Ga naar inhoud

Cindy098 : 27 juni 2011 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

ik ben cindy, ben 21 jaar en wil heeeel graag en al heel lang een BV.

ik heb nu een kleine Acup en voel me hier niet lekker bij.na lang denken en uitstellen dan toch maar besloten om t echt te laten doen.

Maaaarr Waar???

heb veel op internet gekeken en gezocht en accz haren is het dichtst bij mij in de buurt,(dus ook het makkelijkst)maar nu wou ik graag weten of er iemand ervaring heeft hier?!

ik heb 14juni een 1e consult daar,en 15juli een afspraak in umcg groningen..maar dat duurt me dus eigenlijk alweer te lang...(in de zin van:liever vandaag nog dan morgen)

dus ik hoop hier mensen te horen en miss fotos van mensen die ook bij accz in haren zijn geweest...

alvast heeeeel erg bedankt :) groetss Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindy,

Ik ben 31 mei in haren geweest. De locatie is een beetje gek want het is inprinciepe gewoon in een woon huis haha. Maar ik werd er hartelijk ontvangen. Toen ik binnen kwam heb ik eventjes moeten wachten(was ook te vroeg) en mocht ik mee naar boven. Daar werd mij van alles uitgelegd over de protheses etc. Toen mocht ik gaan passen, met de assistente. Zij legde trouwens ook alles uit. Toen we uiteindelijk de juiste hadden gekozen en bekeken kwam van Onselen binnen. Ik moest voor hem gaan staan en had nog wat uitgelegd en toen is hij ook meteen weer weg gegaan. Je spreekt dus niet veel met van Onselen zelf.

Ik zelf ging er met een heel goed gevoel weg. Nadat ik alle positieve verhalen had gelezen heb ik meteen een afspraak gemaakt. Op 1 juni, Dag erna dus. op 20 juni word ik geholpen in bocholt. Daar wordt je geopereerd. Ik krijg 340 cc en hoop op een mooie C cup uit te komen! ik kan niet meer wachten.

Leuk nog een meid uit het noorden! :D

Je vind op het forum ook veel verhalen en foto's, lekker rondneuzen dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nog 1 geholpen bij accz huis ter heiden en ben ongelooflijk happy met mijn boobs succes meis je kunt wel vragen of je ieder terecht kan hoor ik kon al na 2 weken eigenlijk eerst al na 1 week maar dat ging toch iets te snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindy,

Ik ben 31 mei in haren geweest. De locatie is een beetje gek want het is inprinciepe gewoon in een woon huis haha. Maar ik werd er hartelijk ontvangen. Toen ik binnen kwam heb ik eventjes moeten wachten(was ook te vroeg) en mocht ik mee naar boven. Daar werd mij van alles uitgelegd over de protheses etc. Toen mocht ik gaan passen, met de assistente. Zij legde trouwens ook alles uit. Toen we uiteindelijk de juiste hadden gekozen en bekeken kwam van Onselen binnen. Ik moest voor hem gaan staan en had nog wat uitgelegd en toen is hij ook meteen weer weg gegaan. Je spreekt dus niet veel met van Onselen zelf.

Ik zelf ging er met een heel goed gevoel weg. Nadat ik alle positieve verhalen had gelezen heb ik meteen een afspraak gemaakt. Op 1 juni, Dag erna dus. op 20 juni word ik geholpen in bocholt. Daar wordt je geopereerd. Ik krijg 340 cc en hoop op een mooie C cup uit te komen! ik kan niet meer wachten.

