Ga naar inhoud

Visje19: : 1 juli 2013 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Dag Dames,

ik ben hier nieuw en heb jullie hard nodig, geloof ik. Afgelopen week ben ik na jaren van twijfel eindelijk op consult geweest in de Velthuiskliniek. Daar heb ik gepast en in overleg met de PC heb ik gekozen voor 300cc, anatomisch, dual plane. Een afspraak is gemaakt voor 13 juli a.s.

Sindsdien voel ik me niet blij, eerder gestrest en ik twijfel zó erg of dit wel de juiste keuze is! Ik heb twijfels over alles: wil ik deze operatie nog wel? Ik ben bang voor complicaties, voor de narcose, voor de pijn, voor het herstel, voor reacties van anderen achteraf, voor de vorm en grootte van mijn borsten (ik ben bang dat ze te groot worden), en ga zo maar verder. Kortom: over alles twijfel ik dus. Ik kan er zelfs niet van slapen!

Is dit normaal? Hadden jullie dit ook?

Ik ben zoooo bang dat ik spijt ga krijgen, of mijn borsten niet mooi ga vinden, of dat er complicaties optreden, terwijl ik nu toch een gezond mens ben!

Groetjes,

Visje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik moet je vertellen dat ik zeker ook mijn twijfels had, vooral bij de veklthuiskliniek.

ik ken verschillende meiden die daar anatomisch hebben gedaan en waarvan het implantaat na een tijdje draaide.

ik zou als ik jou was nog even gaan kijken bij Beclinic.

luister hun evrhaal aan en denk dat je meer vertrouwen zult hebben, had ik in ieder geval wel.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

haii, ik heb ook velthuisklink eindhoven benaderd en zal zeggen ik ben zeer tevreden van het begin tot einde resultaat!!

wat ik kan zeggen is, dat je wel moet wel goed gevoel hebben , anders gaan je meer twijfelen

ik had toen ook heel erg gemende gevoelens of het goed gaat, maar uiteindelijk ben ik erg blij, dat ik had gekozen om toch laten doen.

meid, denk maar goed overna... ik hoor het wel

groejtes snoesje

( anders kijk ff in mijn profiel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.