh en nog een vraag, wanneer begonnen jullie weer met sporten of spieroefeningen na de BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.