Leuk nog een meid uit het noorden! :D

Je vind op het forum ook veel verhalen en foto's, lekker rondneuzen dus!

ok.super ja!! mn moeder wil graag dak nog ff wacht tot ik in umcg geweest ben maar dat duurt tog zooooo lang nog..15juli pas:S....pff kan nu al nie meer wachten haha

en ik hoop dat als t volgende week goed bevalt...dat ik ook zo snel geholpen kan worden...

ben ook blij dak dit forum gevonden heb:Dtoch wel leuk om even met'lot'genoten te kunne praten...

vooral uit het noorden :P

ik neus nog even verder haha ...en jij succes de 20ste!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nog 1 geholpen bij accz huis ter heiden en ben ongelooflijk happy met mijn boobs succes meis je kunt wel vragen of je ieder terecht kan hoor ik kon al na 2 weken eigenlijk eerst al na 1 week maar dat ging toch iets te snel.

hej...

wow 1week is idd wel heel snel ja haha maar beter dan dat je weken of zelfs maanden wachten moet:P

ik ben benieuwd,kan nie wachten tot de 14e......we shall see:D

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon ook binnen 2 week terecht. Het is nu 3 week geworden ivm school. Mijn moeder wilde ook dat ik naar een ziekenhuis ging, privekliniek zag ze ook niet echt zitten, maar ze is eme geweest naar het consult en had er een goed gevoel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon ook binnen 2 week terecht. Het is nu 3 week geworden ivm school. Mijn moeder wilde ook dat ik naar een ziekenhuis ging, privekliniek zag ze ook niet echt zitten, maar ze is eme geweest naar het consult en had er een goed gevoel bij.

ok ook al zo snel ja:) mijn moeder gaat ook mee en ik hooooop dat we er allebei een goed gevoel bij hebben...en als ik alles een beettje lees over accz dan komt dat vast wel goed denk ik :136: ben nu al zenuwachtig hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi....

heb even een vraagje....ik kan op de site niks of niemand zo vinden die een bv in het zh (umcg)groningen hebben gehad..

ik heb 14juni een eerste consult bij accz haren....maar 15juli in umcg en wou graag mensen daarover horen....want dat wat ik gelezen heb trekt me nie zo erg....

dus bij deze...meiden....hoop dat iemand me meer kan vertellen hierover....

hoop ook dat het 14juni zoooo goed bevalt dat ik daar direct een afspraak maak:P...lets hope so....

thnxxx girlzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan inderdaad ook niks vinden over umcg Groningen. Wat is de reden dat je daar een consult hebt gepland?

ACCZ kan je hier meer over vinden inderdaad en heb ik al een hoop mooie resultaten van gezien.

Bij welke arts heb je het consult?

Gr. Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan inderdaad ook niks vinden over umcg Groningen. Wat is de reden dat je daar een consult hebt gepland?

ACCZ kan je hier meer over vinden inderdaad en heb ik al een hoop mooie resultaten van gezien.

Bij welke arts heb je het consult?

Gr. Fem

nou omdat mn moeder graag wou dak t via de dokter deed,en die heeft daar een consult gepland.....maar kan er icht niks over vinden..hier niet op het forum,maar ook nie via google ofso:S..dat baart me dan tog wel wat zorgen...

dus eerst dinsdag maar accz en hopen dat dat goed bevalt:D ik weet eigenlijk nie bij welke arts ik kom...staat nie in de brief die ik van ze gehad heb...dus dat is afwachten denk.....

(kan nie wachten!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon ook niet vinden over het UMCG.

http://www.borstenforum .nl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=35229

Dit wel

Ik ben erg benieuwd naar de prijzen van het UMCG en de wachttijden.

Ik wist ook niet van te voren met wie ik consult had. Ik weet dat kruppa 1 dag in de week werkt. En de assistente vertelde: "als jij belt en zegt dat je consult hebt gehad in haren kom je sowieso bij van onselen" waarschijnlijk werkt kruppa niet in Haren

Nog een weekie meid. Gaat helemaal goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon ook niet vinden over het UMCG.

http://www.borstenforum .nl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=35229

Dit wel

Ik ben erg benieuwd naar de prijzen van het UMCG en de wachttijden.

