Ga naar inhoud

Kan je je litteken minder zichtbaar maken na bijna een jaar PO?


Aanbevolen berichten

Heey Dames en heer :136:

Ik ben over een klein weekje al een jaar PO wiehoee wat vliegt de tijd!

Ik ben over het algemeen tevreden over het litteken mooi ''wit'' geworden

Helaas vind ik dat ze nog best zichtbaar zijn, ik heb niet zulke mooie dunnen potloodstreepjes als sommige (bruno) dames hier. Aan mijn linkerkant heb ik zelfs een dik stukje ter groote van een kleine smartie, had daar een korstje af getrokken per ongeluk.

Heb een foto toegevoegd grr helaas krijg ik ze er niet goed op, zo valt het erg mee maar in het echt zijn ze duidelijk wit op de huid en dikker :unsure:

Nu heb ik van Sandra een super tip gehad: Slakkencreme die ga ik dus vanmiddag eens halen

Ook heb ik goeide verhalen gehoord over de siliconen pleister maar die waren best prijzig?

Werkt dit nu ook na een jaar PO?

Alle tips zijn welkom :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei wat zit ie bij jou hoog en idd,is dik genaaid zo te zien,je ziet m nog vrij goed ja.unsure.gif

Bij mij zijn ze zo goed als weg alleen de rechter zie je nog klein beetje,andere is verdwenen.

is te strak genaaid ofzo denk ik..

gewoon die slakken creme proberen,of een vit. E creme,of littekencreme van de kruitvat..

allemaal goed!smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al jaren dermatix voor een litteken en het is echt een wondermiddel ik ben het ook pas na zes maanden gaan gebruiken. Ook na mijn bv ben ik direct dermatix beginnen smeren en mijn littekens zien er al super mooi uit. Oké dermatix is best prijzig maar echt het geld waard hoor.

Veel liefs Shaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik trek mn boobie omhoog vlinder haha hij zit mooi in de plooi hoor hooguit 1 cm er vandaan ben ik heel blij mee :136:

Maar net wat jullie zeggen hij is zo breed!

Vandaag de slakkencreme gehaald en net opgedaan even een maandje proberen! Mocht het werken blijf ik hem gebruiken anders ga ik dermatix proberen.

Dankje meiden :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maris,

Waar heb je de slakkencreme gehaald? Dan wil ik die ook gaan proberen :)

Ben benieuwd of je na een jaar nog verbetering krijgt .... Maar je bent nog zo jong, en je huid ook, dus vlg mij moet dat wel lukken ;)

Ik heb ook gedacht om nog pleisters te halen, maar heb daar nog niet veel positieve dingen over gelezen. Dus laat dat nog maar ff....

Mijn littekens zitten wel een beetje boven de plooi, dit is door het 'indalen' gekomen. Maar ik vind dat niet storend.

Voelt jou litteken nog dik aan? Ik heb die van mij helemaal kunnen weg masseren, alle avonden een dot creme en 10 min. insmeren. Maar helaas zijn ze nog wel duidelijk zichtbaar, toch maar weer geduld hihi......

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de action mm geloof 4 euro :136:

Ja mn littekens zijn wel helemaal glad en de plaatst vind ik net als jou helemaal niet storend en zelf blij dat het iets boven de plooi is :blush: In bikini's valt het zo helemaal niet op :136:

Ben dus heel benieuwd of het iets zal doen!

Ja geduld... praat er niet meer over :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.