Ga naar inhoud

Nieuwe richtlijnen borstvergroting


Aanbevolen berichten

Volgens mij worden er in Amerika heel veel prothesen geplaatst met een zoutoplossing: die kunnen inderdaad leeglopen!

Een prothese slijt ook als hij in je lichaam zit: en dan bedoel ik niet lekken of zo!

de vorm van de borst kan na een tiental jaren niet meer zo mooi zijn: tengevolge van de zwaartekracht :159:

daarom raadde mijn pc aan om ze na een tiental jaren te vervangen: zal ook zéker met mijn leeftijd te maken hebben!!!!!!

de zwaartekracht heeft wat meer vat op mij :154::154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Mijn moeder heeft 27 jaar geleden een BV gehad, toen had je nog niets te kiezen qua grootte en vorm, ze loopt er nu nog mee rond en alles gaat prima!! Ze moest laatst voor wat anders naar het ziekenhuis en toen heeft de arts er allemaal andere artsen bijgehaald om dat hij zo onder de indruk was van het resultaat en hoe mooi hij het eruit zag zien...! Dus, ze heeft ze nooit laten vervangen maar heeft wel aangegeven als het ooit moet ze ook meer CC zou nemen dan wat ze nu heeft...Grappig, dat zegt dus echt IEDEREEN! :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.