Ga naar inhoud

Pakketje nog niet aangekomen!


Hope

Aanbevolen berichten

Hey Dames,

Ik heb vorige week dat leuke, grijze jurkje verkocht aan Femmy. Nu is ie de 27ste op de post gedaan (Bij de DA afgegeven), maar ik kreeg net een bericht van Femmy dat ze um nog steeds niet heeft! :mellow:

Wie heeft een idee hoe dit kan? Hij had er toch allang moeten zijn?!! Heeft iemand hier ook wel eens zoiets meegemaakt? Kan ik de TNT bellen of heeft dat geen nut?

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou sowieso nog een dagje wachten misschien word ie op maandag verzonden, en als je een nummer of iets hebt van het pakketje kun je in ieder geval tnt bellen om meer info t krijgen, of het zin heeft geen flauw idee!

ik zou ook ff met fem controleren of de adres gegevens allemaal wel kloppen en misschien kan fem ff kijken of het niet bij buren of iets dergelijks is afgegeven, hopelijk komt t goed

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik heb al een paar pakketjes op de post gedaan.. allemaal bij de DA, maar geen van die keren heb ik een bonnetje ofzo gekregen. Dus ook geen nummer wat ik na checken bij de TNT. :wacko:

Die andere pakketjes zijn overigens wel allemaal aangekomen.

Nja hopelijk komt ook deze alsnog aan, want vind het wel erg vervelend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt wel goed hoor morgen is ie er denk wel :136:

Zelf had ik dinsdag een pakketje moeten krijgen vanuit asos maar hij is er nog steeds niet mischien duurt het even allemaal wat langer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.