Ga naar inhoud

Bv een vergroting van je eigen borst?


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Toch weer een leuke vraag van mij ^_^

Ik hoor hier altijd dat een bv een uitvergroting is van je eigen borst, nou klopt dit natuurlijk helemaal!

Voor mijn bv was ik heel blij met de vorm van mn borsten hier was ik echt trots op als ik het mag zeggen :blush:

Tijdens mijn consult is me gezegt dat ronde wel voor een iets andere vorm zouden zorgen...

Anatomische zouden het dichte bij mijn vorm borst passen

Nou ik als blinde kip: RONDE :ph34r:

Als ik nu af en toe in de spiegel kijk vind ik mijn eigen vorm niet echt meer terug....

Natuurlijk wel de stand en wel ietjes maar niet helemaal...

Ja dan komen die twijfels weer he muts!!! Had gekozen voor anatomische maar dit terzijde :blush:

Hebben jullie dit ook?

Klopt het dat de prothese veel kan doen met de vorm van je borst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja was benieuwd of dit kon kloppen had het nog nergens gelezen :blush:

O ja als je meer vulling wil kan je beter voor ronde gaan!! :136: Maar wel super dat ze zo goed lijken dit ''mis'' ik af en toe wel eens..

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa als je mijn voor en na foto ziet is er heel veel gelijkenis..de vorm en het verschil tussen de twee.

Ik heb rond maar het is onder tussen zo ver gezakt dat ik geen bolling aan de boven kant meer heb...wel als ik een bh aan heb!

Maar ben heel tevreden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ik zie ook nog wel een beetje m'n oude vorm terug, stand van de tepels en borst enzo, maar vind ze er veel mooier op geworden dan ze ooit geweest zijn hihi, ben zelf wel blij met m'n anatomische vorm, zien er supernatuurlijk uit. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eefje van jou zijn ze super hihi :136:

Ik vind zelfs mijn linker tepel veel mooier geworden de stand van mn tepels zie ik er wel in terug. Maar van mezelf had ik echte een kleine druppel borst zoals mn arts het noemde. Met ronde zou ik een andere vorm creeren omdat ik niet veel heb.

Nu vraag ik me dus af had ik met anatomische meer in de buurt van mn eigen borst gezeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook anatomisch en wel een mooie volle borst omdat ik high profile heb gekregen, dus een mooie opvulling en de vorm van mijn eigen borsten zie ik wel een beetje terug maar toch zijn ze erg veranderd. Gelukkig heb ik wel die mooie ski-schanseffect die je met anatomisch krijgt.

Ik zou bij een wissel, weer kiezen voor anatomisch want ik vind dit persoonlijk veel mooier en natuurlijker en dit past gewoon bij mij! ( al heb ik ook mooie borsten gezien met rond )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi :)

Ik heb anatomische protheses en heb juist wel de vorm van mijn eigen borst behouden. Ook hetzelfde decolleté, maar dan met meer vulling. Ik ben erg tevreden met mijn keuze voor een anatomische prothese :)

Liefs,

Dollie :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik denk dat het mischien toch aan mij ligt?

Ja dames ik neig echt heel erg naar anatomische voor de spier bij ooit een wissel (hihi nu nog niet hoor :blush:)

Maar ik weet niet of ik dit mij mogenlijk is...

Ik hou zo van die druppelvorm!! vind dat ik nu met ronde high 325 bet veel bolling heb.. dit had ik dit totaal niet met mn eigen borst mischien komt het een beetje daar door?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.