Ga naar inhoud

Ellie79 : 29 juli 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

De kogel is door de kerk. Na 4 consulten bij de Berghman kliniek, Veldhuis Kliniek, ACCZ Zevenaar en Kliniek Klein Rosendaal heb ik gekozen voor ACCZ Zevenaar. Dr van Onselen was de enige die echt goed naar mijn borsten keek en voor mij gevoel het meest proffesionele advies gaf. Dr van Onselen stelde me ook snel op mijn gemak. Bij Berghman mocht ik niet eens passen, Veldhuis was een goede tweede keus en Klein Rosendaal was bijna 2 keer zo duur en kon niet uitleggen wat ze beter konden doen dan de rest. 29 juli ga ik onder het mes en dat vond ik ook super want bij de rest moest ik langer wachten ivm de zomervakanties. Nu ik een keuze heb gemaakt wil ik het liefst morgen. Het zag er al super uit met van die nep kipfiletjes dus kan echt niet wachten.. :D

Mensen met ervaring bij ACCZ of die er binnenkort ook naar toe gaan?!

29 juli - BV ACCZ Zevenaar bij Dr van Onselen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik ben Elly79, moeder van 3 kids en 32 jaar. Na 3 kids en ze nu allemaal op school zitten is het tijd voor mezelf. Ik stoor me altijd al aan het formaat van mij borsten (70B) Alleen tijdens de borsvoeding was ik redelijk tevreden :1big_boobs:

Maar goed; drie is echt genoeg.... Dus het gaat gebeuren! Ik ben redelijk tenger maar heb wel stevige heupen en wil bijpassende borsten. Na intensief speurwerk ben ik uiteindelijk bij Dr van Onselen v ACCZ Zevenaar terecht gekomen. Hij gaf mij als snel een prettig gevoel. Het klikte gewoon. Maar nam ook echt de tijd en bekeek mijn borsten veel uitvoeriger dan alle anderen. Maar niet alleen mijn borsten maar mijn complete bouw. Hij was ook de enige die 2 verschillende maten en soort prothese voor links en recht. Dr van Onselen viel het op dat mijn ene borst iets kleiner is en 1 borstkast verder naar achtere staat. En dat klopte inderdaad. Ik heb er veel zin in. Graag hoor ik ervaringen en reacties over ACCZ Zevenaar. Ze opereren trouwens in Bocholt net over de grens. Ze zitten ook in Utrecht en Haren volgens mij. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen!! Doei!!

29 juli ACCZ Zevenaar - Dr van Onselen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe wat spannend zeg en natuurlijk welkom :D

Ja na 3 kindjes is het echt tijd om jezelf even te verwennen groot gelijk!

Hoeveel cc krijg je?

Nou komt echt goed hij maakte hele mooi borsten!

Nog maar 1 maandje :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey elly,

welkom op t forum. wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en besloten hebt bvg te laten doen!.

afgelopen 2 weken zijn er een stuk of 7 meiden bij accz geweest en allen zijn heel blij met het resultaat van dr van Onselen. (eendjuh, Monica, cindy,lianne enz.)

zij willen vast hun ervaringen wel met je delen.

is 29 juli je operatie dag??? hoeveel cc ga je krijgen ???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej hej...

Van harte met je datum!!!!!!super leuk!!

ik ben afgelopen maandag geopereerd bij accz door dr kruppa, en ik vond t super, je word daar echt zo goed behandeld, en alles word super duidelijk uitgelegt en als je vrage hebt nemen ze er ook de tijd voor om je alles rustig uit te leggen enzo...echt heel fijne ervaring gehad daar....en ben ook super tevreden met t resultaat al!! :D bij mij valt de pijn mee de ene dag erger als de andere dag...sla maar vast goed veel paracetamol in haha :P

ik ben heel erg blij dat ik voor accz gekozen heb,ze behandelen je echt als een mens en niet als de zoveelste patient ...

hoeveel cc ga je krijgen dan?? en wat had je en wat wil je graag ? :D

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellie

Ik heb hetzelfde soort verhaal als jou! Ook 3 kindjes en eindelijk borsten tijdens zwanger en borstvoeding. Ik wil ook naar ACCZ gaan, maar bij mij wordt de operatie pas januari. Mijn man is nu bezig een schuur te bouwen (wij hebben melkveehouderij) en in oktober moet de melkrobot gaan draaien. Hij is daar nog heel druk mee tot dan, daarna heeft hij meer tijd om te helpen/ verwennen!

Ik ga binnenkort wel voor een consult heen. Ik woon in Groningen en bij ons in de buurt zijn niet zoveel klinieken... Ben al wel naar Martini geweest, maar dat was wel heel prijzig! En hij liet niet passen ofzo. Dat moest ik dan zelf doen. En de info folder die ik kreeg ging alleen maar over betalen!

Hoe oud zijn jouw kinderen? Al wel op school las ik? Mijn meisjes zijn 5, bijna 3 en 1,5 jaar oud.

Succes met alles en ik blijf graag op de hoogte!

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier! :D

En gefeliciteerd al met je datum! Spannend zeg!

Groot gelijk dat je nu jezelf gaat verwennen!

Ben ook heel erg benieuwd hoeveel cc je gaat krijgen!

Op welke cupmaat wil je zelf uitkomen?

Heel veel succes met aftellen

en tot die tijd kun je lekker hier lezen en posten !!

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

He Ellie, hoe is het gegaan?

Gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs:

Heb je veel pijn?

Ben benieuwd naar je operatie verslag!

Ik hoop dat het meevalt met de pijn voor jou en dat je een goed herstel hebt!

Groetjes Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is het precies 1 week geleden dat ik mijn BV heb gehad bij ACCZ Zevenaar Dr van Onselen bij de kliniek in Bocholt. Rond deze tijd lag ik in de OK. Om 7.45 uur moesten we er zijn. We waren er rond 7.30/ Auto parkeren onder in de parkeergarage en met de lift kom je direct bij ACCZ terecht. Daar zaten nog een paar meiden te wachten. Ik werd direct aangesproken door een medewerkster ( Regina) die mij uiteindelijk tot het einde toe me begeleid heeft. Na een kwartiertje mochten we (mijn man en ik) mee naar een ruimte waar ik een pijnstiller kreeg die al voor de operatie zijn werk moest doen. Ik moest me uitkleden en Regina gaf nog wat uitleg over hoe en wat er allemaal zou gaan gebeuren. De anesthesist kwam vervolgens erbij om uit te leggen wat hij ging doen en ik kreeg een infuus. Daar zag ik eigenlijk nog het meest tegenop want ik kan niet tegen naalden. Maar ik merkte er bijna niets van en het was een hele aardige man die me echt op mijn gemak wist te brengen. Vervolgens kwam Dr van Onselen. Hij maakte foto's van verschillende kanten en tekende toen de lijnen af op mijn lichaam. Hij legde alles duidelijk uit en maakte grapjes tussendoor dat me iets minder zenuwachtig maakte... En toen een kus van mij man en kon door naar de OK.

Heerlijk naar droomland geweest en toen ik wakker werd had ik eindelijk BOOBS...moest nog even bijkomem in de uitslaapkamer en toen mocht ik door naar de kamer waar ook mijn man weer bij mocht komen, heerlijk 'n broodje gegeten koffie gedronken, naar de toilet geweest . Nog even een kort gesprekje gehad met dr van Onselen( ACCZ), toen bleek dat alles goed ging kwamen de anesthesist en ( Regina) die mij van begin tot het eind begeleid heeft om te vertellen welke pijnstillers je mocht gebruiken wat recepten ( litteken gel) en tips en oefeningen om de eerste dagen na de bv door te komen en je een beetje voor te bereiden op de eerste dagen na de bv . Toen was het zover om richting huis te gaan. Rolstoel werd voor gereden en toen werd ik netjes afgezet bij de auto. Ik heb dit alles als zeer prettig ervaren en ben ook heel erg tevreden met het resultaat :1bouncingboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die meiden daar zaten was ik met mijn vriendinnen denk ik. Want ben ook op 29 juli geholpen bij dokter van Onselen. Misschien lagen we zelfs wel op dezelfde kamer haha.

Hoe gaat het nu met jou een week later?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig dat het zo goed gegaan is en dat alles zo goed voelde daar, een fijn vooruitzicht voor mijzelf ik moet/mag 17 oktober naar Bochtold en word geopereerd door dr. van Onselen alle goede ervaringen ontzttend welkom.

Ben nog een eind van de startstreep maar het blijft onzettend spannend!!!!

:116: :116: Lieve groetjes van Dalmindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Elly,

Hie is het nu met je?? Voel je je oke? Al bh's gepast? Ik kan echt niet wachten tot ik aan de beurt ben.

Ik lees dat je een recept meekreeg voor littekengel, is dit een herhaalrecept of alleen voor één keer? Dan weet ik of ik zelf alvast wat research moet doen naar littekengel. En ik lees bij veel anderen meiden dat zij anti biotica of andere medicatie meekregen, bij ACCZ toch helemaal niets?

Krijg je vooraf aan de operatie wel een kalmerend pilletje?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.