Ik wist ook niet van te voren met wie ik consult had. Ik weet dat kruppa 1 dag in de week werkt. En de assistente vertelde: "als jij belt en zegt dat je consult hebt gehad in haren kom je sowieso bij van onselen" waarschijnlijk werkt kruppa niet in Haren

Nog een weekie meid. Gaat helemaal goed komen!

nee he...raar toch?...dan denk ik ook dak bij van onselen terecht kom..want moet naar haren toe...

ooh ben nu al nerveus haha hoop dat ik en mn moeder allebei een goed gevoel hierbij hebben...dan maar geen umcg:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

zoooo meiden ik leef nog :P

voel me echt super!!!had ik nie gedacht haha mooi man!

ik kom daar een half uur te vroeg aan..moest even gaan zitten en kwartiertje later kon ik na t kamertje waar ik die ooozooo mooie jurk met plastic slofjes aankreeg haha

de pijnstillers genomen en toen kwam de anesthesist al binnen...ff praten en checken en toen het infuus erin hij zei'dit is t ergste'nou moooi haha als dat t is..doe ik t voor hihi ;)

nou 5 minuutjes later kwam dr Kruppa binnen en ging fotos maken(hij vond mn tattoo zooo mooi haha)en ff mooie creatieve tekeningen maken en toen ging ie weer weg...en een 10 minuten later haalden ze me op om de operatie kamer in te gaan,moooi gestrekt op tafel daar zeeer charmant ook...haha

nou hij spoot me de narcose in en praatte wat over witte stranden en blauwe zee...en ik dacht nog AUhoort dat zo zeer te doen in mn arm..en toen werd ik ineens wakker gemaakt....was echt even heel raar...ik dacht laat me toch slapen man!hahahamaarja ff half uurtje bijkomen en toen na de andere kamer...daar lag nog een vrouw die ook een bv gehad had,maar die was nie zo fit als ik.....en ik had me toch een honger nie normaal meer haha dus die vrouw zegt ik haal je wel even brood en kopje thee...hmmmmm heeerlijk gesmaakt!nou en toen moest ik wachten totdat de anesthesist kwam en de pc om te kijken of ik na huis mocht...pff dr kruppa was er al snel en vond t prima dat ik ging alles zag er goed uit..maar die ansthesist liet ff mooi op zich wachten en t was er zoooooooooo vreselijk WARM echt nie te harden gwoon....maar uiteindelijk kwam ie er dan aan en gaf me groen licht om te gaan...dus HOPPAAAA in de auto, dakkie eraf en rap naar huis toe haha...en nu zit ik hier helemaal blij te zijn dat ik zo fit ben haha echt super gewoon!!!hoop dat dat zo blijft allemaal!!!

liefsssss cinn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindy,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies :64: , hoop dat de pijn zo goed blijft meevallen, laat je maar lekker verwennen en rust goed uit! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

PS: heb je titel een beetje aangepast en enkele van je topics samengevoegd zodat je verhaal een beetje samen blijft staan. :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zooo nu 2 dagen PO.....gister was een drama had zooo slecht geslapen echt nie leuk gewoon....qua pijn valt hel wel mee...alleen spierpijn en rugpijn van t rug liggen...

afgelopen nacht al wat beter geslapen, heb alleen erg last van die band grrr!!!! en de jeuk is nie te harden!!!!!!ooh wat erg haha mn tepels jeuken me toch!!!!maar ga ff bio oil halen hoor dat dat goed helpt tegen de jeuk......? al met al gaat t vrij goed wel, loop ook gewoon rechtop en hoop dus dat t elke dag een beetje beter zal gaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff vervelend he meisje dat slapen!

Porbeer een kussen lekker omhoog te zetten slaapt gelijk een stuk gemakkelijker :136:

Ik ben na 1 dag PO gelijk gaan smeren maar niet op het litteken!!! 2 x per dag flink wat bodylotion helpt tegen de juik en je huid strekt en jeukt gelijk minder!

Let maar eens op vanaf morgen gaat het stukken beter :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.