joow Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 Beste forumleden, Bij deze wil ik mij (in het kort) voorstellen: mijn nickname, die ik al jaren gebruik, is al zo 'eigen' geworden. Momenteel ben ik bezig met een borstcorrectie. Na een borstsparende operatie rechterborst in 2005 ga ik nu voor alles eruit halen wat erin zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Hoi Joow,Van harte welkom hier!Helaas zijn er nog weinig dames hier aanwezig die eenzelfde ervaring hebben gehad als jij, op .nl waren die er wel, maar die hebben de weg naar dit forum nog niet gevonden vrees ik... Ik heb zelf een kennis die ook een dergelijke prothese met vulnippel heeft gehad en dat is echt heel erg mooi geworden, dit was trouwens na een volledige verwijdering van de borst. Ik wens je heel veel succes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
joow Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 *bloos* ik lees dit nu pas *bloos*Dank je wel voor je reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 schandalig van mij,ik lees nu pas je topic,terwijl ik je al vaker beantwoord heb volgens mij. maar wel heel mooi dat ze dat nu zo kunnen zeg. en dat je er helemaal happy mee bent!! maar zou ik je ww mogen? liefs Patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts