Ga naar inhoud

Borstplooi verlagen


Aanbevolen berichten

Hai,

9 September a.s. krijg ik mijn bv, nu wordt bij mij ook de borstplooi wat verlaagd omdat de afstand van de plooi naar de tepel wat kort is nu. Dit houdt ook in dat de incisie 1 cm groter wordt.

Nu vraag ik me of of iemand dit ook heeft gehad of dat iemand er wat meer over weet. Brengt dit extra 'pijn' met zich mee? Ben ik eigenlijk tijdens m'n consult helemaal vergeten te vragen, maar ja... aan de andere kant het moet toch gebeuren.

Graag hoor ik wat reacties van jullie.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammammie,

Bij mij was aan de ene kant ook de afstand van de tepel tot de borstplooi wat weinig en heeft m'n pc ook de borstplooi verlaagd, heb daar verder niets van gemerkt ofzo qua pijn of ongemak. 't Is dat ie het gezegd had, zou het anders niet geweten hebben haha ^_^

Niet echt iets om je zorgen om te maken dus! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sammammie,

Dat verbaast me!

Dr D'hondt wilde bij mij nauwelijks 2 mm zakken! Dus ik vind 1 cm nogal wat!

Hij informeerde mij dat de huid daar erg dun is, en dat een prothese dan mogelijk " eronderdoor" kan schieten.

Kortom complicaties waar je van terug deinst om die extra mm's te verlagen!

Hij gaf mij dus aan dat een grotere prothese om die reden niet eens zou passen, toen ik aangaf achteraf wel iets groter

had willen hebben.

Maar als je kijkt naar Plovier dames, dan zijn die wel veel meer dan 1 cm verlaagd, en littekens zien er prima uit!

Grtjs, Adinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sammammie,

Dat verbaast me!

Dr D'hondt wilde bij mij nauwelijks 2 mm zakken! Dus ik vind 1 cm nogal wat!

Hij informeerde mij dat de huid daar erg dun is, en dat een prothese dan mogelijk " eronderdoor" kan schieten.

Kortom complicaties waar je van terug deinst om die extra mm's te verlagen!

Hij gaf mij dus aan dat een grotere prothese om die reden niet eens zou passen, toen ik aangaf achteraf wel iets groter

had willen hebben.

Maar als je kijkt naar Plovier dames, dan zijn die wel veel meer dan 1 cm verlaagd, en littekens zien er prima uit!

Grtjs, Adinda

Hai Adinda,

Nee het wordt niet met 1 cm verlaagd, maar het litteken wordt qua lengte 1 cm langer. Wordt maar paar mm verlaagd hoor!

liefs, Sammammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.